Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
figurální výjev
Autor: bernhard (Občasný) - publikováno 26.10.2017 (22:08:14)
tentokráte od nikoho pro nikoho :)


Poznámky k tomuto příspěvku
Pollock (Občasný) - 27.10.2017 > no podívej je to kresba na úrovni o tom žádná..ale nechtěj po mě abych ocenil sakrální téma i když mi budeš tvrdit že rozhodně nejde o scénu snímání z kříže tak to bude jako když si vymýšlím pro své abstraktní věci příběhy které mají oklamat diváka protože to tak chce..já souhlasím s figurativní tvorbou a obsahovou náplní obrazu ale to musí být takovém souladu že pokud chci složitý příběh musím pro něj najít velmi redukovanou a současně expresivní techniku nebo teda můžu použít klasickou jako ty ale potom bych si troufal na mnohem složitější sdělení ne na skupinku lidí jako od Rembrandta protože technicky by ses mu i někdy mohl vyrovnat ale nemusím nikomu říkat že to je cesta slepce na výstavu obrazů..upřímně ti můžu rovnout říct že podobný scény jsem dělal v prvním ročníku grafický školy a to v grafických technikách takže pro mě ty tvoje poslední práce jsou jako bys mě vyzýval na souboj ve školní kresbě proto jsem ti odpověděl po svém a dal sem sice něco co by mohlo třeba přípomínat krajinu ale v technice která je nosná a je mým vlastním vyjadřovacím prostředkem a to fakt neznamená jsem přistoupil na tvoji hru jen ti ukazuji že podobným stylem práce bych se vracel do minulosti a to sice částečně i dělám ale proto abych našel svoje nejsilnější stránky a ne proto abych se chytil toho nejpůsobivějšího a nejsilnějšího ve své tvorbě a nechal se za to vynášet do oblak..to bych sekal přesně takový grafiky jako ta poslední co jsem sem dal a to odmítám protože jak jsem už opět řek je to minulost a ta byla abstraktní ..dnešek je konkrétní..abych mohl být objektivní musel bys mi ukázat co považuješ za skutečný dílo pro sebe a proč..taky by mě zajímalo stejně jako tebe kam tvoje tvorba směřuje a pro koho má být protože stejně ses ptal ty a považuji to za klíčovou otázku pro každého výtvarníka který se dostane do fáze že ho neuspokojuje nic ..ani jeho tvorba ani její výsledky..tehdy se láme chleba protože takový věčně nespokojený člověk musí najít v umění naprosto nejhlubší smysl aby mohl tvořit dál a to fakt netvrdím že to nelze v izolaci protože je možné že tak skončím taky ale vzhledem ke svýmu věku jsem to zkoušel a nejde to protože já kulturu potřebuji na všech úrovních a lidi kvůli reflexi to jsou dostatečný důvody aby člověk nepřežíval ale žil a to je cesta která musí mít pevný základy jinak bych se uchlastal nebo ufetoval což by si sice přála naprostá většina lidí který jsem kdy potkal ale mají smůlu protože já dokážu přežít hodně a to proto že mám poslání..
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 27.10.2017 > Dobré, ale je to jen skica.Těším se na konečný výsledek ( který nebude na čtverečkovaném papíru ).
Body: 4
<reagovat 
Věza (Občasný) - 30.10.2017 >
Body: 4
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 30.10.2017 > zajímavý
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter