Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Suchý strom
Autor: Angelo (Občasný) - publikováno 31.10.2017 (00:47:59)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář esisi - 31.10.2017 > to je teda krásnýýýý :-) Úplně v tom vidím vodovky.
<reagovat 
boval (Občasný) - 31.10.2017 >
Body: 5
<reagovat 
Focus (Občasný) - 31.10.2017 > A co sem nikdo nedá odrazovku krajiny na hladině vody, na jednu pětisetinu zachycený sport: kolo, auto... nebo zákoutí naší vlasti a jiné. Všude toho plný internet, nemusí se otvírat totem... Nechci dělat reklamu fotkám megapixelu, ale tam je to rozmanité, když náhodou mi něco přijde na email!
<reagovat 
čtenář skeptik - 31.10.2017 > Já v tom vodovky nevidím, pořád se mi zdá, že je to počítačová úprava fotografie, nemohu si pomoci.
<reagovat 
 čtenář esisi - 31.10.2017 > čtenář> Mě se to zdá taky, že je to počítačová úprava, ono se nám to vlastně vůbec nezdá, ale autor tvrdí, že je to akvarel, respektive vodovky, jak tomu říká ... nějak je ticho po pěšině, nereaguje, taky jak by mohl reagovat, u toho prvního obrazu ještě byl prostor pro pochybnosti, u těchto dvou dalších je to vidět na první pohled.Moc zajímavý lidi, jak někoho baví lhát a vůbec se za to nestydí.
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2017 > čtenář> A co se zamyslet, že jste mu to sežrali byť jen jednou, he? Se podiv, co sem třeba dávají lidé jako literaturu. TOTO JE KONEC AMATERSKÉ TVORBY na podobných pizdovinách jako je totem, už si to přiznejme.
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 31.10.2017 > čtenář> jak kdo mu to sežral .. toto jsou základní filtry ve fotošopu jestli teda ten hoch vůbec ví co fotošop je protože takto namrdat to jde i ve windows malování
<reagovat 
 čtenář esisi - 1.11.2017 > čtenář> No sežrali ... to trkne každého, že je to nějaký divný, ale třeba by to tak namalovat šlo. Dneska se to i děje, že pod vlivem pc se mění i výraz malby. U těch prvních krav by to teoreticky šlo. Jenže málokdo předpokládá takové parazitování a ochotu úplně lhát o čemkoliv. Proč se zamýšlet? Takových blbečků, kteří chtějí něco dokázat tím, že nic neumí a jen otravují hrstku lidí, takových je dost. Zrovna ti bohužel chtějí někoho strkat do nějakého zamýšlení se.
Tady ten blbeček doopravdy šokuje - tím, jako je sprosté hovado, které lže a podvádí. Bravo, fakt tím hodně dokázal.
<reagovat 
 Čtenář - 1.11.2017 > Pollock> ale to víš ty pikáso
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2017 > I ty hanebný člověče:)))! Že ono tě baví lhát, ha! Že ty se za sebe ani nestydíš, ha! A nestyď se dál. Jako se nestydí místní patlalové a mektalové, ani ty se nestyď. SYSTÉM AM TVORBY, KDE SI NEUMĚTELOVÉ HODNOTÍ MAZANICE NAVZÁJEM JE Z PRINCIPU CHOROBNÝ. Je dobře, že na to upozorňuješ.
<reagovat 
 Čtenář - 1.11.2017 > čtenář> suchý z nosu
<reagovat 
 čtenář Pollock - 3.11.2017 > čtenář> nevšiml jsem si že by ho všichni chválili za to že se snaží podvádět tak primitivním způsobem to si ho trochu pleteš s nějakým spasitelem ale je to obyčejný blbeček který neumí ani použít filtry tak aby se to nedalo poznat takže v životě akvarel nemohl vidět tak si vlez za ním doprdele a spolu můžete bojovat proti matlálkům a patlálkům kteří se mají stydět za to že něco umí ..jsi opravdu totální kus kokota Angelovi rovný
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter