Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
rozsypaný rozinky
Autor: posledni_inka (Občasný) - publikováno 19.1.2019 (23:01:08)


myslívám na Jardu
jak ho poezie naučila plivat na hvězdy
a čůrat proti větru

na to jak vyslovit kolozpěv srdcí
od počátku raněných
debilní vystřízlivělostí iluze

za stolem

sklenutá
krutá
na dně skla kunhuta
tekutým zobákem ťuká
si ťuká

po kapkách

kohoutkem do spánků
splaveně hnutá

myslívám na básníky
miláčky a vyvolence
na jejich cely
s osobním nadpisem nade dveřmi
napravených hříchů

klávesnicí

na hrot pera v jejich špici
do peřiny vstehovaný
pichlavý je
na vteřiny
myslí snů

a na osly to taky
protože
víš co je nejhorší?

loutka ve vytahaným starým svetru

provázky rozpletly oka rukávů
měly to bejt křídla
jenže
sou v prdeli
asi na zadcích pávů
obrázky ze slov se rozpily
rozpily
do očí




Poznámky k tomuto příspěvku
Nadšený čtenář (Občasný) - 18.1.2019 > No nevím připadá mi že ses inspirovala j.f.juliánem který je největší básník Totemu a dokáže používat slova jako debilní nebo čůrat aby to dávalo smysl a aby slova byla ostré náboje a taky dokáže psát poesii vznešenou kde jsou slova krásná a jemná no au této básničky nebo co to je to vypadá že se chtěla spojit sprostá ostrá slova i vznešená a jemná a dohromady mi to nedává žádný smysl je to tak strašně moc originatální až tam nevidím nic jiného ale líbí se mi představa loutky ve vytahaném svetru.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 18.1.2019 > no, já si spíš myslím, že má naše Inča zase pod jazykem...
Na druhou stranu už víme, kdo mi napsal těch 500 anonymů. Moc té lituju, ale pomoci neumím. Zkus odvykačku! To je bohužel za 0 bodov. Tvé dílo se mi nechce ani avizovat, jsem hrozně zklamaný, tolik poučování a ono to bylo asi to jediné, co sice bylo vykalkulované, ale svoji zrůdností nové. Tohle je na 5 tř. zvláštní školy, to radši smaž, tady splaskla bublina! Místo omluvy jen paskvil? To umí jen žena! ok, jdu napsat báseň o hlouposti, dobrou, až tedy procitneš...
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Helen - 19.1.2019 > tobě toho chybí víc! Hlavně slušnost k autorům. Blog? Vrať se na FB, tam můžeš šířit nenávist! Piráti mají 900 členů! To je všechny dudláš? Tak to potěš šestiblog!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 20.1.2019 > Inko, já jsem o tvém výtvoru seriozně celou noc přemýšlel a vyšlo mi z toho, že ROZSYPANÝ ROZINKY, tvé až masturbační dílo, se jmenuje zřejmě podle toho, co ti vykukuje z mokrého trička! V tom případě to je skvělý jinotaj nebo skrytá metafora-ty už si správný výraz jistě v Pravidlech najdeš! OTÁZKA TEDY ZNÍ-KDE ŽE MÁŠ SCHOVANÉ TY hady a jablka? Děkuji předem za seriózní odpověď, rád bych byl poučen, začínáš mě rajcovat, šmudlo! (a včera byl dotaz, zda jardou myslíš Járu z doliny, či Jarouška Jágrů nebo snad VELIKÉHO JULIÁNA?, ten se ale jarda nejmenuje, takže to bude spíš Jarda ŠTERCL, viď, ty šmudlo podšitá, ty nejen že máš pod jazykem, ty máš i péro za čepičkou!
<reagovat 
Čtenář - 19.1.2019 > naše Inča?? no já myslím že julian nebo prdelfagot s nadšeným čtenářem jedno jsou, a tudíž by si raději měli jít prostudovat těch pětset nebo tisíc anonymů

jedno jsou,podpíraj se při zvracení, uši maj zaflákaný z neumytejch rekt, tak se snad z koupelny(umytý bohužel jen z povrchní špíny) znovu vydaj na zteč proti těm, co chtěj chránět práva všech těch nýmandů,
který znaj a čistěj to slovo - poezie, volové
<reagovat 
 Nadšený čtenář 2 (Občasný) - 19.1.2019 > čtenář> No učili jsme se ve škole že podle jednoho moudrého pána jsme všichni jedno takže i já i ty ale není snadné tomu uvěřit a nebát se jinak mít uši zaflinkaný z rekta by byl skutečně akrobakterický výkon žádná práva nikomu neperu jen vyjadřuji svoje pocity zmatení z básničky nevím asisi mě s někým pleteš a zvracíš na mě přitom jsem ti nic neudělal? A ještě se pasuješ do role někoho kdo zná a čistí slovo poezie nebo volové? Co ti na to říct moudrý člověk by ti možná doporučil pokoru ale to ti říkat nebudu je na mě moc nevyslovitelné slovo ještě jsem k němu nedoporostl a nechci to uspěchat přesto ale zkus se nad sebou zamyslet děkuji.
<reagovat 
 Nadšený čtenář 2 (Občasný) - 19.1.2019 > čtenář> A taky se mi nelíbí tvoje toky na jiné autory jako na juliána a analfagota kteří jsou pro Totem potřební a spoustu lidí jejich poesie povznáší zatímco reakce onymanů jsou rozeštvávací a proč radši nenapíšeš básnířce Ince jak na tebe působí její báseň proč má básnířka číst nějaké tvoje zvracecení?
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 20.1.2019 > čtenář> Tady si dovolím reagovat na cizí zdi...
Že hledáš v každém pozitivním komentáři alternick - můj, jfj, Nadšeného čtenáře je tvůj podpis! Tvůj problém a odhaluješ čeho jsi schopna. Za sebe mohu říct, a vím, že to zajímá víc lidí, ano, jfj znám 10 let, já byl dřív pod nickem karel kramář. Poznali jsme se přes poezii, byl jsem u jeho, již legendárního pořadu poezie a tam jsem ho poznal osobně. Obdivuji ho, snažím se s jeho svolením psát jako on i když vím že se mu nepřibližuji, mám tu čest že mi věnuje čas a mé básničky komentuje, koriguje a opravdu vypadají lépe než před lety. Je mi 29 let, jemu tolik kolik je, vypadá opravdu do 40ti, ale, jak sám o sobě říká, je to zvíře, které v ničem nedohoníš. Jeho ženy, jeho inteligence, jeho nadhled, o tom se tobě (Inko či alterinko) může jen zdát ve vlhkých chvílích masturbace. A teď k tobě, švábe! To, že se snažíš komolit mé jméno-nick, to svědčí o tvé malé inteligenci. Tobě nestačí analfagot, či ANÁL? To je ti málo? Je, viď? Protože, když si dá někdo takový nick, tak hlupákům, kteří nic neumí a snaží se jen masturbovat-honit si kuře na cizích dílech, jménech ap.,tak jim vezme vítr z plachty. PROTO, ŠVÁBE, proto jsem změnil nick. Ale hlupaně to nedojde, ta si bude křivit hubu u dalších nadávek. Posluž si, hovoří to o tom, že jsi zastydla někde v 5ti letech, protože to dělají dětičky ve školce! A tak mě napadá řešení! Když už jsi tak dětinská, opuštěná a zapšklá, proč si NEJDEŠ ODPOČINOUT DO BABYBOXU??? Třeba tě dopečou a mozek se rozjede, nebo ti seženou náhradní rodinu, nebo, při tvý smůle, tě vrátí do diagnosťáku. Myslím, a po včerejšku je to jisté, že odpovídá-li hmotnost tvého mozku hmotnosti tvého těla, tak i tlusťoučká bábovka se do BABYBOXU vměstná. Řekni Ince, ona tě tam nakope, natlačí. Pa, šmudlo, cítím se jak pedofil, ale asi tě miluju...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 19.1.2019 > Nadšený čtenář 2> já na to znám odpověď. Protože to je Inka, to je její pravá tvář! Tak dětinsky sprostá umí být jen žena z Kliniky. Tohle je pravá tvář odmítnutých básníků! Nasranost na všechny ostatní, na jakoukoliv povedenou báseň, na kohokoliv s talentem, kdo je navíc uznávaný. Dětsky dupe nohama velikosti 45,prská, možná se i vzteky pomočila. Já jí rozumím, dali jim exekuci na 470t,jí osobně blokli účet, ta nemá co do žíly, tak by aspoň chtěla ublížit, viď? jfj na ní prdí, tak to už je nesnesitelný.Jo,ještě jsem mu zapomněl dát 5 za ten dnešní kousek... pa, Inče, od včera jsi tu byla 20x,ty jsi šmudla... já se asi zamiluju.
<reagovat 
Čtenář - 20.1.2019 > některé komentáře jsou tu až chytré, z některých, kupodivu ženských, bych blila jak amina
<reagovat 
posledni_inka (Občasný) - 20.1.2019 > Analfagote, nepídím se po tom jaké máš důvody k nepočítaně podivných vzkazů pod svým nickem, nebo pod mnohými anonymními všude možně na zde na Totemu. Odpovídat však na ně nehodlám. Nebudu tě ani urážet, ani cokoliv jiného. Nevidím v tom žádný smysl.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 22.1.2019 > posledni_inka> Zkouško, ty holka neposedná, já mám jen tento nick a jsem na něj pyšný! Přece nebudu dávat fóry anonymním alkoholikům!
Ty pod Inkou jsi trochu slušná, ale pod dalšími nicky jsi, z prominutím, potrefená bachyně. Takhle slušný výraz jsem použil jen pro tebe.
Ty ostatní tady, ti opravdu chtějí vědět na co se tě ptají. A chci to vědět i já, říkám ti to naplno.
Já se nemusím schovávat, tak to také nedělej a budeš mít u mě předplaceno...
<reagovat 
Nadšený čtenář 2 (Občasný) - 20.1.2019 > Já jsem včera hodně dlouho běhal v mrazu a dneska mě z toho bolí záda skoro se nemůžu narovnat a tak jsem si vzpomněl na tuhle básničku že nejhorší je loutka ve starém vytahaném svetru a začal jsem přemýšlet jestli se ta loutka může narovnat a jestli je třeba dřevěná a jestli je ohýbací protože když takovou loutku dáme na mráz asi to s ní bude opravdu zlé a taky jsem přemýšlel jestli básnička nebo ty básnířko Inko přemýšlíš o loutce jako o něčem co má vlastní život a myšlení a city a nebo jestli je pro tebe loutka jen kusem hmotoviny protože třeba velcí básníci nebo děti se často dívají navěci jako na živé a možná třeba i ty a tak nad tím obrázkem loutky přemýšlím a pořád nemůžu přijít na to proč je nejhorší loutka ve vytahaném svetru je to trochu diskriminální jako by vytahaný svetr byl něco zlého
přitom vytahané staré světry mohou být moc hezké a zvlášť když je mají na sobě hezká děvčata a mně
přijde horší představa loutky v latexu než ves větru. Tohle píšu jen tak na okraj protože se mi chtělo povídat si s básničkou a taky se mi líbí že víc lidí nad tou básničkou přemýšlí a hledá významy těch metafórů možná je přecejenom ta básnička v něčem dobrá?
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 22.1.2019 > Nadšený čtenář 2> Nadšený-ta loutka je samo metafora.
Je to alternick ROBERTKA, a protože je chudák již hodně jetej, tak ten vytahanej svetr!

Ale jo, my se ještě dobereme k jádru pudla!
A pak nám sem vloží Inka fotku a my si stříknem do trenek...

Ale že by to byla taková frajerka, nevim, nevim...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.1.2019 > čekáme na tvůj 3 pokus o báseň! Pod tu mojí už ses tam skoro 1000 vytřísnila, ale dáš to jen anonymě? To jsem myslel, že jsi větší frajerka...
<reagovat 
čtenář poslední hynek - 1.2.2019 > zkusilas asi ten pornáč když už nepíšeš? Uveřejníš to tady? konečně úspěch? chceme vidět tvýho krtka a žežuličku!!
<reagovat 
čtenář soudce Inčina advokáta - 3.2.2019 > myslívám na Inku, když myslí na Jardu, jak si mrská plže v šestibloku v chrámu pesarů. Jen mu dej za uši, tomu voteklýmu plži, Inčo! My ti fandíme, ty to dáš, Inće!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 15.2.2019 > Po delší době zjišťuji, že tvá kariéra BÁSNÍŘKY je u konce??!! Mohl bych ti umýt záda!! Nejsem jako ty, nebudu tu pitvat proč PÝCHA PŘEDCHÁZELA PÁD, snad jen, že ses měla spíš učit, než začít nejapnou kritikou, kde jsi odhalila spíš svou neznalost a básnickou nevyzrálost. Myslím, že jsi udělala dobře, že iž nepíšeš, i na nádraží potřebují např. skvělou pokladní a půjde-li ti to lépe, tak je to ažurné! Ještě když přestaneš s tím trapným anonymním napadáním, kteté je nedůstojné i vožralé hajzlbáby, můžeme se chytit za ruce a v nadšeném výskání v drogovém Pirátském oparu vyjdem vstříc světlým zítřkům PRAŽSKÉ KAVÁRNY A KLINIKY... Pa, puso, děkuji, žes mě uvedla do Totemu a z 5ti násobila pozornost mým básním! Reklama nikdy není lepší než hanlivá, stojí-li ovšem dílo za to, je-li v naprostém kontrastu s neduživou kritikou. Za to tě miluji. Jedině a navždy Tvůj ANÁL, ANÁLKA, ANALFAGOT, ale i, jak mě hezky v anonymech nazýváš, PRDELFAGOT a tomu tak podobně... p.s. a na Jardu Štercla už nemysli, máš mě, pošlu ti fotku, když mi napíšeš mail. Mé video už jsi viděla, můžem spolu také něco natočit...?
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.3.2019 > 461 !!! tak HALLOOO! Schází nám tvé geniální i genitální kritiky, bez tebe pšenka nekvete, šakali nevyjí, Anča nekváká, Jarda Štercl necáká! Bez tebe prázdno je a těžko se mi dýchá, kdepak jsi, Inče mé, proč zničila tě pýcha?
<reagovat 
vlas.ta.há (Občasný) - 15.9.2019 > Je taková jako život, jaký nechceme ale je tu. Bezmoc a smutek - třeba jen dočasně:) ale tahle popsaná chvíle nelže
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter