Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Narcisy
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 27.4.2017 (12:59:51)
A najednou jsem se zastavil! Uprostřed zahrady. Uprostřed zahrady, která vyrostla po stranách silnice blízko středu města. V tu vteřinu se k ní snesl Vesmír. Od tvůrců zázraku ke mně doléhaly vzrušené hlasy, že se jim šichta krátí, že mají těch kytek dost, jejich stará je doma také pěstuje, co si to šéf vymyslel. Náhle prosekla vzduch věta, že hned po práci půjdou na pivo, já nemůžu, jdu na úřad, ale můžeš, to říkáš vždycky, vím, že jsi lakomec, tak ti zaplatím tři, taky moc peněz nemám, ale na pivo jo, bereme za dva dny, ať vidí, chrapouni, že se Technické služby mají dobře,..., a já slyším další hlas, vidíte, taková krása, to by nesvedl ani zahradník z Prahy, ta žluťounkatá je hezká, podobnou měla naše bába v kuchyni a pokoji, říkala, že ji z toho bolí celá hlava i vzadu, tak jsem jí to přemaloval, spotřeboval jsem dvě bedny piv a dvoje cigarety. Ale podívejte na tamhletu kytku, původně jsem ji chtěl vyhodit, nakonec ji mé ruce zachránily, poznám ji všude a za všech okolností, poznamenal jsem ji fixem, barva na barvu, jak tvrdím já. Když pojedu okolo, očkem na ni mrknu, při jízdě na kole silně zpomalím, to samé při jízdě škodovkou.

Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 1.5.2017 > "


."
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 4.5.2017 > Zeanddrich E.> Děkuji za zastavení, vycházel jsem z nedávného zážitku i ze zážitků starších ohledně TS, záhonů aj.Franta
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter