Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Malý kovboj
Autor: Michaela () - publikováno 17.9.2000 (20:14:07), v časopise 18.9.2000

Malý kovboj

Nejkrásnější chvíle v mém životě byla, když mi oznámili, že mám syna. Nelze vůbec popsat ty krásné okamžiky , kdy mi můj malý rost před očima, jak se mi podobal. Kdy poprvé dětsky vyslovil slovo " táta" ,a kdy poprvé učinil první krok .Od ostatních se nelišil svým zjevem ani chováním, ale tím ať mu kdokoli jak chtěl ublížit nikdy neplakal . Jednoho dne si hrál s dětmi na kovboje u domu. Když přišel domů řekl, že ho bolí hlavička. ,, Je to snd ze hry?" Myslel jsem . Poprvé byl smutný a bledý také jeho oči měli zvláštní lesk. Druhý den, jsem s ním k lékaři . Doktor vyslovil strašné slovo , můj malý kovboj musí zemžít . Má leukémii. Můj malý to cítil. Bylo to jediné dátě, které mi moje milá mladá žena mohla dát.

Večer než zemřel si mě zavolal do svého pokoje. Byl to strašný pocit chlapec jako on byl plný síly a já ho měl radši než svůj život. Sedl si ke mě , vzal mou velkou ruku do jeho malých dlaní , povídal nejprve o tom, jak strašně zbožňuje svého velkého tátu. Potom jak se mu líbí jak kvetou stromy a svítí slunce a jak by si chtěl pod těmi kvetoucími stromy hrát na kovboje. V očích se mu objevily slzy. Poslední slova, která řekl tak potichu, že jsem je sotva slyšel. Řekl : ,, Tatínku prosím tě slib mi, že dětem ani nikomu jinému neřekneš, že malý kovboj plakal."


Druhý den můj malý kovboj zemřel



Poznámky k tomuto příspěvku
Dusan (Občasný,Správce) - 18.9.2000 > Opravdu smutný příběh...chytil mě za srdce.
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 18.9.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 18.9.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Gala (Občasný) - 18.9.2000 > Je skutečně těžké k tomuto příběhu napsat cokoliv a tak nezbývá než souhlasit s Dušanem.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.9.2000 > Strašně smutný příběh ... nevím vůbec, co na to říci ... ta leukémie musí být strašná věc ... obdivuji všechny, kdo dovedou doprovolně dávat kostní dřeň, není to přeci jen žádná legrace ...
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 20.9.2000 > Mám velmi smíšené pocity, protože podobný příběh znám, bohužel i se stejným koncem. Je vždycky smutné, když odchází na onen svět dítě. Pokud to byl záznam skutečné události pak nemohu víc než mlčet a přemýšlet. Ale pokud se jedná o povídku je tady co dohánět. Ale budu se těšit na další.
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter