Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Neviditelný z kolekce unplugged
Autor: Jonáš (Občasný) - smazáno
další ve sbírce>


Poznámky k tomuto příspěvku
Li-po (Občasný) - 2.10.2017 > - Krásný pocit,- :) líbí,!
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 2.10.2017 > ať už to skončí. dokud tahle generace nevyhyne, líp být nemůže

<reagovat 
 Jonáš (Občasný) - 2.10.2017 > čtenář> Budete muset ještě pár let vydržet, milý čtenáři.
<reagovat 
 Čtenář - 2.10.2017 > Jonáš> no, tak aspoň že už máte po sezóně. nikomu špatnýho nic, ani tobě, ale tvorba a život už jsou jinde

<reagovat 
 čtenář Hitler - 2.10.2017 > čtenář> Kde?
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 3.10.2017 > čtenář> " ale tvorba a život už jsou jinde"


Škoda,že se to nedozvíme !
<reagovat 
 Čtenář - 3.10.2017 > čtenář> pičové jako ty by to stejně nepochopili, nejste schopný dohlídnout ani za formát a prostředky. jsou v hlavách a mobilech dnešních mladých, ne asi?! našel bys je na blozích a v krátkých videích, jejich tvůrci serou na středověký totemy, nečuměj na televizi, pečlivě si vybíraj i lidi na diskuzi v hospodě atd. egiloidni posraný! a ještě hitlera do toho, to byl taky takovej umělec.
<reagovat 
 čtenář Hitler - 3.10.2017 > čtenář> Už chápu to tiše praskající pousmání starších přijímačů mých někdejších mladických vln buditelské megalomanie.

Videa se točí, co se točí. Tak mi z toho vychází, že ty nějak nejsi schopný dohlédnout za formát a prostředky. Jinak se totiž mnoho nezměnilo. Že ti svého času naplácal pantáta egil, toť jen stará obehraná píseň, notičko.

Výběrové řízení na diskuzi v knajpě ovšem zní hodně novátorsky. Jde vidět, že kam se ti poslové nové vyšší kultury hnou, přináší oživení. A taky předpokládám, že jen co vpadnou do hospy, ze zásuvky vyrvou kabely všech telebeden, aby si náhodou nezkazili imidž.
<reagovat 
 čtenář Hitler - 3.10.2017 > s!braň> Tos nepochopil. Sklenář by byl býval kůůůrevsky dobrej jůťůbr. A jsem si jistej, že by býval. Dokonce ten fenomén tak trochu předpověděl. A navíc -- kde jsou mladí kluci s čupřinama.

Smíchy by u něj chcaly i kačky nad 20 a jsem si jistý, že by jako první ohlásil, "literáti, odteď už jste směšní a staří."

Říkal to zaživa. A na třicáté narozky mu nějaký mladý floutek štípl digitální nádobíčko. Nedivil bych se, kdyby právě z něj byl vyrostl nějaký protočupřinkář v mrkváčích.
<reagovat 
 čtenář Hitler - 3.10.2017 > s!braň> Butthurt?

Ne-ne-nemůžeš zapomenout.
<reagovat 
 čtenář Josef - 3.10.2017 > čtenář> To je hrůza, viď?
<reagovat 
Čtenář - 4.10.2017 > Ty ti dali. Se ale nediv, po tom všem teď dělat neviditelnýho:)))))))
<reagovat 
 čtenář Hitler - 5.10.2017 > facky> Mluví z tebe hluboká osobní zkušenost, gratulante.
<reagovat 
Čtenář - 9.10.2017 > vy už si nenadělujete déčka ani navzájem???
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 5 5 7 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter