Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez názvu
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 3.4.2003 (12:19:06)

Jsem - nejsem.

 

Nedýchám,

nemám vlastní tvář.

 

Z černého stínu

vstupuji

do ještě větší temnoty.



Poznámky k tomuto příspěvku
rabako (Občasný) - 3.4.2003 >

napadá mě snad jen : stav totální depky!!! Pusobí to na mě strasne sevřene, strasne smutne, uzkostne... fuj! (to fuj nepatri te basnicce, ta ten pocit vystihla dost dobre!!! )

 


Body: 5
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 3.4.2003 > Zkus ještě přemýšlet, rabako, třeba Tě napadne něco dalšího...Aspoň na mne z toho vylezla jedna možnost, až jsem se jí lekla. Ale díky, že se Ti to líbí.
<reagovat 
jarin (Občasný) - 3.4.2003 >

mně to snad ani nepřipadá jako deprese, spíš jako strach z toho, co je ve tmě. Takovej ten strach, kterej se tě zmocní třeba v kostce. Možná je to tím slovem "nedýchám" (nechci být slyšen, tudíž sežrán...)

Že to nemá název vůbec nevadí...


Body: 5
<reagovat 
balsiker (Občasný) - 3.4.2003 > No,já bych se nad tím radši tolik nezamýšlel,protože bych taky mohl zjistit,že se v tom odráží i moje pocity a touhy.
<reagovat 
Venuše (Občasný) - 3.4.2003 > total eclipse...(úplné zatmění)
<reagovat 
probably (Občasný) - 3.4.2003 > tak nejak mám pocit že to znám
Body: 5
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 3.4.2003 > No, jak myslíte, přátelé, ale mohu vás ujistit, že se v tom nějaké moje pocity ani touhy neodrážely. Ani deprese. Spíše vcítění se do někoho, kdo ještě nemá svou tvář - alespoň po přečtení mi to tak připadalo. Ale pokud v tom nacházíte něco jiného, proč vlastně ne.
<reagovat 
čtenář Minstrel - 3.4.2003 > Je - není
srdce mu už bije
a proudí jím tvoje krev?
Teda, i když snad vím co myslíš,
mam z toho taky tak trosku pocit depky -¨
z černého stínu - je to jak cítíš svoje tělo ?
A svět jako ještě větší temnotu ?



<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 4.4.2003 > ach jo. aniž bych chtěl komukoliv křivdit, myslím, že se mnohým z vás podařilo tomuto okamžitému výlevu-blábolu přisoudit značně přehnané množství významů (jak nakonec připustila sama autorka). jestli to byl záměr, pak se zdařil na výbornou.

jinak je to naprosto o ničem, takže ... nic.
(pětku si vyhrazuju pro jiné "případy". jinak bych ti ji dal hned.)
<reagovat 
 čtenář Minstrel - 5.4.2003 > AdaMM> hmm - dobrá
Adamme, jak sis jistě všiml, nedal jsem ke svému hodnocení známku, právě proto, že jsem si nebyl zcela jistý kterou dát. Vzhledem k tomu, že ta básnička- ať je jakákoliv, je o něčem (a Je o potratu - nesnadném tématu), můžu teď dát bez obav za 1.
Uvážlivosti zdar :-)
<reagovat 
rabako (Občasný) - 7.4.2003 >

Tak jo, slibila jsem, pokusim se... :o)

Nedycham, nemam vlastni tvar. - Nedycham, tedy neziju, protoze jen clovek nebo jina bytost, ktera dycha, ma v sobe zivot, pokud to tedy neni zastavene dychani jen na chvilku...

nemam vlastni tvar - mam tedy tvar jinou, tvar , kterou mi nekdo dal, tvar , kterou na mne nekdo vidi... zaroven to na me pusobi tak, ze si nedokazu nic "vydupat" , i kdyz tvar se samozrejme zvolit neda... ale pusobi to na me, jako ze nemas svoji tvar -> nemas svuj "pohled"na svet, nebo se divas jinyma ocima...

Z cerneho stinu

vstupuji

do jeste vetsi temnoty - neco, co me objima - tma - pokusim se z ni vystoupit, ale stejne je dalsi stupen zase jen tma... mozna je to tim, ze nemam vlastni tvar a pokousim se hledat cizi tvari neco noveho... le to nejde, je tam pak jen jeste vetsi temnota...

Tak, ted to odeslu a podle tvych rad si prectu, co ti sem kdo napsal  :o)


<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 8.4.2003 > AdaMM - Ano, připouštím, že to nebylo psáno s nějakým záměrem. (Napsala jsem ji před mnoha lety, takže už si to přesně nepamatuji.) Ale když jsem si ji přečetla, polilo mě horko z toho, jak přesně to na jednu věc sedne - a sice, jak už jsem tady naznačila, na interrupci. Takže...o ničem to určitě není.
Čtenář - těší mě, že jsi to v tom našel. Jen by mě zajímalo, jestli sám od sebe, nebo až po přečtení mé poznámky.
<reagovat 
albireo (Občasný) - 27.5.2003 > Ta interrupce mne také napadla. Ale jinak mne to moc neoslovilo, takže za sebe dávám 3.
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter