Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"Spravedliví se nebojí tmy.. .
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 19.10.2017 (00:44:40)

"((  ..









"Spravedliví se nebojí tmy.V ..husté tmě -mimo jiné- začínají k člověku přicházet obrazy se vzkazy shůry, ... .Hustá tma léčí, ..., hojí   a hladí.  ..Hustá tma je Boží dar. ."





"Je známo,že za války v místech, kde se ..povinne radne utesnovala okna vuci svetlu, ubyla ..spousta ..tezkych chorob .Uplna "hvezdickov." tma v noci ..je nutna pro zdrave telo    i ducha.. . ."






Vzkazy shury: Nebyvale velke mnozstvi nejzhoubnejsch chorob u deti ma na svedomi nedostatek ..huste tmy. I v noci totiž jim totiž sviti v pokojich ruzna svetylka: kontrolky pocitacu, …, kontrolky televizi , ..., atd., apod. .




..Je to jako byste si ..laškovně nafackovali se starším bratrem , ..., a ty bys řekl, že ..věříš, že tvůj bratr tam byl s Tebou :).


 


Ježíš   II. Nazaretský, ..., ..Kristus, ..., jeden z osmi, ..., je náš bratříček, naše opora na planetě Zemi ; ... .))."



Poznámky k tomuto příspěvku
Li-po (Občasný) - 19.10.2017 > Tma- ticho- půst-,-
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 19.10.2017 > Li-po> "

..také, samozř.; je toho

relativ. hodně, co ..prů.m ěrn.ý člověk na Zemi potřebuje ..k plnohodnotnému životu.. .

."
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 20.10.2017 > Li-po> "

..viz ..http://www.totem.cz/enda.php?a=220720&c=0&ao=:),

..., ..prozatím ..provisorně, jestli chceš :).
."
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 20.10.2017 > Zeanddrich E.>  :),-prý mění psychiku během relativně krátké doby,- tomu určitě věřím,- nechávám, ale raději tyhle "krásné" zážitky, na příští žití,- :)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 19.10.2017 > "((
"Pracoval jsem v 80. letech nějakou dobu v trojsm. provozu vBarrum Rudy řijen Otrok.-a tam nekteri kolegove spavali ve dne v garazi, …., ve spizi ci v koupelně.. :). ."

))."
<reagovat 
 Čtenář - 23.10.2017 > Zeanddrich E.> "..a navíc ta



..světýlka ..na noc pro kojence, kteří mohou protestovat pouze pláčem !
."
<reagovat 
Marco rain (Občasný) - 5.8.2018 > ...větší problém je možná už i neslyšitelně/slyšitelný hluk. (?!?..)
<reagovat 
Marco rain (Občasný) - 5.8.2018 > ... a co ti, co se tmy bojí ? :)))
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 16.11.2019 > Marco rain> 

ti se právě bojí ( většinou :) ) toho, že


se něco ..důležitého ve tmě dozví; .. :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter