Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<zpátky KONEČNĚ SAMI z kolekce Povídky
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 15.4.2003 (13:36:02), v časopise 7.5.2003
další>

"Konečně sami!" zvolal Josef radostně, sotva zaklaply vchodové dveře, za nimiž zmizela matka jeho ženy. (Právě si odvedla na celé dva dny malého Pepíčka.) Za pár vteřin bylo slyšet, jak zdviž loudavě klesá do přízemí.

"Hm," zabručela Marie v kuchyni a otřela poslední umytý talíř. "Půjdeš dnes večer na pivo?"
"Zůstanu s tebou doma, miláčku," prohlásil přitloustlý třicátník a láskyplně objal milovanou choť kolem ramen. (Na dnešní večer se těšil celý týden.)
"Pepíku, neblbni," zaprotestovala, "musím udělat večeři". Poté se vymanila z jeho sevření a pověsila utěrku na věšák. ("Měla bych taky hodit prádlo do pračky.")
"Večeře počká," odvětil Josef a znovu se snažil přitulit, zatímco Marie otevřela lednici a přemýšlela, zda má osmažit karbanátky, které cestou z práce koupila v polotovarech.
"Ohřeju párky," rozhodla se.
"Až potom," řekl Josef netrpělivě a snažil se pravačkou uchopit manželčino ňadro. (I po šesti letech manželství ho stále vzrušovala.)
Marie zabouchla dvířka lednice. "Po čem? Vono je něco v televizi?" zeptala se a rázně odstrčila dotírající ruku.
Povzdechl si. "Maruško, jsme sami! SAMI! Slyšíš to krásný slovo? Uděláme si hezkej večer," zašveholil a přejel jí dlaní po zadečku.
"Zejtra je taky den. A přestaň mě ošahávat," napomenula manžela podruhé. ("Kdyby radši opravil ten kapající kohoutek!")
Vzal ji za ruku. "Pojď si na chvíli lehnout," zaprosil. "Já pak uvařím něco dobrýho."
Okamžik váhala. Potom zamířila do ložnice. Josef zapnul rádio a přeladil na oblíbenou stanici.
"Slyšíš, Maruško? To je ta naše! Ach, ta láááska nebeskááá," zanotoval.
Rychle se zbavil svršků a vklouzl pod peřinu. Pomalu udělala totéž. Okamžitě ucítila jeho neodbytnou ruku na nahém těle. Napadlo ji, že by mohla zítra zavolat Boženě. Už víc jak měsíc se neviděly. Zavřela oči a mlčky vnímala prsty, které ji prozkoumávaly.
"Ty jsi tak nádherná," zamumlal Josef a dlouze ji políbil. ("Proč teda čumí po tý slepici z prvního patra?")
"Miluješ mě?"
"Jo. Miluju," odpověděla a otevřela oči. ("Ten strop by potřeboval přetapetovat!").
"Nikdy jsem nikoho nemiloval jako tebe!"
"Já vim," zašeptala a pohladila ho po vlasech. (Ještě dva roky a bude mít pleš.")
"Už můžu, miláčku?"
Mlčky přikývla. Josef odhodil peřinu a zaujal misionářskou polohu. Okny k nim vtrhnul kašlavý zvuk těžce startující škodovky. ("To budou asi Hurychovi. Určitě jedou na chatu do Louňovic. Ach jo! Hurychová se uměla vdát. My věčně dřepíme doma, protože nemáme ani to pitomý auto. A jezdit na chatu k našim ho nebaví.")
"Sladké mámení, chvíle závratí," ozvalo se z rádia. Usmála se. ("Jde mu to docela do rytmu.")
"Ááá," vydechl Josef a těžce dopadl na manželku. ("Jestli takhle zůstane, tak mě udusí!")
Vondráčková dozpívala. "Oči má sněhem zaváté, v duši má chladný stín," začal Gott a Josef několikrát prudce pohnul pánví. ("Co blbne? Nemá toho dost?")
"Rampouchem srdce proklaté, studený hlas, na dlani mráz, ledový klín," pokračoval božský Kája. I Josef pokračoval. A začal se potit. ("No jasně! Zase chce, abych z toho měla něco i já.")
"Ááá," pronesla Marie tak přesvědčivě, že by si za svůj výkon zasloužila Oskara. Josef ji políbil na tvář a vstal.
"Zůstaň ležet, Maruško. Až se opláchnu, tak ukuchtím večeři a přinesu ti ji. Jako tenkrát, na naší svatební cestě. Vzpomínáš si?"
Marie se překulila na bok. "Hm. Pamatuju si to." ("Tehdy jsem po milování chtěla, abychom se najedli v kolibě. A tys mi přinesl do postele sušenky.")
Josef vešel do koupelny a pustil sprchu. Díval se, jak mu proud horké vody necudně ohmatává zvadlé přirození a šťastně se usmíval.


Poznámky k tomuto příspěvku
Venuše (Občasný) - 15.4.2003 > scéna z manželského života asi nejen počesku...
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 15.4.2003 > moc se mi líbí, jak je to napsaný...je to čtivý...a vtipný...akorát bych asi vynechal tu věc se stropem a tapetami, je to takový ohraný...jinak je to dost znepokojující ;o)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Káča - 15.4.2003 > ano tapety jsou sice ohraný, ale jinak... vtipné,
svižně napsané.
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 15.4.2003 > perfektně se to četlo!
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 15.4.2003 > jojo :-)))
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 15.4.2003 > smutno je z toho...
Body: 5
<reagovat 
Mildouch (Občasný) - 15.4.2003 > Hmm...
Body: 5
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 15.4.2003 > zas tak špatně se to nečetlo, ale je to vohraný
Body: 3
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 15.4.2003 > Filip Sklenar> Marie není lesba. Je vidět, že se ti opravdu četlo špatně, protože jsi vůbec nepochopil, o čem povídka je. Doufám, že se nikdy neocitneš v podobné situaci... :o)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 15.4.2003 > Yfča : Jo, o brutální parodii.
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 15.4.2003 > Filip Sklenar> 

Hm... Můj hrdina v pohodě je... Nejspíš jsi četl něco jiného...  A jen tak na okraj: moje povídky nikdy nemají kořeny v mém osobním životě...


<reagovat 
Gerhard (Občasný) - 16.4.2003 > Yfčo jen klid, nenech se vyprovokovat a diskutuj jen s tím a tom, co má s tvorbou jako takou vůbec něco společného. Je to hezky podané s hloubkou pohledu... Filipovi dopřej času, potřebuje jej aby uzrál...
Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 16.4.2003 > Gerhard> Díky, Gerharde, k pochopení povídky je opravdu zapotřebí něco životních zkušeností, hlavně je potřeba trošku se orientovat v psychice ženy a muže. Povídku jsem publikovala také na Písmákovi, takže vím, že mlaďoši nevědí, o co jde. Jejich reakce byly podobné, i když nebyly tak "drsné". I já jsem četla ve dvaceti věci, které mi tehdy nic neříkaly. Také se mi zdálo, že jsou o "ničem". Na chuť jsem jim přišla až o mnoho let později...
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 16.4.2003 > *****
Body: 5
<reagovat 
 čtenář Káča - 16.4.2003 > Filip Sklenar> Filipe, Tvé závěry jsou opravdu někdy "fascinující",
příběh pravda ohraný, ale bohužel je to tak... v hodně
procentech, pro DK příběh stupidní, jak se to vezme, lidé by měli být, co se svých sexuálních potřeb týče
jistě upřímnější,což asi aktéři povídky nejsou.
Pepa, či, jak se jmenuje ten aktér dle mého názoru, patří do skupiny tzv. "skokanů", tzn. třikrát se zavlní
a přijedou hasiči. Tak tuhle třídu už mám naštěstí za sebou, to, že mu to dotyčná nesdělí, je jistě její problém.
Pokud jsi chtěl být "vtipný", tak nevím ... asi nechápu. Pokud jsi chtěl šokovat, myslím, že to umíš lepším způsobem. A pokud jsi to myslel vážně,např.
Maroko, tak Ti musím napsat, že mám mezi gayi hodně
a hodně dobrých kamarádů, ale žádnému z nich něco tak
primitivního nevypadlo z huby.

<reagovat 
Čtenář - 16.4.2003 > Pekne napsane, dobre se to cte. Je to bohuzel obraz jiz vycichle lasky v manzelstvi, kde chlap mysli jen na to jedno a na zene lezi tiha domacnosti. Libi se mi to.
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 16.4.2003 > dobře napsané, ale obdobných příběhů jsem tu už několik četla
Body: 3
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 16.4.2003 > čtenář Káča : Uf...tak pro upřesnění bych se přiklonil k tý ohranosti a k názoru Quotidiana s tím, že jsem obdobných příspěvků četl tuny a nejen zde. Nemusí mi být 50 abych byl "expert" na psychiku. Děsivě nudný, předvídatelný a ... slepičí (ošklivé to slovo). Individuální názor rulez.
<reagovat 
Čtenář - 17.4.2003 > Mozna ohrane, ale velmi ctive napsane. Nechtel bych se dostat do podobne situace. Budu si muset dat bacha na to, aby se manzelka pri soulozi nezacala divat na strop. :-)))
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 17.4.2003 > vtipné a svižné (F. S. si neber; někdo je zviditelňován v časopise, někdo SE zviditelňuje pod příspěvky......)
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 19.4.2003 > Yukel - bohuzel je ulozene nemam, ale abych se uchranil Tve zloby, doporucuji Ti precist si mou diskuzi s americkym sovinistou Haslerem, je v podobnem duchu. :-))) Najdes ji pod exkluzivnim prispevkem Kirke "Proti patriarchatu ve vsech podobach".
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 17.4.2003 >

Na truc egilovi jsem se zneviditelnil.

Hele - proc me teda do toho casopisu cpete? A myslis, ze reklama je spatna vec, byt treba ta nejhorsi. :-)))

Vyhrazuju si pravo na libovolny pocet vyrcenych nehoraznosti.


<reagovat 
 Yukel (Občasný) - 19.4.2003 > Filip Sklenar> Tvoje připomínky zmizely, tedy: Jestlis je vymazal, věz, že jsem naštvanej, poniváč jsem neměl možnost si je přečíst a z rozhořčených reakcí je jasné, že byly velmi zajímavé. Pokud sis je schoval, pošli mi je mejlem, pokud nepošleš, budu tě stíhat jako všichni tví odpůrci a moje zloba tě nemine /Neznáš mě - poznáš mě/. Když už někdo baví davy, neměl by pozdě příchozím upírat tu trochu veselí /Sero venientibus ossa/. Zdravím tebe i ostatní čtenáře, kteří se po přečtení strachují o svůj sexuální život. Vytapetujte si stropy, děti...
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 22.4.2003 > Yukel> 

O nic jsi nepřišel....


<reagovat 
Sia (Občasný) - 23.4.2003 > Líbilo se mi to. Zároveň jsem se lekla,že bych tak za 20 let mohla žít. Sakra, nechci takhle skončit. Ležet na zádech a přemýšleet o nových tapetách, o receptech v Ženě a život o nové barvě na vlasy? Nechci, aby to takhle skončilo. Možná už tohle stačí, abych se tomu vyhla nebo i ona nechtěla a stejně je tam kde je? ...
<reagovat 
čtenář Stoupa - 3.5.2003 > :-))) Doost dobry!
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 7.5.2003 >

takový kousky mám moc ráda - je v nich humor a zároveň tak trochu studěj... fajn :o)

(zařazuju do časopisu)


Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 7.5.2003 > Možná by to stálo za to opravit chybky jako z prvn prvního...Lou Louňovic atp. jinak se to čte hezky, ale vytapetovanej strop jsem ještě neviděla.:-))
Body: 3
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 8.5.2003 > Lian> Lian, nevím, kde ty avizované chyby vidíš, Tebou popisované "Lou Louňovic" atd. nikde není... Žádné překlepy (případně nedoklepy) v povídce nejsou. Buď Ti blbne prohlížeč, nebo požíváš nekvalitní alkohol... :o))
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 8.5.2003 > Lian> A tapety na stropě jsou v téměř v každém paneláku... :o))
<reagovat 
centaur (Občasný) - 9.5.2003 > kdysi jsem si to přečetl, ale nestálo mi nějak za to na to reagovat, ale když vidím tolik protichůdných názorů... zcela souhlasím s DeadKennedys, i s jeho dalšíma přípomínkama, je to ohrané a s literaturou to má společného málo, ale pokud tě to potěší, Vieweghovi by to sedlo
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 9.5.2003 > centaur> "Srovnání" s Vieweghem mne nikterak netěší. Proč taky: jeho knihy nečtu, nekopíruji ani jeho styl psaní... :o)
A teď si jdu přečíst Tvoje povídky (jsou-li tu nějaké), abych zjistila, jak vypadá pravá literatura! :o)
<reagovat 
centaur (Občasný) - 9.5.2003 > jestli si chceš přečíst pravou literaturu, tak moje povídky vynech - nepíšu tak dobře, abych si myslel, že to je dobré, la Jalousie je pouhá kaprice, nic vážného; pokud bys chtěla doporučit "pravou" literaturu, stačí říct...
<reagovat 
MZF (Občasný) - 13.5.2003 > Opapravdu pěkně napsané. Akorát od toho člověk nesmí chtít nic víc, než nechat to proplout hlavou a nijak nad tím nepřemýšlet. Jinak by se totiž mohlo stát, že mu to přijde jako naprostá literární prostoduchost.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Helča - 13.5.2003 > Skvěle napsaný. Přesně vystihuje některé "vztahy".....
Body: 5
<reagovat 
čtenář Delight - 21.5.2003 > To je tak strašně smutný! Strašně... Přečetla jedním dechem! A názor, že to není "pravá" literatura mě rozesmutnil ještě víc... Ať si myslí kdo chce co chce, POŘÁD to není DOST ohrané... A kdo nezažil, nepochopí!! Včetně stropu a tapet!
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 15.4.2003 > Dobře napsaný, ale neuvěřitelně stupidní.
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 15.4.2003 > DeadKennedys> Tvoje připomínka si kapku protiřečí... Ani ty nechápeš, o co v povídce běží... :o)
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 4.6.2003 > DeadKennedys> 

Souhlasím! Je to takovej ten typickej Vieweghovskej styl, kterej nutí člověka dočíst to dokonce, aby pak zjistil, že to byla kravina. Nic moc


<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 7.7.2003 > Rád jsem ti tvoji povídku znovu přečetl! Skvělá!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 3.9.2003 > Někde možná smutná realita. Dobře napsané.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 28.11.2003 >
<reagovat 
Silona (Občasný) - 28.11.2003 > Smutné, někde to tak opravdu je. Moc se mi líbí, je to skvěle napsané. :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 26.8.2004 > chudák chlap, i když je spokojenej.. ale ti co říkají že to nosí Wieho spodky maj pravdu
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
2 (3) 4
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter