Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TŘI DUŠE
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 31.1.2019 (10:57:37)

~ TŘI DUŠE ~
(Hřích)


Pak přistoupil jsem k němu,
tak zblízka - cítím strach!
Už třese se a otáčí se…
je pozdě, aby plách!

„Dnes zemřeš, Rafe,
přísahám!“

A on tam stál a věděl sám,
že slova má jsou posledním,
co v životě mu povídám.

Že vítr zprudka začal vát,
rve listy, větve, kácí sad,
vyvrací třešně z kořenů!

Že naposledy začli hrát,
tu píseň, již měl tolik rád.

I já tam ještě vzpomenu,
své Lásky…
i těch jejích zrad.

~

Když srdce sevřel kdosi v něm,
tak ruce svázala mu ta,
která tak zčistajasna smí…


On v postoji svém varovném najednou prozřel - teď už ví,
že těžko zradu omluví,
tomu, kdo kamarádem zván…

Zvoní nám hrana…
koncert hran!

~

A pak to přišlo…

Výstřel, třesk!
a v našich očích blesky, stesk.

A další výstřel, další pád,
zachvěl se, zřítil boží hrad
a z krve postel věčnosti.

Když z přátelství zbyl jenom prach,
tak ruce plné něžnosti
sám Ďábel do propasti stáh.

~

Ve zřítelnicích očí křik,
a pláč a srdcervoucí ryk,
i lítost by jsi zahléd v nich.

Pláč dívenky v ráz šílené,
život i láska spálené,
vyhořel vinou srdce vích!

Ta vina zřící do pekla
teď bere zbraň do rukou svých!

Dívenka k milým poklekla…

Ach, Bože můj na nebesích!
Tří duší bol!
Tří duší past!
Tří duší nekonečný hřích!




VĚNOVÁNO:
Míše Š. + Rafaeli P.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář mistikus - 31.1.2019 > nečetl jsem, jen konstatuji: judlínovská kokotina, jak vždy
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 31.1.2019 > čtenář> a proč tu zvracíš, idiote, když neumíš číst? vymrskal ses, GRATULUJEME!! SNB
<reagovat 
čtenář básnířka - 31.1.2019 > krása, nádherná klasika!
Neví někdo proč ten úchyl musí sdělovat, že to nečetl?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 31.1.2019 > čtenář> díky, básnířko, a pokusím se zodpovědět tvůj dotaz. Je to bezpohlavní pazneht vystupující za obě pohlaví, někde je dodrbaná za stařenu, jindy za Pičuse, odborníka, který však nic nepíše a jak přiznává, že ani nečte. Je to nejspíš někdo, kdo původně byl ve své hlavě za spisovatele, avšak jeho čtenáři mu zřejmě ukázali zrcadlo a pověděli mu pravdu! Píše nám to, protože je tak hluboce uražen a zneuctěn, asi jako ti LEPŠOLIDÉ, kteří sice nebyli k prezidentovi pozváni, ale pak si stěžují, že by odešli na protest, nebo by pozvání odmítli. Tak tohle je stejnej idiot, který si nevěří, avšak chtěl by být středem pozornosti. Já myslím, že to nebude zoofil jako 1 zdejší pičus, protože on, ći ona, ku zvířátkům cit a lásku neprojeví, on-ona jí není schopna, necítí! Takže je to jen SODOMITA, a já jsem se rozhodl, že od teď mu tak budu říkat, aby bylo jasno všem, když je strachem tak podělanej a neschopnej se přihlásit, zároveň tedy UPRAVUJI článek VYHLÁŠENÍ BLBA ROKU. ... ale, tím se nedej znechutit. Už po něm prý jdou a pár přátel mu již slíbilo přelíbeznou odměnu. Na druhé straně, máš pravdu, že je úchylný. Každý úchyl sedí např. na dětském hřišti, v prasečinci ap., tomuhle stačí, když si přečte při prznění zvířátek jakoukoliv moji báseň!! Chlap čumí na Ekrtovi obrázky (Boj o první místo), a tenhle doslova visí na mých stránkách a ihned! jako první! pronese nějakou debilitu. Znovu opakuji, mně už to nevadí, bavím se, já to přijal jako krásná fotomodelka, která ví, že chlapi onanují nad jejím sexy tělem k nepříčetnosti. Jsem zvyklý! (viz báseň Delon) a že drandí na mých básních? To mi připadá jako sice extravagantní, ale největší vyznání pro poetu. Kolik takových měl Wolker nebo Hálek... Jenom, kdyby neděsila mé hosty Na Ořechovce... (viz můj koment u STYDÍM SE)
<reagovat 
čtenář básnířka - 31.1.2019 > Drahý juliáne, děkuji ti za odpvěď. Jsem jí také nečetla, le jak všichni víme, je to pro krásu a moudrsot tvého celého jaternice jedno. Všechno moudro světa jsi ty. Všechna krása jsi ty, ať na něco takového kdy v životě narazím, je to, jakobych to slyšela od tebe, protože ty jsi spása světa, jsi enciklopedie, jsi nomi cumball. Je krásné tě nečíst a psát ti jen zamilované vzkazy, ty víš, jak je myslím od srdce, od toho horního i od toho dolního, juliáne, ty rychlonožko v přestrojení, ty podařený klone holana holara a bojary trojana. Hezký den.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 31.1.2019 > čtenář> Sodomitko, já tvé komenty poznám podle prvních dvou slov, takže je vážně neluštím, jen SNB, nic víc se nedočkáš! GRATULUJI!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 31.1.2019 > čtenář> Sodomitko, já tvé komenty poznám podle prvních dvou slov, takže je vážně neluštím, jen SNB, nic víc se nedočkáš! GRATULUJI!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 31.1.2019 > Vím, že to nerad slyšíš, ale asi nej!
Škoda, že ta blbka neumí číst a už vůbec nemá šajna, jak je ta báseň krásná v přednesu... ale má SNB, tak to si zas drhne kuře!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář m 2 - 4.2.2019 > je to blby, kdyz nekdo nemuze ..smysluplne delat, protoze nema k tomu nastroje, ..., a, jak


je videt, je take ..blby, kdyz nekdo ma ..vysoce nadprumerne dobre nastroje, a


..nemuze ..smysluplne delat, protoze asi nevi co
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 4.2.2019 > čtenář> bezva koment, je k věci, všichni mu rozumí, super, díky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter