Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sněhové krásky
Autor: El condor (Stálý) - publikováno 23.1.2017 (00:05:56)
Sněhové krásky,
co vznikly z lásky
mrazu a vodních par

slétají tiše
z oblačné říše,
a mají něhy dar!

Když kráska bledá
na dlaň mi sedá,
v krůpěj se promění,

možná i ví to,
jak je mi líto,
že kapka jen je z ní!


Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 24.1.2017 > Pěkné.Poctivá práce s rýmem a rytmem.
Body: 5
<reagovat 
 El condor (Stálý) - 25.2.2017 > P.V.Ctihodný> Děkuji za slova chvály uznání, Vaše Ctihodnosti! Ona to ani nebyla práce, spíše radost! Koukal jsem na ty vločky, napadla mne melodie a k té už se to řadilo jedna radost! :-)
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 26.2.2017 > El condor> Děkuji za "Děkuji".Je pravda, že někdy to jde samo, ale někdy je to dřina !
<reagovat 
 El condor (Stálý) - 2.5.2017 > P.V.Ctihodný> Vpravdě je to otázkou gryfu a naladění se na dané téma, čemuž pomůže i vhodná melodie, na kterou si první veršík broukáš...:-)
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 24.1.2017 > jak by řekl Picasso, není nad vtipy vloček Salvadora Dalího
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 El condor (Stálý) - 25.1.2017 > mystikus> Díky za bodíky, krajane! On se fernet zmiňoval, že se vyjadřuješ dost netradičně...:-P
<reagovat 
 mystikus (Občasný) - 26.1.2017 > El condor> já jsem naopak dost tradiční krajan z kraje Božkova, Sušická 31, dnes restaurace u Karlů, v těch prostorách měla bejváček moje teta Anna Hirmanová a když loni koncem října nastupovala do pracovního poměru lady lvice cherry Šáry z Božkova, poslal jsem jí aspoň delikátně delikatesu s básničkou od tety Hirmanové v památníčku, neboť její domácí adresa se nachází jen kousek dál od Sušické 31 a teta bohužel dávno není živa jako fernet voda živá.
<reagovat 
 El condor (Stálý) - 28.1.2017 > mystikus> Božkov není daleko od Číny, ovšem na ten obsah tvého sdělení bych potřeboval translátor...:-P A ve Stocku jsem si byl jako kluk pro nálepky, jako spojař jsem pak spolu s velmi krásnou slečnou od nich namlouval hlásku o přečíslování - já česky, ona několika cizími jazyky. :-)
<reagovat 
 El condor (Stálý) - 29.1.2017 > mystikus> Je-li moudrostí radovat se z drobných krás a snažit se brát život s humorem, pak jsem za ta léta zřejmě i trochu zmoudřel...:-P
<reagovat 
 El condor (Stálý) - 20.6.2018 > mystikus> Sice přesně netuším, co bych měl znát, ale v Global milk blahé paměti jsem se svého času informoval na místo provozního elektrikáře a pár hezkých slečen jsem též zaregistroval jak tam, tak i v té prodejně, když jsem stával frontu na levnější mléčné produkty coby šťastný pěstoun svých dvou dítek a jedné snêženky... :-)

<reagovat 
 mystikus (Občasný) - 20.6.2018 > El condor> zrovna 19/6 měl 40 let od vzniku kabaretní kocour Garfield a Česká Televize bude mít výročí 7/7 40 od uvedení do provozu kocoura Mikeše do Večerníčku... 1978, nesložíš něco na oslavence kocoury? Byl jsi 17/1 na sezení s Jos. Ladou vnukem? Nechal jsem si od mistrova vnuka podepsat Pádlem k Arktidě = všichni si nechali podepsat Ladu, já ledy... :) Don Starkell, já Don Stalker...
<reagovat 
El condor (Stálý) - 21.10.2018 > Ty chceš po Kocourkovi (z Literry a po babičce taky!), aby psal ódy na konkurenci? 👻
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter