Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výlet
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 29.12.2016 (15:42:17)
Byl jsem ohromen, když Láska vyslala posla, který mně potichu sdělil, že nemusím dirigovat, pouze vnímat hudbu, jejich těleso. Svěsil jsem vařečku a začal naslouchat. Všechny skupiny i jednotlivci se snažili podat co nejlepší výkon, zároveň mě potěšila spolupráce mezi nimi. Pohlédl jsem do první řady vlevo, odkud zazníval jemný cinkot Drahých věcí, sebe navzájem se dotýkaly prsteny, náušnice, náhrdelníky, náramky a svým příspěvkem vpluly do mohutného proudu jásavých tónů. Za nimi se krčily Levné věci, na můj povzbudivý pohled radostně zareagovaly, spatřil jsem kabáty, saka, boty, jak doplňují ten nádherný osvobozující proud, zvláště jeden ošuntělý kabát se snažil, občas zatleskal a ostatní se na něho usmáli. V předposlední řadě podávaly nadšený výkon Retro věci, nezvyklou razancí se ozvaly činely LP a SP desek, nebyl jsem si jist, jestli to je v programu /po koncertu mi jedna SP deska potichu sdělila, že došlo k hádce/. Byl jsem unesen zápalem gramofonů, magnetofonů, walkmanů, všechny věci zapomněly na svůj účel, byly oblečeny do nažehlených plesniváčů, náhle jsem ztrnul a se mnou všichni v sále. Nad námi se rozevřel mohutný vějíř tuzexových bonů, ovíval nás, podával lahodné osvěžení, ve mně vzbudil chuť na šampaňské, a tu chuť jsem uklidnil olíznutím rtů a představou na chvíle po koncertu. A pohlédl jsem do poslední řady vlevo, věci z Bytu na mě mávaly, rozpoznal jsem zástupce obývacího pokoje, ložnice, dětského pokoje, pracovny, kuchyně, špajzu, chodby, WC a koupelny. Každá část vyslala, podle interní dohody, pouze dva zástupce. Později se ke mně donesla zpráva, že před koncertem kvůli tomu došlo k několika konfliktům. V kuchyni se strhla hádka mezi rychlovarnou konvicí, robotem, přidalo se nádobí. Lednice, židle, stůl, kuchyňská linka a odpadkový koš s rádiem nemají prý takový nárok, protože jejich postavení není tak tvůrčí. Nakonec byly vybrány konvice a nádobí. Tito zástupci se blýskli tím, že o přestávce uvařili všem voňavou kávu. Ložnice nesměle vyslala dvě knihy z nočního stolku, tyto přidaly několik ztichlých tónů. Obývák nakonec zvolil, po několika hádkách, losovačku. Z krabice na boty si vylosovaly účast televize a kamera. Obývací stěna je v tu chvíli musela chránit před útoky ostatních. TV a kamera se mimo svou produkci nabídly ve volných vteřinách k živému přenosu. Návrh byl všemi věcohráči přijat. Dětský pokoj omladil orchestr plakátem a pexesem přes protesty počítače, her, mobilů a televize. V pracovně nedošlo k žádnému konfliktu. Všichni překypovali tolerancí, a tak nakonec svá místa zaujaly soška-těžítko a perský koberec. Obě věci poděkovaly všem, zvláště knihovně, která ze svých svěřenkyň vylovila a přednesla myšlenky o toleranci. Ve špajzu došlo k nejprudší hádce. V první vlně se hádali všichni se všemi, málem se porvali, hádka pokračovala urážkami, kdy se chléb ostře pustil do konzerv a začal jim nadávat do zkur...... žrádel. Hádku ukončily společnými silami ovoce, zelenina a sůl, která byla nakonec jednomyslně vybrána a byla jí dána možnost volby spoluhráče. Stalo se jím jablíčko, které k ní při koncertu po očku vzhlíželo jako k bohyni. V koupelně, která měla nejkratší poradu, ukázali všichni na mýdlo a sprchový gel. WC nabídl mapu světa kvůli případnému koncertnímu turné a WC spray coby nejukázněnějšího člena tělesa. /Až později, po koncertu projevil radost takovou měrou, že sebe málem vystříkal./ Náhle se ozval křik. Ozvala se chodba, na niž málem zapomněli, a nabídla dvě lžíce. Obě si s radostí zašermovaly, utřely nos, vyplázly na sebe jazyk a šly usednout.

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter