Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ona
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 28.4.2019 (15:10:15)
Pohlédli jsme vlevo a spatřili manžele, jak přecházejí neustále ze sálu do výčepu a naopak, někdy byla vepředu žena, někdy muž, jednu chvíli se muž ukázal jako grand, v hranici sálu a výčepu dal ženě přednost nervózním mávnutím korunovaným ženiným výkřikem - na to ti s--u! - muž se bezradně rozhlédl kolem, všichni klopili oči, a zároveň se dívali. Do hlučného ticha se ozvala změť pronášených čísel, z ženiny strany zaznělo osm, devět, deset, z mužovy tři, čtyři, asi mluvili o počtu piv, štamprlí nebo obojím. Najednou se objevil vysoký elegán se třemi štamprlemi, první nabídl ženě, druhou muži, poté pozvedli, jak konstatoval, krásné, rozmilé, obsahově náročné číše, trojice si připila a hádka byla tatam. Zatoužil jsem po odpočinku, a tak jsem navštívil stůl, u kterého seděli kamarádi a známí ze sousední vesnice. Seděl tam též bratranec Jirka. Byl již opilý a neustále blábolil, že chce na WC. Nechal jsem ho být a sledoval dívky. Zaujala mě tmavovláska, která zachytila můj pohled, signály, ale nic z toho neopětovala. Co sis myslel, ta je již zadaná, konstatoval jeden ze spolustolovníků, Láďa. K potvrzení jeho slov dohrála hudba, tanečník tmavovlásce poděkoval a ona se odebrala ke svému příteli. Ve vteřině splynulo vše do jednoho proudu, který mě unášel, převracel, trhal na kusy, rozděloval tělo a mysl na miliontiny, smál se do ksichtu, aby mě vzápětí posadil na klín a častoval hrubými výrazy. Náhle se vzduch zachvěl, já jsem několikrát zavřel a otevřel oči a nabral sílu k dalšímu průběhu zábavy. Rozsekával jsem obrazy fantazií tak, že jsem umístil tanečnice ke stropu, orchestr na parket a zbytek nacpal do výčepu. Stále se mi zjevovala tmavovláska, tančila s nohama u stropu, povolil jsem padesátiprocentní gravitaci, sukně tanečnic se přehrnuly a mně se naskytl pohled na různobarevné spodní prádlo. Vytřeštil jsem oči ještě více, protože některé z tanečnic byly naostro. Kam koukáš!?, zeptal se Láďa a pozvedl půllitr. Do sálu. Zapělo cinknutí skla a byl jsem opět sám. Bloudil jsem pohledem semtam a náhle vytřeštil oči podruhé. U stolu si již notně opilý Jirka ulevoval pod stolem do půllitru. Nádobu s močí pak postavil na stůl a vzápětí usnul. Vtom se odněkud přihnal Láďa s tanečnicí a žízní. V poslední chvíli jsem půllitr vzal a odnesl na WC. Připadal jsem si jako ochránce před všemi močkami světa. Na důkaz soukromé oslavy jsem zamířil do výčepu, nechal si natočit dvě piva a obě vypil naex. Do tebe to padá, konstatoval hostinský. Ani se nedivím, znám vaši rodinu, volal za mnou. Mile jsem se na něj usmál a šel po svých. Vyšel jsem z výčepu a chvíli se potuloval. Můj pohled zamířil ke dvojici, která se právě vrátila z večerní procházky. Na dívčině hrdle se skvěly diamanty v podobě cucfleků. Málem jsem praskl závistí. Oči těkaly chvíli po sálu, poté se vpily do schodů vedoucích na balkón, poskočily ke dvojici, ze které se geometrickou řadou líhly nové a nové, všechny zamilované, objímající se, líbající a vyznávající lásku. Najednou se všichni vzali za ruce, celý národ milenců začal tancovat na schodech, ty se pod nimi prolomily a vše se propadlo do hlubin. Na nic jsem nečekal a vypadl ze sálu. Stalo se ti něco,? ptal se starostlivě Pepa. Děkuju, nic, konstatoval jsem a vyrazili jsme na další obhlídku. Kromě podivína, který se dloubal v nose, starší ženy sledující svou přiblblou dceru, trojice mužů, která se přela o poslední fotbalové utkání místního klubu, bubeníka, jenž předváděl své umění po jednotlivých stolech na obrácených půllitrech, malíře neustále kašlajícího a čmárajícího výjevy ze zábavy do notýsku, se nic zvláštního nedělo.

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter