Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Trilobit z kolekce exit
Autor: cajsik (Občasný) - publikováno 29.9.2018 (08:21:36)
Trilobit na reálné dráze

Půjdeme časem proti proudu všeho co lze doložit. Nebude to polemika prvotního hybatele - stopa počátku. I teorie sahá hluboko ne vždy samozřejmostí. Pravěk a potom středověk až po součastnost. Chyba? Reálie dneška na podkladě zítřka. Dnes samotou opatřená dávka solidárnosti. A jednoznačné touhy. V okamžicích máme jistotu, je nutné i dalších ingrediencí aby sestava šlapala. Mluvíme sami v sobě o dnešní době a jde o zdlouhavou trať. Jsme prvočiniteli v zajetí s celým vesmírem. Možná imaginární struny naladí tu správnou notu, symfonii dneška. Zní líbezně, když vkládáš do mozaiky jednotlivé dílky. Netušíme celý obraz. Proto ve střehu uprostřed hry salutujeme. Je to prosté - s chutí moc roste. Pak už se nic nepokazí, jen to, že jak nazí prorážíme bariéry kamenné cesty.

Zaručeně dobrá věc neexistuje. Je spletité soukolí a náročná obtížnost. Jsou zásady a privilégia. Opatřené špetkou soli. Samotná věc celku připomíná grotesku. Dobře udělaná forma jako bábovička, drží silou vůle. To vše je jeden případ. Jedna jehla v kupce sena. Trváme-li na svém potom sebedůvěra stoupá. Psychologický tvar zdánlivé netečnosti, pozvolna klesá na únosnou míru. Obdivujeme a saháme pro životní jistoty. Možná se zdržíme či popojdem jako zůstatek svrchní vrstvy všežravců.

Na nebi jsou známky inteligence. Možná jenom hvězdy co promlouvají časem večerním, kdy je relativní klid a jasná obloha. Tisíce let jsme tady což nejde uchopit. Když kráčíme stále dál? Chápeme, že bychom se měli poučit. Najít to co včera nezklamalo a dnes vítězí. Není poražených lze patrno z úsudku. Být či nebýt to oč tu běží. Kavalérie trendů ku prospěchu doby. Doteky nových technologií, strojů a nástrojů. Milostné ponížení až ke kolenům souseda. Tak trochu divný pocit, že jméno nebude zameteno pod práh.

Kde jsou záruky či individuality. Těsný pohled kritika. Obhajoba a nakonec absolutorium mezi prací a rekreací. Znalosti začly kdesi u kohosi v jiné době. Doba moderní evoluce. Konečná stanice s nulovým výsledkem.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter