Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NÁROD
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
annav (Občasný) - 19.10.2017 > Vlastenecké básne mám rada a táto vystihuje aj situáciu Slovákov. Pekná báseň.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.10.2017 > děkuju ti, a ano, ta situace je srovnatelná, vždyť jsme vyšli z jednoho státu a měli i myšlením podobné pocity, přesto si myslím, že Slováci jsou na svůj původ hrdější, zřejmě i proto, že se cítili ustrkovanější, ale co se týče vedení státu a jednotlivých figur i model, tak to máme blízké.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.10.2017 > s!braň> bezva, jak říkávám, komentáře mluví spíše o komenzujícím!
znamená to např, že umíš trochu číst, že tě poezie ani Národ moc nebere, to je na tebe až dost, díky
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 19.10.2017 > s!braň> ok, já už tady několikrát reagoval asi neadekvátně, protože se jinak (nebo to spíš neumím) nedá.
Každý máme něco. V poezii každý něčím vyniká, či je zvláštní nebo by alespoň měl být, protože cílem poety by něměla být jenom krása básně, ale především VLASTNÍ styl, rozpoznatelnost ap. Já píšu většinou poezii existenciální, která nemá tak krásná slovíčka, obraty, i když se snažím. Ale nesnažím se o poezii "krásnou", protože mi prostě není dáno a daleko víc mě oslovuje existencialismus. Navíc je velmi důležité, kdo, v jakém věku poezii píše. Když bude "moji" poezii psát mlaďas, tak to vyzní falešně, směšně a trapně. Není to "zákon", např. mladý Wolker takovou psal, lidé-básníci se mu smáli, vyčítali ap., dnes jsou směšní oni. Ještě zopakuji, co mám rád-Kryla se ptali, proč je tak monotematický, proč deset, dvacet let píše-zpívá o okupaci ap. On řekl, že múže psát jen to, co má v duši.
A o tom to je. Psát, co máš v duši, ne se podřizovat lidem z FB, nepsat to, co je jen milé, jen to, za co ti lidé tleskají, co od tebe chtějí slyšet. Všiml jsem si u sebe, že mé básně, kterých si vážím nejvíc, lidé buď vůbec nepřijmou, či nepochopí, a ty "druhé" mají v oblibě ve valné většině. Ok, potěší mě, když mě někdo čte, ale 100x víc mě potěší jen 1, 2 lidé, když mi rozumí.
Ono totiž to psaní a pulikování na ALS (amat.liter.servrech) je obludné. Člověk po jednom přečtení-překoktání skutečné poezie nemůže odhalit její krásu nebo závažnost, její skryté významy a v mém případě (nejenom v mém) i hloubku sdělení, její melodii-není-li to jen říkačka, to neumí snad nikdo. Proto vítězí "básně" tzv. facebookové, tedy říkačky bez hlubšího významu, které umí přečíst každý a když mají jakýsi rým, tak lidé výskají, cože je to za krásu! Proto dnes vítězí rap a hiphop. Je taková doba, s tím nic nenadělám.
Já však lék objevil a proto, chci své knihy vydat "po svém" ač jsem nějakou nabídku od nakladatelů již měl, nebudu se nikomu podřizovat, nenechám se ovlivňovat nikým, buď to bude jak chci, či nebude nic.
Málokdo umí báseň recitovat. Já na rozdíl od některých tvrdím, že recitace je 50% básně. Miluji některé recitátory (Štěpánka, Lukavského, Schwarze ap.), většinu jich nenávidím. A protože to lidé neumí, tak neumí zákonitě ani báseň správně přečíst a už vůbec nelze ji přečíst napoprvé, to neumí ani autor!
Tak jsem se rozepsal o něčem jiném, ale aspoň dám některým nahlédnout do svého myšlení.

Nechci shazovat tvé dílo, ale básní bych to úplně nenazval, je to spíše sdělení, já to beru, mám rád lidi, kteří mají poezii rádi a nemusí to být ta moje, to dá rozum. Lidé, kteří druhým autorům, třeba nešikům ap. nadávají, poezii rádi nemají, jsou Malí a omezení. A na ty já jsem sprostý, protože i to umím lépe než oni, jestli mi nejenom ty chceš rozumět... díky j.
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 24.10.2017 > https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/cesko-jede-poprve-prvni-tridou-bez-stabilni-vlady-se-v-ni-neudrzime-varuje-sef-podnikatelske-asociace-38857?dop-ab-variant=&seq-no=1&source=hp

ty vole, neber si kryla do huby, když se vyjadřuješ toliko jako krypl, kripl, prostě jen nuda facky...
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 24.10.2017 > chlapci chlapci
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.10.2017 > HOVNE, KDYŽ NEUMÍŠ ČESKY, TAK NIC NEPIŠ, UŽ SE BRZY O SOBĚ DOZVÍŠ, UŽ SE VODA VAŘÍ, doufám, že nejsi Čech, protože za tebe bych se fakt musel stydět, ale co může vzejít z vožralý ženský a zfetovanýho chlapa? ještě vyfetovanější debil - MISTYKUS!!!
<reagovat 
 mystikus (Občasný) - 26.10.2017 > facky> ty vole, vždyť ve tvém nasazení je jen zoufalá umaštěná fraška = tomu se ani nesmělo v pravěku říkat umění...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 26.10.2017 > mystikus> Chcípáku, troglodite, polykači dětských užovek, že by zase vycházka z blázince...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 26.10.2017 > mystikus> Chcípáku, troglodite, polykači dětských užovek, že by zase vycházka z blázince...
<reagovat 
 mystikus (Občasný) - 26.10.2017 > facky> chi chi chitráčku, chcípni na žloutenku
<reagovat 
 mystikus (Občasný) - 29.10.2017 > facky> tobě se každej normální vysměje, proto chi chi chi debile
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter