Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DÁL A VÝŠ!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Gogin (Stálý) - 5.3.2017 > *
Body: 5
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 5.3.2017 > Gogin> děkuji ti, j.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 5.3.2017 > jsem rád, že sám SUPERBLB se ozval a znovu ukázal svou debilitu a závist v plné šíři své hlouposti!
Nezáviď body druhým-zkus napsat něco svého, ty OPISOVAČI A PLAGIÁTORE, pak třeba dojdeš ocenění. Vím, že ti způsobuje sexuální radost, když můžeš někoho ve svých očích znectít, ale ZKLAMU TĚ-já se tvým primitivismem bavím, což nevylučuje, že nemůžeš dostat přes pysk!
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 5.3.2017 > nemáš aero v malíčku, prostředníčku
Body: 1
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 5.3.2017 > mystikus> marně se schováváš rádoby v anonymitě, svědčí to o tvé krátkozrakosti, myslím, že až mi pohlédneš do panenek, že se zesereš až za ušima. Přísahám na smrt tvé matky!
čti cizí verše, uč se, onanuj a hltej vlastní sekrety, ale zmizni z mého prostoru, nevzdělanče vylízanej!
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 6.3.2017 > facky> Pamětní deska Editě Sedlákové odhalena!

Kategorie: Z naší korespondence Zveřejněno 5. 3. 2017 8:34 Napsal Jan Šinagl
Sedlakova Edita RAFVe čtvrtek 2. března byla slavnostně odhalena za přítomnosti synovce Edity Sedlákové, Michaela Hermanna s rodinou a příbuzenstvem jejího manžela Zdeňka Sedláka pamětní deska na domě v Nerudově ulici číslo 19 v Plzni, kde Edita se svoji rodinou před začátkem II. světové války žila.

Vzpomínkového aktu se zúčastnil starosta městského obvodu Plzeň 3 Radislav Neubauer, zástupci Krajského vojenského velitelství v Plzni a zájmové složky reprezentovali Svaz letců ČR – Letci Plzeň, Letecký historický klub Plzeň, Československá obec legionářská a Český svaz bojovníků za svobodu. (???!!!)

https://fcafa.com/2017/03/05/edita-sedlakova-memorial-plaque-unveiling/

P.S.
Škoda, že jsem se nemohl zúčastnit (byl jsem u KS Brno). Přítomnost Vodičkova ČSBS byla urážkou RAF a Edity Sedlákové!

Jan Šinágl, 5.3.2017
***
Chudáku, tobě nikdo nežádá civět do očí, jsi průser všech průserů, na létání nemáš kapacity ani city...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 6.3.2017 > mystikus> nestrkej mi sem ty svý umatlaný sračky ZMRDE'''
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 6.3.2017 > nejsi Bob Dylan, ani jinej laureát Nobelovy ceny, chcíplotino v důchodu
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 6.3.2017 > mystikus> nejenom, že jsem, ale brzo poznáš na vlastní držku jak těžká je pěst boha, umrdanče!!!
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 6.3.2017 > krysař není nikdy písař a naopak, nevítaný host je vždy nevydaný host, na kterého my děláme dlouhý nos... jsi prostě ten zbytečnej krysař po celém území této planety, chápeš?
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 6.3.2017 > mystikus> Vy dva jste se hledali.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 6.3.2017 > P.V.Ctihodný> hledali?jsi mimo!
<reagovat 
benkroft (Občasný) - 7.3.2017 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter