Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co je to platný
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 12.2.2017 (16:46:16)
Postěžovala si nedávno na lásku Alena. A to velmi důrazně. Přišel k ní Pyskatej Karlík a nabídl jí něco. Potom řekl, že vedle sebe, tak jak tam na ulici stojí, třeba nahý, oblečený, to je fuk, také lásku, srdce atd. Na dotaz, co znamená atd., odpověděl že auta. Jaká auta? otázala se ona. Začneme tím, co mám ve druhé garáži. Tam stojí embéčko, již má něco odslouženo, jezdil jsem s ním do práce, na taneční zábavy a na fušky. Musí se umýt, vyluxovat, protože na zadním sedadle jsem vozil pytle cementu, nářadí a bedýnky piva. Když se náš vztah rozvine do smělosti, přihodím škodu superb. Pokud by náš vztah pokračoval do lásky a hlubokosti, koupím bentley nebo rolls royce. To bude těžké, uvažuji, že vyhraji v nějakých větších podnicích, u nás v hospodě to nejde, tam se vsadíme maximálně o flašku rumu. Protože vím, že ti je osmnáct pryč, pokračoval, tak si založíš účty u bank. Už jsem je označil, očísloval, vysvětlím. Banka č.1 má účet malý, č.2 větší, třetí největší. Tam budou připlouvat prachy, jako připlouvají ke mně kachny na rybníku, když jim hodím kus žvance. Další můj plán je založit účet ve Francii a USA. Třeba potom na aukci koupit Eiffelovku a Sochu svobody. To by bylo terno! A následně je prodat! To by bylo ještě větší! Asi by to muselo jít přes Evropskou unii, ale to by se zařídilo. - Máš ráda výlety? - Mám. - Tak mám v plánu přesuny od nejmenšího k největšímu. Hned vysvětlím. Ve staré garáži mám ještě dvě koloběžky, někde jsem je vyhandloval, asi v hospodě, těmi začneme. V koutě stojí šest kol, můžeš si vybrat, ale horská nejsou. Jsou ve výborném stavu, opravoval je soused. Jsou osazena, podobně jako prsten diamanty, lesklými ječivými klaksony. Zvuk by probudil mrtvého. Světla a ráfky majítaké dobrý vzhled. Můžeme podnikat pěší výlety. Přiznám se, tady tě pošlu samotnou. Jdi si, kam chceš, protože já neujdu více než jeden kilometr, beru prášky, jsem sražený na nohy. - A, Pyskáčku, to myslíš vážně ze svý hlavy nebo z jiný? - To je napůl. Půlka od mé báby, půlka můj vynález. Ale teď jsi mě přerušila, to ti zakazuji. Když ti vyprávím o svých ušlechtilých snech, tak bys měla držet klapačku, nastražit slechy a věnovat se mým dalším plánům. - Promiň, Pyskoříku, povídej. - Zeptám se takhle. Říká ti něco slovo jachta? - No, je to taková loď, co pluje po moři, a je pro bohatší lidi. - Tak takovou budeme mít. Už je také zabudovaná. Těším se, až budeme plout po mořích malých i velkých, uvidíme pěkná pobřeží, majáky, abychom nenabourali a nerozbili si držku. Šampaňské také bude, i když já si raději dám dobře vychlazené pivo.

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter