Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chlap s parohama
Autor: careful (Občasný) - publikováno 27.6.2017 (00:17:02)
Tohle je kreslené na tabletu.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 27.6.2017 > Tvůj starej? Slušný háro.
<reagovat 
Čtenář - 27.6.2017 > ... když ti pošlu tabletu kinedrylu, namaluješ mi na ni taky něco?
<reagovat 
 careful (Občasný) - 28.6.2017 > čtenář> Napíšu ti na ní Ikea a můžeš jít na diskotéku.
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 28.6.2017 > technicky snad ano - ale námětem mi to prostě nesedí
<reagovat 
 careful (Občasný) - 28.6.2017 > Gogin> Ok. To beru. Technicky jsou i lepší, ale zas nemám nerva se s tím srát tisíc let.
<reagovat 
Čtenář - 28.6.2017 > Kdo to je?
<reagovat 
 careful (Občasný) - 28.6.2017 > čtenář> Hehe...je to obyčejný rohatý bůh (https://cs.wikipedia.org/wiki/Rohat%C3%BD_b%C5%AFh), ale je podobný trochu jisté konkrétní osobě, kterou nebudu jmenovat.
<reagovat 
král kačerů (Občasný) - 28.6.2017 > náhodou je to geniální, jenom ten pták je divnej, tohle dílo mě velmi pozitivně nabilo a inspirovalo, díky za ně!
<reagovat 
Čtenář - 28.6.2017 > Není to špatné, má to určitou tajemnou náladu a obrázek je lehce zapamatovatelný. A teď tomu nerozumím. Dílko celkem na úrovni, ale tvé komentáře u děl některých autorů pod úrovní. Proč?
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 29.6.2017 > hlavně to je prázdnota života, neprozírej, zírej na chlapy s rohama pouhýma
<reagovat 
podskalami (Občasný) - 27.6.2017 > strašné
<reagovat 
 careful (Občasný) - 28.6.2017 > podskalami> No, názor neberu. Jen by mohl být (asi) pán trochu konkrétnější. Já mám třeba tvá díla za zaměnitelná s miliardou stejných abstraktních malířů, kterých jsou všude úplné roje a každý si myslí, jak je originální a jeho děsně originální dílo asi něco říká a vůbec není kýčovité a tak... stejně jako jistí básnici, co jsou všichni taky děsně in a úplně stejní.
<reagovat 
 podskalami (Občasný) - 30.6.2017 > careful> tak já budu konkrétnější, ale nevím, jestli to není zbytečný..

strašné je hlavně, jak je to prvoplánové.. snaha o efekt, jednoduchá symbolika, pohodlnost.. ta "kresba" nemá vlastní výraz, jen se snaží být hezká, uhlazená "formou" a zasáhnout diváka "obsahem".. je utahaná, je z ní znát, že se bojíš chyby.. řemeslně to ale zatím není "hotový" kýč, to by sis dala asi větší práci s vyjádřením prostoru, světla, víc promyslela kompozici.. řemeslně je to takové ploché a umělohmotné.. větvičky jen nahozené, krk podivný (jako by nepatřil k hlavě), to nepůsobí jako záměr, spíš jako nedůslednost. u tohoto "stylu" je ale přesnost (dotaženost) dost podstatná. no ale hlavně je ode mě nesmysl to vůbec řešit, když asi nechceš žádným obrazem nic skutečně "tvého" říct, ani v sobě obraz (proces tvorby) prožít.. (možná proto, že je tam riziko, že tě to semele, do toho se ti asi nechce..)

samozřejmě si můžu vymyslet, že je to celé metafora člověka nebo životního postoje, který jsi chtěla ztvárnit kýčovitě a plytce, aby ses vůči němu vymezila.. nebo, že jsi tu práci skutečně procítila a vyjadřuje něco pro tebe důležitého.. nebo že za stromem je nějaká podstatná myšlenka, nebo jiný strom, stejně jako pod tváří je jiná tvář -- ale stejně je to špatné - omlouvám se, ale nebudu ti mazat med, že to "působí tajemně a je to lehce zapamatovatelné". právě že to tak vůbec nepůsobí (na mě), jen to chce působit tajemně a zapamatovatelně. no ale samozřejmě záleží na tom, jaké máš sama na sebe nároky.

a nevím, kde bereš jistotu, že každý si o sobě myslí, že je originální a skvělej. naopak, abys vůbec mohla něco smysluplně dělat, potřebuješ velkou míru sebereflexe.. a snažit se o originalitu je samo o sobě zcestné, prvoplánové.. originalitu nelze vynutit.
<reagovat 
 careful (Občasný) - 30.6.2017 > podskalami> Děkuju za konkrétní kritiku. Protože skvělý, nebo strašný umí napsat každej. Řekněme, že touhle prací jsem vyjádřila něco pro sebe relativně důležitého... tehdy......byla to snaha o kombinaci několika fotek a kresby...a divím, se, že to, že je to fotka nikdo nepoznal. Nechtělo se mi s těma větvičkama a tak totiž moc mazat.
<reagovat 
 podskalami (Občasný) - 1.7.2017 > careful> myslím si, že je jedno, jestli kreslíš na papír nebo fotku nebo třeba rentgenový snímek.. a jistě můžeš všelijak kombinovat kresby, fotky, grafiky atd., to už je běžná věc.. já jsem se vyjádřila jen k tomu, jak na mě působí výsledek. (některé kmeny v popředí nebo vlasy působí fotograficky, ale s tím souvisí, že mi chybí nějaký výraz, život v kresbě.. navíc myslím, že se vzájemně tlučou ta "skoro fotografická" místa s trochu naivnějšími (nebo nejistějšími).. fotka může koneckonců dost zplošťovat a zkreslovat.. no ale technika nakonec není tak důležitá, hlavní problém mám s tou "efektně řvavou" stylizací, která mi vlastně nenechá žádný prostor k vlastnímu vstoupení do obrazu, něco nevyřčeného.. ale to je jen můj problém, někoho jiného může přesně tento způsob oslovit.. ještě mě napadá, že pokud chceš pracovat s estetikou kýče a s klišé (protože celé to podléhá jakémusi klišé tajemného prostoru, předtuchy, osudovosti), je to určitě možné, ale asi je třeba tam dostat něco dalšího, aby se tím překonalo nebo znejistilo to klišé. ale mluvím asi moc obecně. a záleží jenom na tom, co sama chceš.. už to nechám být. taky je možný, že se na to dívám úplně blbě. beru, že je to pro tebe důležitý záznam.


<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 4.7.2017 > podskalami> Jsem rad ze jsi ochotna se tak rozepsat k doceka bezvyznamnemu dilu znamena to jeste mojine ze v tobe cimsi autor vyvolal emoce ted je spis zamerit tim smerem k autorum kteri je vice oceni a hlavne budou ochotni se vice naucit
<reagovat 
 careful (Občasný) - 5.7.2017 > podskalami> Dík za vyčerpávající koment... no, o žádný výtvarný umění se momentálně snažit ani nehodlám..ale je pravda, že estetika různých klišé je něco, co mě oslovuje i ve psaní a často postupuju tak, že spácnu dvě zcela odlišná, nebo protichůdná klišé dohromady... takže bych příště mohla toho pána třeba udělat v růžovém:D


<reagovat 
 careful (Občasný) - 5.7.2017 > Pollock> Netrvám na tom, že musí být komentář bezchybný. Sama hazím haldy překlepů, ale tebe učili sesmolit větu kde... nikde?
Vůbec nevím, co jsi mi tímhle postem chtěl říct, ale oceňuji snahu. Edit: Jo, tys to psal té/tomu podskalami... ...ty komenty jdou opravovat, tak toho využij a používej občas interpunkci.:D
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter