Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NOVÁ RUBRIKA a SOUTĚŽ o IGNORANTA MĚSÍCE
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 22.9.2018 (20:33:49)
ANO, již vyhodnocuji famózní příspěvky roku 18, brzo předám houpacího koně pro vítěze! 3-1-2019
Protože nerad plýtvám čímkoliv, tak jsem přemýšlel a VYMYSLEL!!!

Co s těmi komentáři různých úchylů, trotlů, nesečtělých poloidiotů...
ANO, je jich škoda je nevyužít pro dobrou věc.
Lituji, že jsem jich desítky již vymazal, proto jsem vymyslel novou rubriku a soutěž!

Rubrika ZPOVĚĎ IGNORANTA a soutěž, kde čas od času vyhlásím BLBA daného období.
Tato rubrika mi na Totemu chybí, takže tímto Povoluji Totemu její širší verzi na celý ALS, bude-li chtít, protože to je fakt neuvěřitelná hlína!


IGNORANTÉ! DILETANTÉ,
uhrovití pubescenti a klimakteriální hysterky,
hlupáci, blbové, kterým NEUJEL VLAK, ale
VLAK JIM NIKDY ANI NEPŘIJEL,
ti, které mé básně přesahují jako kozy Olinky SCHOBEROVÉ,
zde budete zvěčněni, tak se snažte!


Ten, který se ztrapní nejvíc, který se giganticky zesměšní, tak TEN aspiruje na BLBA ROKU a dostane houpacího koně, samozřejmě imaginárního, jelikož i on je v podstatě imaginární, schovaný pod anonymitou či přiblblým nickem.


Jak stále dokola opakuji a zřejmě marně, KOMENTÁŘ vypovídá o komentujícím víc než o díle.
Vrcholu pak dosahují komentáře od úplně vymytých mozků trotlů, kteří už se ani neobtěžují vyjadřovat k dílu (co by také psali, když neví, která bije), ale hned přejdou do ODVÁŽNÉHO HRDINSTVÍ urážek, do privitivismu, který je jejich hlavní vizitkou.
Tihle NEtalentovaní ubožáci většinou mluví o tom, co je SAMOTNÉ na sobě nejvíc žere, toť na první dobrou jasno!
Jsou plní mindráků a komplexů, tak se musí exhibovat, veřejně onanovat, je to vlastně jejich VÝKŘIK, OSOBNÍ ZPOVĚĎ, kterou nám říkají, že jsou sami se sebou nespokojení, že jsou ze své hlouposti nešťastní a zoufalí.

Tak ať máme z toho užitek všichni, že?!!!

Pro začátek tu máme pár žárlivých a závistivých výkřiků, které nakopnou doufám řady dalších BLBŮ!!!
Marně jsme v partě přemýšleli, proč nám to ti nesoudní dementi píšou, ale nejsi-li sám dement, tak to asi nepochopíš, proč se dobrovolně zesměšňují a vyznačují se naprosto všichni absencí soudnosti, za to hlupství a idiocie je u nich mimořádně pokročilá. Už sama skutečnost, že neopeřené holátko, který v životě nic nezažil a jeho největší zážitek je, že dostal pětku z češtiny a že si nedávno poprvé vytahal nítěnku, se vyjadřuje k dekadenci a existencialismu je směšná až do morku kosti, ale jsou to prostí, jednoduchý idioti, kteří se musí vyjadřovat ke všemu! BLBE! Já tvůj věk zažil, já o něm mohu psát, TY můj ne, tudíž víš prd o životě a světě, tak se potichu někde v koutku uč a naslouchej moudrosti kmeta a až něco zažiješ, až objevíš alespoň náznak nějakého Talentu, až ti umřou děti, ženy, přijdeš opakovaně o všechno na tomto světě, budeš mít smrtelné nemoci, přežiješ 5x svoji smrt, budeš mít zážitky z klinické smrti, budeš mít početné zářezy těch NEJ žen nejen v ČR, až uvidíš Dál a Víc než běžný člověk atd, atd, tak piš básně existenciální, tak nám o tom něco pověz. Až dorosteš a budeš moci býti sentimentální, i když ty jsi hňup bez citu, ty se toho nikdy nedožiješ, tak kdyby přeci, tak si tě možná někdo vyslechne, ale rozhodně nedoporučuji mladým volům číst starší, zkušené básníky, protože budou trousit neskutečné hovadiny a budou za obecné knechty, a proboha, už vůbec neříkej takové názory ženám, nebo si do smrti neštrejchneš!
Teď se divíš, jak to všechno o tobě vím?!? Hovno psychologie, zkušenost se tomu říká! Tos nám na sebe prozradil TY SÁM. Jen nevyzrálý mindráček s malým sebevědoním může napsat takové zhovadilosti. LZE SE TEDY DIVIT, ŽE TAKOVÉHLE PABLBY SETKÁNÍ SE SKUTEČNOU EXISTENCIÁLNÍ POESIÍ ÚPLNĚ ROZSEKÁ A VYKOLEJÍ?? NE! / / / anonym - chudáčku
anonym - pláč nad sebou samým není dekadence ani existencialismus, starý pane, je to pořád jen sebelítost, která sečtělému čtenáři nic nedá.

TAK TENHLE TROTL TOHO OPRAVDU HODNĚ PŘEČET. Chudák Gellner, ten to dostal od SEČTĚLÉHO naplno!
TOHOTO BLBA VYHLAŠUJI PRVNÍM
BLBEM MĚSÍCE a dostává prvního HOUPACÍHO KONĚ!
Ten nám jistě ještě něco poví, myslím, že jeho jméno je Jára.., ale to je fuk, škoda že nic neumí napsat, rád bych se pobavil tímto psychologem měsíce!

Další bomba, patrně od stejného FILOZOFA...

Z psychologického hlediska jde o autora-člověka, kterému se nepodařilo ani v pozdním věku dospět
To je to věčné vracení, až nezdravé, do dětství.
Literární hodnota je na nule.

Slušná práce, že.
Tomu ten rap vlez na mozek, to bude nějaký hiphopster, kterému ty fantastické texty určitě mnoho dávají... To mi připomíná kritiku za komunismu, předpokládám, že to opsal z Rudého práva.
Trilogie, ze které mé básně jsou je existenciální a jmenuje se DUŠE SEBEVRAHŮ, je o mém životě mezi všemi možnými umělci, o ranách osudu, o Malých lidech atd, takže tam může být těžko o vlčích mácích, či přitrouble násilnických, převzatých, špatně přeložených a naprosto katastrofálně rádoby zrýmovaných textech z rapu, které by tomuto BLBOVI zřejmě něco přineslo. Není tam ani nic pozitivního, sluníčkářského, naivně a debilně optimistického od vymytých amerických mozků, kteří stejně jako tento PLNOTUČNÝ TROUBA, nic jiného v životě nedělají než, že se diví, proč ksakru stále prohrávají, když jsou tak optimističtí a nejlepší! PRÁVĚ PROTO, KNECHTI VYFETOVANÍ!
Opět poznamenám, že takový pohled berme v náhledu na díla klasiků, třeba Skácela, Gellnera či Seiferta, Goetheho, Sartra ap.
Tenhle plnohodnotný idiot by je všechny spláchl do hajzlu!
Kdyby byl aspoň frajer, tak by nám zde publikoval své básně, které by nám něco konečně přinesli,
ale, jak říká Čapek - kritik by vše napsal jinak, kdyby to tedy umě!
Šalamoun zas říká - že čím chytřejší člověk, tím ho víc bolí život.
No, a já říkám - mladý ignorant, starý diletant!

Takže se těším na další přínosné kritiky a doufám, že jsem tímto BLBY nezastrašil a budou se dál svlékat veřejně!
KONEČNĚ!! Za měsíc říjen 2018 vyhrává NEJVĚTŠÍHO BLBA měsíce Zpověď ignoranta od čtenáře KOLEMJDOUCÍho - pro mě již známý impotent, který přispívá zčasta a hutně, s příspěvkem k básni POKORA. -ty a pokora, to tak, jelito blbé. Gratuluji. Vím o koho se jedná a porovnám se s tímto trotlem po svém...

Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář fan club jfj - 4.10.2018 > Vítězem soutěže ignorant mesíce se stává ingnorant měsíce, tedy opět judla, co si sám vyhlásí soutěž, který se zas jen sám účastní... Prostě judlýn, alias segvan tofi po čtyřiceti letech, mezi svými nesčetnými milenkami zvaný kroupové jelítko. Bože.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 4.11.2018 > čtenář>SÁM? NE NE!  já se ti Judlýno musím omluvit, že jsem tvůj inteligentní komentář nezaregistroval.
Přesto HOUPACÍHO KONĚ nevyhráváš. Musíš přidat při čtení mých básní víc sexnáruživosti!
Tvá masturbace je prachsprostě špatná!
Nenakopl ti někdo vulvu?!
Příští měsíc se ti snad povede lépe a vyhraješ za listopad BLBA měsíce.
ROK je ještě dlouhý a určitě ty tvé výmrdy nějaké přijdou až tě zas do hajzlu pošle nějaký nápadník s jedním okem, nafetovaný polozmrd attp.!
Pa, puso, Sagvan se píše to jméno, blbko!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.1.2019 > moji mnozí kritici budou se svou inteligencí wc dlaždice jistě častými přispěvateli!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 18.1.2019 > analfagot> "určitě ty tvé výmrdy nějaké přijdou až tě zas do hajzlu pošle nějaký nápadník s jedním okem, nafetovaný polozmrd"
zato odsud inteligence přímo srší, bože...
<reagovat 
čtenář Kolemjdoucí - 24.9.2018 > Uf a je ti líp?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.9.2018 > čtenář> mně bude líp až v hrobě...
<reagovat 
 čtenář Kolemjdoucí - 3.10.2018 > j.f.julian> 😜
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 31.3.2019 > čtenář> hele mámo, nakreslil jsem obrázek!! GRATULUJI TI, JSI MALÍŘ, Pepíčku. Ale já to ukrad... Taky dobrý!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.3. > Pověz nám Bohuňáku, kdy sis poprvé strčil do řitě máminy pletací dráty i s neodmotaným klubkem nití?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter