Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
autoportrét
Autor: careful (Občasný) - publikováno 29.6.2017 (00:18:58)


Poznámky k tomuto příspěvku
král kačerů (Občasný) - 29.6.2017 > víš to je úžasný jak dokážeš hodnotit lidi který vůbec neznáš a nevíš co mají za sebou jak výtvarně tak jinak, buď si jistá že hodně výtvarníků dělá studijní kresby akorát je používají jako iniciativu k další práci a nemají ambice je někde vystavovat, u tebe je hned vidět že studijní kresby necvičíš, odpovídá tomu i ta mizerná anatomie u baletky i ta celková opatrnost a tady komiksová stylizace hlavy voskový figuríny, divný je i objem i perspektiva, dá se přistoupit na stylizaci ucha ale nos je špatně postavený. ale myslím že tohle je zatím nejlepší práce z těch co tu máš. krk je fakt špatnej a hrudník taky, zbytečně efektní jsou ty čtyři tahy pseudokrvavé, je to takové pubertální ty tvoje věci takže těžko říct jestli to v tom zůstane nebo se to bude měnit, to záleží jenom na tobě a na tom jestli se chceš vyvíjet a jestli je tvorba pro tebe podstatná nebo ne

dál ti uniká že abstrakce vychází z reality a aby ses dostala k abstrakci tak musíš samozřejmě zvládat i realitu. je úplně zoufalý jak zjednodušuješ, asi dělíš tvorbu na konkrétní a abstraktní a klasickou a moderní. je úplný zázrak že tu jsi, velmi inspirativní bytost, asi udělám parafrázi i tohoto obrazu

taky ti uniká že je jedno jak dlouho tu kterou věc někdo vytváří, záleží na záměru a prostě na schopnosti zprostředkovat to co chceš, pro něco se hodí minutová skica a pro něco jiného několikaměsíční asambláž třeba a obojí může být dobrý. jestli je pro tebe jediný smysluplný vyjádření hyperrealistický a ještě abys tam hned viděla nějakou hlubokou myšlenku - kterou musíš hned vidět, že, protože ji nechceš hledat, ona na tebe sama musí vybafnout - tak je to fakt ztracený

<reagovat 
 čtenář careful - 5.7.2017 > král kačerů> Ne, já se jen chci dívat na to, co považuju za hezký a bohužel skoro nic hezkého v dnešní tvorbě nikde nenacházím... kromě třeba komixů... ano, je to komixově stylizované... za to to vaše místní umění je vesměs prostě jen děsně ošklivý... parafrázi si klidně udělej... beztak to bude jen další ošklivá čmáranice k ničemu.

Krk a hrudník, už jsem trochu předělala...nos se mi líbí přesně tak, jak je.
<reagovat 
čtenář expert - 29.6.2017 > Mladistvé utrpení, oči plné hněvu, výraz své trpící duše. Nic výjimečného, ani úplně špatného. Něčím to zaujme, ale ani neohromí.
Nejlepší jsou ty oči a plastičnost obličeje, nejblbější krk a hruď. Technicky.
<reagovat 
 careful (Občasný) - 29.6.2017 > čtenář> Ty vado...normální kritika! A navíc máš asi i pravdu...s tím krkem bojuju...to víš, moc jsem toho podle modelu neudělala a tohle je taky bez modelu. časem to zkusím opravit...nejlíp podle vhodný fotky. Dík.
<reagovat 
 čtenář expert - 29.6.2017 > careful> Jo.. není zač, je to jen suchý popis toho, co vidím. Nějaké nadání je u vás znát, pokud se chcete zdokonalovat ve schopnosti iluzivně /"realisticky"/ malovat, je to lepší podle živého modelu, fotografie zkresluje. A hodit zpátečku v tom odsuzování tvorby jiných autorů - umění doopravdy neskončilo secesí.
<reagovat 
 careful (Občasný) - 29.6.2017 > čtenář> Asi takhle...moderní tvorbu beru, když začínala...bylo to něco nového...dnes už je to pro mě prostě jen manýra. Většina těch skvostů tady nemá žádnou myšlenku a dají se zaměnit s miliardou podobných děl bez ksichtu... navíc si myslím, že většina těch expertů tady by realisticky nedala ani prd, protože prostě nic jinýho než patlat cosi abstraktně rádobyuměleckého neumí.

Vím, že je nejlepší živý model...
<reagovat 
 careful (Občasný) - 29.6.2017 > čtenář> O náročnosti těch úchvatných a promyšlených děl vypovídá už jen to, že jsou schopni nasmolit toho během dne hafo...
<reagovat 
 čtenář expert - 29.6.2017 > careful> A vy si myslíte, že zrovna vy jste jedinečná, že zrovna vy naplňujete punc naprosté originálnosti, že takových děl, která tvoříte vy, na světě není plno? Domnívám se, že naprostá většina autorů, která se zabývá těmi abstrakcemi, by portrét dokázala minimálně tak dobře, jako vy, protože to ještě není žádný "level", tohle dokáže každý, který má nadání, pozorovací talent a chuť něco dotáhnout do konce a dá tomu odpovídající množství času. Tzn. dá čas zdlouhavě zamaskovat, že ruka tohle ještě neumí jedním tahem, nemá bravuru.

Každá tvorba má vlastní procesy, když se "náhodou" v impulzivní rychlé tvorbě začnou objevovat nějaká témata, nebo výjevy, je jen na autorovi, co s tím udělá. Ale ten obrat, co s tím autor udělá, je vidět ve výsledku. Nemusí být jasně pojmenovaný, ale je tam. Stejně tak u vaší malby je vidět ten čas, zdlouhavost, pracnost, "upocenost".

Nebuďte tak namyšlená.
<reagovat 
 Čtenář - 30.6.2017 > čtenář> No, já si myslím, že ti místní to nezvládnou ani tak jako já.
Krom toho, se kdysi dávno pracovalo na obrazech často měsíce a roky a myslím, že se tomu neříkalo upocenost.
...a jo, maluju olejem přesně od února, tak se dá nějaká bravura očekávat jen těžko. (careful)
<reagovat 
 Čtenář - 30.6.2017 > čtenář> A ještě jedna věc...hezkejch sexy chlapů malovaných olejem moc nenajdeš. Vlastně je nenajdeš malované a kreslené nikde krom mangy. Já si teda nevybavuju takovej obraz ani jeden. Jestli ty, jo, tak sem s nima.:)
<reagovat 
 král kačerů (Občasný) - 30.6.2017 > čtenář> takže jsem se nespletl. za vrchol umění považuješ komiks (manga) a za cíl si dáváš udělat hezkýho sexy chlapa. mrzí mě že tu není nikdo z "místních" (kdo to je? ten kdo tu publikuje teď, nebo před rokem? nebo před deseti lety?) aby ti nějak hezky vysvětlil proč je takovej přístup v umění na hovno, ono hodně místních kteří dělali fakt vynikající obrazy se zdejchlo a trůní na akádě nebo jinde, tenhle web je už nějakou dobu mrtvej, takže se můžeš cítit jako king protože tu momentálně není žádnej olej. ale já sem myslel že se neporovnáváš s nějakýma patlalama na webu ale že chceš být lepší než jsi, hledat své možnosti.

tady máš portréty člověka kterej tady taky kdysi publikoval, můžeš si na tom ujasnit jak vypadá bravura ruky a schopnost výtvarnýho výrazu a vystižení něčeho podstatnýho z osobnosti a z okamžiku:

http://prchaltomas.blogspot.cz/2015/03/portrety-olej-na-platne.html
<reagovat 
 čtenář expert - 30.6.2017 > čtenář> no tak když jste tak strašně moc přesvědčená, že jste nejlepší, a všichni okolo vás jsou ubozí patlalové, kteří nic neumí, tak si tím žijte, mě je to fuk. Pokud vás to dotud netrklo, že asi úplně pravdu nemáte, tak už je to marný, vůbec vám něco vysvětlovat. Vy přece víte nejlépe :-)))
Ono bylo málo i těch hezkých sexy žen, kdysi dávno to byla samá panna maria, teprve okolo baroka se začal portrét vůbec nějak prosazovat. Malíři byli mužský a pro svou radost zkrátka malovali raději ženské akty.
Tak to laskavě tedy zachraňte, jste žena, tak rychle namalujte ty super sexy muže, dáváte tomu čas jak Leonardo da Vinci, určitě to zvládnete.
<reagovat 
 čtenář expert - 30.6.2017 > čtenář> A navíc - vůbec pojem krásy, nebo atraktivity je dobový celkově. Vy považujete tohoto mladíka za krásného, dá se říct, že v něčem je krásný - má symetrické rysy. Jenže v dobách minulých byl za ideál mužské krásy považováno všechno možné - štíhlí atleti v antice i renesanci, nebo robustní typy v baroku, portréty v 19. století dávají přednost vážnosti výrazu. Muž obecně - jeho portrét - nebyl považovaný za "sexy věc".
Proč chcete malovat "sexy muže", když je stylizovaných plakátů o mužské kráse tisíce? Jedné se líbí tmavý s kozlí bradkou, jiné se líbí zase blonďák s plochým nosem. Jako není na tom nic špatného, že namalujete kluka, který se vám líbí. Jestli chcete ještě hledat téma, které olejem jeden skoro nenajde, to je třeba taky čekankové zátiší ve váze.
<reagovat 
 čtenář careful - 5.7.2017 > král kačerů> Ty vado, tohle si fakt jako někdo prskne na zeď a neupadne do sebevražedné deprese?
Já nad svým obrázkem onanuju, co bych dělala u těhle... nic...protože jsou prostě ošklivý, ať už je techvická bravura jaká chce.
<reagovat 
 čtenář careful - 5.7.2017 > král kačerů> Jo a CHCI dělat sexy chlapy... tedy aspoň pro mě sexy, protože umění, tedy takové, jaké se líbí tobě a patrně asi všem tady, je zas úplně na hovno pro mě.

Netuším, co je na tom špatného, kromě toho, že to pro někoho není správný přístup k umění...

I kdyby se mé obrázky líbily jen a jen mně a všem přišly šíleně ošklivé a blbé a i kdybych se se štětcem nikdy nenaučila, tak se furt se líbí mně a ostatní, ať si čumí na překrásný fleky, nebo jiný nádhery...já prostě nechci a nikdo mi nevnutí, že jsou hezké, nebo snad něčím život obohacující... pokud tak připadají tobě, fajn... pro mě jsou jen a jen hnusný a basta.
<reagovat 
 Čtenář - 30.6.2017 > čtenář> Víš co, můžeme to zkusit. Vyzvu je, jestli zvládnou realistický portrét aspoň tak dobře jako já.
..jinak chci narušovat stereotypy a provokovat což
s čekankou asi nepůjde.(careful)
<reagovat 
 Čtenář - 30.6.2017 > čtenář> Jo a vykládat dějiny umění mi vážně nemusíš, znám je totiž celkem dobře.
<reagovat 
 čtenář šlupka od banánu - 30.6.2017 > čtenář> Pardon, že vám vstupuju do diskuze, jen by mě zajímalo, čím tento amatérský obrázek má narušovat stereotypy a provokovat. Tím, že je průměrný?
Co je pro Vás v současném umění stereotyp? Jeho rozmanitost?
Ano, i čekankové zátiší se dá namalovat nečekaně, možná i provokativně.
<reagovat 
 čtenář expert - 1.7.2017 > čtenář> Tak pardon, nebudu vás obtěžovat :-))) Můj dojem byl, že jste mladá cca 15 - 20 a o umění nevíte zhola nic. Podle názorů.
No tak provokujte, to taky ještě nikoho nenapadlo.
<reagovat 
 čtenář expert - 1.7.2017 > čtenář> S tím čekankovým zátiším ve váze je to myšleno naprosto vážně. To neexistuje, protože ta krásná kytička hned po utrhnutí "chcípne" :-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter