Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ŘÍKÁNKA O JEŽEČKOVI
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 23.7.2019 > Barvička i básnička je úplně v pohodičce!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.7.2019 > každému není dáno, asi jsi bezduchý, myslím, že jsi na úrovni té, co psala, že to neprospívá jejímu čtení, či dalšího soukmenovce, který nám sdělil, že, co se rýmuje není poezie! GRATULUJI. DNES si každý makožrout myslí, že sms a kecy z fb jsou poezie. Pro ty tu byl Himmler, pokud vím...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.7.2019 > Je mi to fuk, když ti nedojde, že každý ho vidí jinak a jinde... tak jsou to marná slova.
Já nikomu nic nenutim a nechápu tvé přiznání, udělal bys lépe, kdybys své chyby buď přiznal, nebo pomlcel. Myslet si o sobě, že mám patent na krásu, či poezii si nemůže soudný ani Pokorný, spíš to vypadá na iron v žilách. Vždyť ty jsi nepochopil ani jednoduché myšlenky z článku O KRITICE, už to by ti mělo naznačit, že těžko můžeš porozumět básni obecně... MNĚ se líbí brunety a také nechodím po Praze a neřvu do ulic na blondcky, že se mi nelíbí a nejsou pro mne sexy, nechám je v klidu žít, ba dokonce jim ani nevnucuji svůj vkus, protože by to bylo hloupé... A další mýlka-nerozčiluji se nad kritikou, tady jsi mohl spíš dát 1 bod a nechat si kecy, které mně nemohou posunout, od cesty. Spíš se tu rozčiluje dospělý člověk nad říkačkou pro děti. Už to je na pováženou... A co se týče ducha, nevím, citlivé děti u toho pláčí, ty bez citu si myslí, že by radši prachy, nebo porno... a i ty se dělí na soft a opravdu mocný, jihočeský hard core... Prostě i ducha musíš konkretizovat!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.7.2019 > Sejkory patrně neznám, takže prosím odkaz nebo kopii. Nemusíš se bát, že bych zneuctim cizí dílo-autora prosím, za prvé nelze srovnávat psí vocas a cecíky divoké svině, ale už jen proto, abych poznal tvůj vkus a básníka. Asi z toho dnes neusnu, jaký asi bude... Já závidět neumím, v negativním slova smyslu se může stát max to, že spálím xelé své dílo i s barákem, ale ještě předtím si otevru žíly. Takže klídek.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 24.7.2019 >


říkanka "bez

ducha" pro mne
Body: 4
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 24.7.2019 > Zeanddrich E.> Asi jsi špatně četl článek O KRITICE...
Nedostatek citu, duševní a citovou prázdnotu chceš přesunout na autora a to je pomýlenost.
Nemáš dost rád zvířátka, nemáš dost empatie a poetičnosti?
ok, přetiskni mi sem laskavě báseň od kohokoliv, kde jsi našel "ducha", rád se nechám poučit, a jestli to neuděláš, tak jako každej kecal tady, tak to byla prázdná fráze.
Pak také doporučuji nečíst mé skvosty na toaletě, na toho ducha nemá žádná báseň, tím jsem si jist:
<reagovat 
 Čtenář - 24.7.2019 > Zeanddrich E.> No, já bych spíš řekla, že čtenář se spíš hlásí k té anotaci, tam ho to sexuálně naplnilo, že na dílo už mu duch nezbyl...
Pro mě má ducha předmluva i dílko samotné, až budou děti rozjívemé, určitě přednesu.
<reagovat 
 čtenář Zeanddrich E. . - 24.7.2019 > j.f.julian> 


..třeba "Sejkory" od ..opilce

Hrůši tady hned vedle :)jsou pro mne ..neskonale poetičtější :)
..
..



I v říkance se ve ..druhém plánu dá ..mnohdy zachytit ..značné poetično, ..., ale v


tomto případě ho tam ..fakt vidím dost málo, zlob se či nezlob; .. :) .
<reagovat 
 čtenář Helen - 25.7.2019 > čtenář> Sejkory od koho? Nic takového jsem na internetu nenašla!
To bude asi zase tajná báseň, jak už to u kritizujících bývá. Sám nic nepíše, ale ducha tam nemá. K smíchu.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.7.2019 > Ty VOLE!. já celou noc nespal, ze jsem ignorant a nevzdelanec a vono totok!!!
Tak hochu, právě tě zařazuji do BLBA měsíce!
Když takový blábol je pro tebe poezie s duchem, tak už mě, a o to tě DŮRAZNĚ ŽÁDÁM, nikdy nečti.
Přesně o takových ignorantech píšu v článku O KRITICE.
Protože jsi ale opravdu mimořádné zjevení, tak tě dám jako odstrašující příklad trotlismu i do své knihy!
JDU ZVRACET, TOHLE JSME S GOTTEM NEČEKALI ANI V NEJHRŮZNĚJŠÍCH SNECH A je to pro mě to největší vyznamenání, že i moje dětské říkačky přesahují inteligenci poetických čučkařů.
BLAHOPŘEJI ZA CELÝ VESMÍR!
<reagovat 
čtenář vessely m. - 25.7.2019 >


když tam máš i netopýra -což je pro mnoho lidí okřídlená myš, a pro jiné zase jeden z poddruhů krvelačného upíra, sajícího po


nocích nevinným pannám, spícím v komůrkách, jejich sladkou krev- , ,tak se nediv, že ti tam někdo nevidí ducha -potažmo poezii
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 25.7.2019 > čtenář> Já už se tady nedivím ničemu!
Dal bych si nějakou UK, aby nebyla hysterická, měla fantazii a smysl pro poezii, talent na sex, pochopení pro bohéma a jestli bude mít ráda netopýry na tom už nesejde, já mám tolik citu, že si se mnou vystačí.
<reagovat 
čtenář prtek 2 - 25.7.2019 >



PPP


paralýza patrně pokračuje
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 26.7.2019 > čtenář> tak zkus doktora, třeba ti pomůže, mně ani litwebu se svěřovat nemusíš, trotle!
Nebo zkus náměstí, takových jako ty je tam hafo!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 26.7.2019 > VŠICHNI POZOR!!!
ZAČÍNAJÍ SE TU ROJIT IGNORANTI!!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 26.7.2019 > analfagot> Máš recht!
To je teď všude, lidi se nudí na dovolený, tak z té nasranosti musí někoho obvinit. Já se v životě nenudil ani minutu, potřeboval bych 100 hodin denně, abych stihl denní plán, takže na blbosti a závist mi nezbývá čas. Navíc některým lidem Pánbůh hrozně ublížil tím, že jim nedal mozek. Ženy jsou na tom lépe, těm dal aspoň vagínu, takže se uživí, když sice muže ožebračí,a pak se žebrákem opovrhnou, avšak stejně vše rozhází, ale oni umí prodat i starou, neelastickou vagínu, aspoň to vidím kolem sebe, já tu zkušenost naštěstí nemám... Chlapi ti jsou úplně nahraní, když není mozek, tak zbyde opravdu jen nenávist a MALOST, kterou musí rozsévat všude a otravovat autory na litwebech, místo, aby byli chlapem a poctivě si vystřelili to seno z palice!
<reagovat 
Čtenář - 26.7.2019 >


stupidita
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 26.7.2019 > čtenář> Jsem rád, že se ozval negramot, tleskám a GRATULUJI!
Udělej si srdíčko z prstů a pošli to po fb teplým bratřím!!!
<reagovat 
čtenář Hanka - 26.7.2019 >

Mně tam nevadí netopýr, mně tam vadí přemíra zdrobnělin. Je to takové dětinské, a přitom pro děti nepoužitelné, myslím.

tak za 2 až 3 body
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 26.7.2019 > čtenář> Je to určeno jmenovaným v anotaci a ti se skvěle chytají, takže to splnilo účel.
Zdrobněliny ti vadí? Tak zkus přečíst třeba Seiferta, truhlo, já vím, ty nevíš kdo to je...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 26.7.2019 > čtenář> Mé děti tomu rozumí, ty patrně vychováváš SLUNÍČKÁŘE, tak těm čti Červenou knihovnu, jak hnusná děvka ke štěstí přišla!
<reagovat 
 čtenář Heleňák - 26.7.2019 > čtenář> Tvé děti jsou po tobě? Také ignoranti? No, jestli jim je 17 let, tak bude chyba spíš v tobě a jestli žádný nemáš, tak ty radši zapomeň a kup si domů svini, budete si rozumět!
<reagovat 
čtenář Eva - 26.7.2019 > Mně se to moc líbí i když nejsem ze zmiňovaných skupin.
Protože to je tvůj styl a vysoká kvalita i v říkánce, tak se nedivím těm reakcím, je moc dobře, že tady jsi!
<reagovat 
Čtenář - 26.7.2019 > Sluníčkáři serou na ježka, musí žvástat za každou cenu! Anal má pravdu, je to rojení.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter