Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Roztančenost
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 4.3.2017 (16:10:25)
Šel sám. Nepotřeboval nikoho, dokonce nikoho. Šel po třech cestách současně, vedl s nimi trialog, hned je uklidňoval, hned okřikoval kvůli žárlivosti. Podle potřeby uchopil důtky a sešvihal je za tím účelem, aby vytvořily Cop obrany, kterým jej omotaly, sevřely a pustily pod podmínkou, že jim přinese každé ráno snídani do postele a večer přečte pohádku. Kývl, cesty metaly kotrmelce, měnily neustále rychlost od nejoblíbenější Křehké k Barevné až po nenáviděnou Přímočarou a žadonily o sušenky. Když je dostaly, zmizely a on neměl kam jít. Přehodil výhybku a vyslal nejprve pravou nohu na výzvědy. Za chvíli se vrátila rozzářená, tekoucí štěstím a hlásila, že pravobok je v pořádku. Prováděla oblíbené přískoky, lákala jej, že ho vše naučí. - Když umíš číst, naučíš se skákat, šeptala. Přitom se jedna její část zavlnila, nos kýchl, vydal kritické zvuky, až mu naskákaly skvrny, a zašeptal, ať se upraví a uvolní. Má pas příliš stažený přezkou, co ruší, uráží vše a všechny kolem, neustále se odepíná, nestydatě ukazuje tajemství, haleká oplzlé výrazy v abecedním pořadí, poctí fackou kolemjdoucí, systematicky se připravuje na skok šelmy pod dojmem pohledu krásného prince, upíná zraky k východu slunce, dusí dvě hodiny v papiňáku vzpomínky, aby je předala budoucím generacím, a šroubuje ceny výrobků na maximum. Najednou se ťukne do čela, vykřikne já zapomněla!, a běží k palci. Šeptá vyznání, zvláště k jeho velikosti stvořené za úplňku dvěma tunami bůčku, vše potvrzuje slůně hrající se slabikářem paměťové hry, náhle se podívá nalevo a spatří pláň, přes kterou se ženou armády světa za účasti vypůjčených armád, jsou rázem zastaveny rozkazem levé nohy, ze všech stran na ně posměšně pokřikují bércové vředy, záchvaty dny, jednotliví vojáci jsou omotáváni lůžky z chlupů, očkováni nemocemi světa a ověšeni diamanty, aby za chvíli vstali a prodali svůj kokon v dražbě za rohem.

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter