Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
chlap s parohama (parafráze careful)
Autor: král kačerů (Občasný) - publikováno 28.6.2017 (18:24:35)



















první fáze

















druhá fáze

















třetí fáze

















hodina zpěvu

















hodina tance





                                                                                                                                                                                                                    windows malování








Poznámky k tomuto příspěvku
Li-po (Občasný) - 28.6.2017 > Opět paráda,!- i angažovanému umění,- :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 careful (Občasný) - 29.6.2017 > Li-po> Víš co to je angažované umění? Myslím, že ne.
<reagovat 
Čtenář - 28.6.2017 > Také se přidávám - zase pěkná kolekce aneb Jak z nevýrazného obrázku vytvořit zajímavé umění. Aneb-lidé, porvěte se o své názory!
<reagovat 
 careful (Občasný) - 29.6.2017 > čtenář> No, možná kdybych ti řekla, že na tom původním obrázku je jistý básník, a ty parohy mají svou souvislost, tak by ti tak nevýrazný už nepřipadal... ale všichni vidíme jen to, co vidět chceme a když někdo chce vidět v mazanicích umění, je to jeho problém, jem mi ho je trochu líto, protože ještě nepřišel na to, že si takové hlubokomyslné a náročné dílo může vytvořit i sám.
<reagovat 
careful (Občasný) - 29.6.2017 > S tím kačerem je to vtipný, i když nic, co by nevymyslel každý druhý na Okounu (holt originál).
Zbytek už jsou zas jen hnusné mazanice, jako ten zbytek, co tu experti nazývají uměním.

Jo, dnes jsem našla v takovém tom stojanu, kam se odkládají knihy, Nejlepší básně 2016, taky velký umění a někdo to evidentně nechce i když to stojí 239 kč (nevím proč takový "časopis"v mekkých deskách stojí takový prachy)...moc se tomu nedivím, páč ty úchvatné básně chápou ve většině případů asi jen umělci sami a navíc ta kniha vypadá jak laciná učebnice chemie a ještě je tam víc nudných medailónků a trapných keců od Chobáka než pseudobásní samotných. U názvu kapitoly Ušpinění kýčem jsem šla do kolen už jen kvůli té sytě růžové barvě.:D
Takže jo, já souhlasím s tím, že tohle je určitě umění...přesně to, i kterého si děti řeknou fuj, co to je...takže umění.
<reagovat 
 král kačerů (Občasný) - 29.6.2017 > careful> právě že první fáze je nejslabší, to je logický. ta je tam jen proto aby to bylo úplně jasný. ty další fáze jsou asi až moc dobrý nebo co, když tomu říkáš hnusné mazanice :) jinak já to za umění neoznačuju, pro mě to byla hlavně prdel, ale ty asi sotva budeš schopná poznat co je dobrá práce a co ne, když se o výtvarný umění nezajímáš - to není nic špatnýho, jen je divný nebo možná roztomilý hrát si na znalce lesů od někoho kdo nevylezl ze sklepa

jinak dík za přeskok do literatury, paráda. takže, tu ročenku nejlepších básní už několik let nečtu, ale vím že 1) lidi to kupujou, 2) ta sbírka je dělaná čistě spotřebně, už od názvu, přes výběr, je zaměřená na určitou cílovku - 1) čtenáři který se o současnou poezii jakožezajímaj ale můžou bez ní žít, vlastně je jim u prdele, takže je třeba udělat v podstatě klišovitej výběr, který "nikoho neurazí" nebo který je "snadno zapamatovatelný". 2) čtenáři kteří se o ten výběr zajímají z různých důvodů i když si uvědomujou tuhle jeho vlastnost (básníci, teoretici, studenti literatury a uměnověd a spol). takže pro lidi kteří jsou jinak nastavení a považujou současnou poezii za bláboly (jako ty) to asi není. já sem to nečetl ale jestli je někde název "ušpinění kýčem" a k tomu sytě růžová barva, bude to zřejmě ironizování kýče kýčem. znejasňování kýče. i když je ten způsob příliš snadnej a prvoplánovej (ale sbírka si asi neklade za cíl být ještě i výtvarná). v dnešní době - a tím se dostávám k výtvarnýmu umění - je charakteristické mimo jiné kýč reflektovat a problematizovat (viz tracey emin a jiní), nikoli ho úzkostlivě obcházet. ale takový projev nepřichází sám od sebe ale až s nějakým poučením o současné tvorbě a historii a po projití nějakým osobním i tvůrčím vývojem. vzhledem k tomu žes ještě nedospěla ani k vnímání exprese, tak tohle co ti říkám jsou jen prázdný kecy :)
<reagovat 
 čtenář expert - 29.6.2017 > careful> Ten vztek, co tu předvádíte, pramení z neznalosti. Každý udělá tu "patlanici" jinak a vůbec nemáte pravdu, že si to každý může stvořit sám. Každý autor má svébytný způsob tvorby, někdo je na pomezí abstrakce a reality, sází na nevyřčené, na celkový dojem, atmosféru obrazu. Máte pravdu, že něco je mišmaš bez významu, to si každý skutečně může uplácat sám, ale autoři věnující se abstrakci asi sotva dokážou plácat nesmysly bez významu dlouhodobě. To, že nedokážete "číst" nějakou formu umění, je váš problém.
Umění má obrovský vývoj, jeho funkce se s příchodem fotografie, filmu, tisku, válek, počítačů, internetu a já nevím čeho všeho ještě prostě mění. Už to není o tom, portrétovat císaře, nebo malovat náboženské, nebo mýtické výjevy. Schopnost iluze reality se dodneška vybrušuje k dokonalosti, o tenhle směr nemusíte mít starosti, že jako "mizí umění".
Jen zkrátka se v umění došlo k závěru, že informace může člověka zasáhnout zcela na emotivní, nebo nevědomé úrovni. V "hnusné mazanici" na vás možná dolehla studená syrovost, nebo něco, co není hezké. Jenže třeba je to záměr. To vy nechápete, protože máte jasno, až moc.
<reagovat 
Čtenář - 2.7.2017 > No ja se pridam jen skromnym poznatkem ze se zde potkali alespon nejaci "odbornici" na umeni a kvituju s povdekem ze jsou schopni se v ramci moznosti na tomto upadajicim webu vyjadrit i ke zdanlive bezvyznamnym nebo na pohled jasnym pracem..kazd, nazor je vzacny a je jasne ze se nemuzete shodnout
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter