Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mrkající čert
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 10.6.2018 (07:48:11)
Rychlost přetahování se zvýšila, v jedné chvíli jsem byl roztržen na dvě části, ale SvouSilou jsem se opět spojil. Spojil jsem tě já, ozvalo se za mnou. Stál tam mrkající čert, jehož oko vysílalo směrem ke mně paprsky. Ty jsem bral postupně do dlaní, potíral jimi tělo, své mužství a také sny doširoka rozevřené i sbalené do kuličky o průměru pěti milimetrů. Vybral jsem jeden a chvíli s ním hovořil. Sdělil, že závidí paprskům jejich krásu, hříchy a otevřenost. Hříchy jej omlazují, krása omezuje, lokalizuje do neznámých končin a ničí. Poprosil jsem čerta, aby mně dovolil ovládat chvíli paprsky jeho oka. Kývl a já jsem si připadal jako fakír jedoucí na vesmírném motocyklu, vládce pekla a vlastník procházející se po jeho vidoucím zázraku. Chtěl jsem si je za každou cenu přivlastnit, svedl jsem o ně souboj, v němž mi byla nápomocna armáda hříšníků - dobrovolníků, ale já jsem ji odmítl. Nechal jsem pouze sbor dívek, které zpívaly bojové písně a dráždily mou touhu vlastnit oko do nepříčetnosti. Najednou vystoupila ze sboru zpěvaček krásná dívka. Vznosným krokem ke mně přistoupila, políbila na rty a vtiskla cosi do dlaně. Vzhlédl jsem, vyrostl a zároveň se zmenšil úžasem. Z dlaně na mě mrkalo oko. Je rozpůlené vedví, šeptla. První polovina sleduje vytváření Dobra u všech lidí. Má na to potřebné nádoby různých obsahů, přesná měřidla a zvědy, kteří přinášejí každou hodinu zprávy o vychýlení z normálu. Druhá, ostatně je to přirozené, se zabývá Zlem. Oproti Dantovi máme přesnější přístroje, větší sledovanost hříšníků a speciální stroje, prostředky a výchovu. Kruhy a oleje již nepoužíváme. Než ti dám oko natrvalo, chci za ně nejkrásnější drahokam, který vlastníš. Se zavřenýma očima jsem vytrhl své srdce a vložil do její dlaně. To samé učinila ona. Najednou zahřmělo. Blesk rozťal vše. My jsme se chytili za ruce a vznesli do krajů, kde nebylo tolik Zla, ale možná ani Dobra.

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter