Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Alchymie mý suchý cesty 3 LÁSKA z kolekce Louka s 27 tvářemi
Autor: Hugo Ramon (Stálý) - publikováno 30.3.2017 (07:53:28)
další ve sbírce>

Alchymie mý suchý cesty k prvnímu špriclíku – rtuť/život/duch Láska
Dílo spěje k rozkvětu, stará věž se zřítí a hvězda ti umožní vnímat harmonii červenýho draka a zelenýho hřebce = doloupeš cibuli – a vdechneš Lásku nebo ona Tebe
(toto není evangelium, jen mumlání lajdáckýho prosebníka u dalších dveří)


moje privátní metamorfózy
poztrácely hrany
barevný vlny
jsou plný klíčů
a sílí

nekonečný dálky
jsou jen studenou vločkou
v záři
věčně planoucích pochodní
probuzení

je snadný
vidět
zoufalýho šílence
letícího
do jícnu propasti

je možný
stát
oběma nohama mezi světy
a zřít
sám sebe


(25.3.2017)

 



Poznámky k tomuto příspěvku
zochrova (Občasný) - 30.3.2017 > líbí
Body: 5
<reagovat 
F.N. (Občasný) - 30.3.2017 >
Doporučil 
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 1.4.2017 > Všechno nejlepší k svátku.
<reagovat 
 Hugo Ramon (Stálý) - 2.4.2017 > Sallybill> Diky, vcera jsem oslavil svatek tahanim beden na koncertu Traktoru a Komunalu v Kralikach :-)))
<reagovat 
žaža (Občasný) - 2.4.2017 > zaujímavý cyklus básní
Doporučil 
<reagovat 
 Hugo Ramon (Stálý) - 2.4.2017 > žaža> :-) skutecna poezie zivota. Me pady a promeny ;-)
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 1.4.2017 > Domnívám se, že skutečně zřít sám sebe lze právě jen v tom rozpolcení. Bez toho je to jen iluze o sobě.
Kdyby ty "barevný vlny" byly plný klíčků, narostl by obraz o druhý význam, víc by to rezonovalo s tím "probuzením" a naopak by to nadlehčovalo toho "zoufalýho šílence", který by si to po všem, čím už prolétl, zasloužil.
V úctě zdravím.
<reagovat 
 Hugo Ramon (Stálý) - 1.4.2017 > Sallybill> Ano,ale na strastiplny ceste muze adept slapnout i vedle. Coz neni problem, pokud se na svou stezku vrati:-) a co je krasny? Vnimani okoli i vlastni bytosti se samozrejme pisouva. "Jine oci" a predevsim uz nekrmis tolik egouska - Tve pocinani je vedome! Zadnej rychlej mozek, jako pri zavislosti. Clovek zapadajici do spravne skatulky je taky urcita zavislost :-) s uctou, R.
<reagovat 
 Hugo Ramon (Stálý) - 3.4.2017 > Sallybill> ... a ještě drobnost. Přesně píšeš : bez toho je to jen iluze o sobě. A nyní kardinální otázka. Kdy to iluze, už konečně, není??? :-)
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 4.4.2017 > Hugo Ramon> Aha... To zřejmě není dáno. Vždy půjde jen o osobní zkušenost. V těch nejdůležitějších otázkách- oprava: ve všech otázkách je oáza vědění obklopena šírými pláněmi víry. Člověk věří, že se přece zná, pak mu život nasadí takovou optiku, že musí dřívější sebehodnocení přehodnotit. Vtipné, že takto poučený sotvaco vysvětlí nepoučenému a zde se už pohybujeme ve sférách víry. Domnívám se, že takto zkoušený člověk je sběrem zkušeností veden k víře i v té top otázce.
<reagovat 
 Hugo Ramon (Stálý) - 5.4.2017 > Sallybill> Kéž bych mohl říci Kantovo : Dvě věci naplňují moji mysl vždy novým a rostoucím obdivem a úctou, čím častěji se jimi zabývá: hvězdné nebe nade mnou a mravní zákon ve mně :-) člověk se stále učí a nejvíce od sebe, z vlastních chyb. Fajn den :-)
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 3.4.2017 > vhodné i do kostela na piazza del Popolo (popijem verše a sytící diktát Caravaggia s Rafaelem Santi) vhodné zejména do slabikáře pro zájmena, příslovce, slovesa, podstatná jména poučná
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Hugo Ramon (Stálý) - 7.4.2017 > mystikus> Carravaggio byl pěknej malovanej výtržník a Rafael machr s paletou. Oba se třpytí v piazza del Popolo. Přes okraj prvního pohledu.
Jsou-li mé prožité střepy trošku vhodnými tahy do mozaiky klasika, jsem poctěn. Ale to nic neznamená. Kolem mne se dějí téměř identické pohyby života a času. Přesto je vidím z jiných úhlů než před pár měsíci. Fantastické dobrodružství! Šašek mezi blázny. A to jsem si říkal, štěstí přeje připraveným :-))) Nemám nic než vytlučené rozvaliny a přesto cítím návaly báječný radosti a štěstí. Nikdy jsem nebyl tak naoko zranitelný a zároveň pevný. Mně se ta huba nezavře. Dost.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
0 1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 11 12 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter