Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
(o zvířatech a prachu) z kolekce počasí v evropě
Autor: podskalami (Občasný) - publikováno 30.6.2017 (12:10:21)
další v kolekci>
























































































Poznámky k tomuto příspěvku
F.N. (Občasný) - 30.6.2017 >
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 30.6.2017 > Velice pěkná série. Dávám palec nahoru.
<reagovat 
čtenář líbí - 1.7.2017 > Nejvíc se mi líbí ten sedmý zezhora, paráda.
<reagovat 
careful (Občasný) - 30.6.2017 > Můj učitel byl pan Nepasický. Dělal něco podobného, ale líp a navíc ho omlouvalo, že to byl velmi starý pán a ze jeho mladých let to byla novinka.
<reagovat 
 Čtenář - 30.6.2017 > careful> Hmm.....a co my tady s tím tvým komentářem máme dělat? Chtěl jsem ti napsat, ať si už konečně najdeš nějakého chlapa a dáš nám tady s tvými názory pokoj a klid, ale kdo by tě takovou chtěl? Své šípy nenávisti, egoismu a špatné nálady vystřeluješ neustále kolem sebe - ptám se: Proč?
<reagovat 
 Čtenář - 30.6.2017 > čtenář> Já mám chlapy hned dva. Možná by sis měl nějakýho najít ty sám. Je mi fakt moc líto, že vám tu kazím vzájemné plácání po zádech, hoši. Komenty typu, líbí, nebo moc krásná série, jsou totiž strašně zajímavé. Člověk se z nich hodně doví, fakt! (careful)
<reagovat 
 Čtenář - 30.6.2017 > čtenář> Možná bys mohl mé komentáře brát jako originální formu umění... pokud jsi tedy schopný pobrat něco opravdu originálního v týhle nudě a šedi.
<reagovat 
 podskalami (Občasný) - 1.7.2017 > čtenář> nevím, jak jiným, ale mně carefuliny komentáře nijak nevadí.. a nepřijde mi správné chtít někoho umlčovat..
<reagovat 
 čtenář jeden čtenář - 2.7.2017 > podskalami> Někoho zase irituje, že si tu někdo může otevírat hubu, vás nazývat ubohým patlalem atd. No, někoho to irituje, někoho nechává v klidu :-) Když se nenechám iritovat, tak se slečna setká jen se stoickým tichem a prázdnem a nulovou reakcí - taky řešení.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter