Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VYHLÁŠENÍ IGNORANTA ÚNORA 2019
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 7.3.2019 > BOMBA, to musím Doporučit, kdybys to nebyl ty, tak bych nevěřil!
Ono na tom co se říká o slepicích něco bude!
Další, která neumí číst...
SUPER, ta si tu cenu zaslouží, škoda, že už INKA nesoutěží, 3 slípky s Ančou, to už by bylo co studovat.
Jestli nejsou nakažené nějakou slepičí nemocí?!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.3.2019 > Teď mi natvrdo vyhrožuje a zcestně prohlásila, úplně mimo mísu, že závidím...???jako co? Primitivismus?
Už se těším na její další výhřezy, až s ní skončím, tak se vobjesí... (čti oběsí)
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.3.2019 > No a jedem dál! Babeta, Bára, ći Baroneta si se mnou chtěla užít-asi si mě spletla s Analfagotem, jak to už u těchto zpovykaných nepolykaček zde je pravidlem. Když jsem odmítl, jelikož z ní čpí hysterie a pronásledování na sto honů, tak mně začala stalkovat, vyhrožovat atd. KLASIKA-ODHADL JSEM JI DOBŘE, no a to podstatné pro Moji stránku Ignorantů je, že jsem chtěl tedy znát jméno Pana Básníka, který mě přesahuje o několik pater! Prý mi ho nemůže sdělit, A TEĎ BACHA-protože jsem nebezpečný!!! Tak to bychom měli... Asi píše kuchařku, jestli tedy vůbec existuje... Tomu já už se ani nemohu smát, musím jen doufat, že ji unaví mě obtěžovat, strčí hlavu do trouby a zesílí plyn!! PLATÍM TVRDĚ ZA SVOU NEKONEČNOU SLÁVU...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 8.3.2019 > j.f.julian> Ta horší varianta je, že začne mluvit o sexu! Bude tě lákat a nebude-li vyslyšena, zahrne tě urážkami a výčitkami o malém ptáku, neschopnosti ztopoření a uspokojení žen, o tom, že jsi na muže, že máš patrmě rád transky a shemale je tvůj idol atd. Dokud mele o literatuře je ještě dobře! BUDE HŮŘ. Asi bys měl přijmout nějakou tu pětku a vysápat jí tu medvědí noru!?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter