Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
T. G. Masaryk: Nacionalism v plechovce
Autor: Křesťanský stát (Občasný) - publikováno 9.7.2018 (03:05:49)
Ježto jsme byli v posledních letech nuceni bezmocně sledovati, kterak český národ každým dnem přichází o svá národní specifika, kterak, jako již mnohokráte předtím, je česká národní povaha vytlačována přílivem cizích, nečeských prvků globálních, importovaných do naší země cizími obchodníky, neznalými našeho specifického ducha národového, kterak jsou tradiční český cynism, antimilitarism a sekularism nahrazovány nečeským fanatismem, agresivitou a pánbíčkářstvím a my jsme nuceni zcela bezbranně přihlížeti, jak je naša vlast zaplavována přílivem cizího a agresivního nacionalismu globálního, kterýž nás plíživě zbavuje našeho specifického národního ducha a tím nás pomalu připravuje o vše, co nás od věků činí samostatným národem, proto chceme dnes protestovati proti všem živlům nečeským, jež jsou v našem národě šiřiteli této cizí agresivní globální infekce a věříme, že náš moudrý národ se jim v účel zachování vlastního tentokráte dokáže postaviti.

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter