Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tak co, MINÁŘI?
Autor: analfagot (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Miroslavek (Občasný) - 14.9.2019 > To je přesný!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.9.2019 > Minář už jistě chystá pádnou odpověď... Doufám, že aspoň ten naprosto průhlednej účet dá na slepé děti a nebude si z něj kupovat zas nějaké super oblečení jako do těrazky! Bohuna-vlastní sestra sádla, nám to určitě osvětlí, ta řvala na Letný v první řadě a rvala si rodidla, když vlezl na pódium. viz. má úspěšná BÁSEŇ Čučkaři, abych si tady udělal PR...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 14.9.2019 > Souhlas, ubožáci pláčou, Donald se chechtá!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > Místyklus> Ty myslíš ale kačírka, viď, ty kujóne!
<reagovat 
Čtenář - 14.9.2019 > Tak já vám něco povím. To propojení Julián-Soukup už je do očí bijící! Opěr Soukup opakoval slova Juliánova o omluvách o výsledku honu na Babiše, mimo to, co jsem již uvedl jsou oba ve znamení ryby, ale tím to teprve začíná...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 14.9.2019 > čtenář> Jen blbni!
Jsem starší, bohatší, měl jsem víc krásných žen, Brožovou ještě jedlou, poezie je mi vším, tak radši o tom, že miluji ženy, které umí a nemusí zrovna vypadat jak Temnikova.

https://youtu.be/sxEN9W0TTPc
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > čtenář> Ryba smrdí od hlavy.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > čtenář> No anonymní Bohuno, hezký komentář, ale my nevíme k čemu!! Jako že Mináře vodí Bakala, tak to jistě, či, že Julián zaměstnává Soukupa, nevylučuju, nebo že nás všechny vodí Bohuna a jí vodí Tereza Pergnerová? Vylučuji, i když... být zapomenutá v hotelu svojí láskou to žádnému děvčeti jistě na sebevědomí nepřidá... A včil Bóžo mudruj.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > j.f.julian> Skvělá píseň, kam se hrabou češi!
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > analfagot> Jarda je ryba. A ty jsi Jarda. Takže smrdíš od hlavy. Možná je to tím, že svou hlavou tak moc vylučuješ, i když
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > čtenář> Jako vtip? Aha, nepochopil jsem, já jsem teda Vláďa a jsem lev. Mé 2 videa už jsi mnohokrát polkla, tak klídek, dnes zde končím, běžím na parník, čekaj na mě nadržený italky!!!
<reagovat 
 čtenář Všechny cesty vedou do Ro - 14.9.2019 > analfagot> Hele ony tím, že jsou Romky, nemyslely, že jsou z Říma.
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > čtenář> To je Jardovi fuk, on chce plísňovou multikulturu.
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > čtenář> Navíc mu připomínají Sagiho, kterého nikdy nezapomněl.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > čtenář> S tím rasismem jdi k Bohuně, tady si nebrnkneš, blbko, jen ti to přitíží, my jsme si srandu nedělali, máš TO!
Udělej si novej nick a povídej si sama, sem nelez, nelez mezi umělce, nepleť se mezi dospělé!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 14.9.2019 > čtenář> Děkujem za tvůj koment, jen dokazuje tvoji Malost! Jako u poezie, ty nepoznáš krásu i kdyby tě kopala do hlavy!! Kritizuješ tmavou holku, která na rozdíl od tebe něco umí, ale aby ses ukázala na to jsi SRAB, prostě typický MALÝ ZAPRDĚNEC!
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > j.f.julian> Snad holky. Nebo jsou to siamská dvojčata?
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > čtenář> Trojčata. Jarda nikdy neměl holku, ale pak se na něj štěstí usmálo a genetická vada mu seslala hned tři najednou.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > To je možný, ale ty už budeš dávno mrtvá... Nevotravuj ani tady, musím se soustředit na strip!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.9.2019 > A na Sagiho nemám důvod zapomínat, pro tebe jen sexsymbol, kterého máš vylepeného v pokojíčku a na kterém si na hajzlu šponuješ šálu, pro mě člověk, a budu se opakovat, který něco dokázal! Je jen tvá blbost, že jsi povrchní rasista, Bohuno, vlastní sestro sádla! A jako povrchní blbka nezapomeň upozornit svět na čárky... Nene, nebudu sprostý, nechci tě mít na svědomí, stejně brzo umřeš, a nebude to hezké, tak to vidím, to není mé přání, jen že vidím do lidí i podle jejich psaní, ale chápu, že to je moc složité pro pizdu, která není schopna přečíst báseň... Už bevotravuj, jdu žít...
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > j.f.julian> A to se mi na Jarinovi líbí. I když získal olympijskou medaili v moderním pětiboji, i když vyhrál nobelovku, i když se z něj stal sklerotik, Sagiho si pamatuje dál. Sagi, Jarda nezapomene! Sláva je pomíjivá. Jednoho dne, za mnoho a mnoho let, už tě puberťačky nebudou mít na plakátech v dětském pokoji. Ale ve stařeckém oddělení Bohnic, tam, nad klecovým lůžkem této nebohé entity, pro tebe vždycky bude místo.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > čtenář> Nobelovka se nevyhrává, ale uděluje! Jsi hnidopich a tohle fakt nevíš?
Strč hlavu do hajzlu, to je trapas!
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > analfagot> Kdyby se udělovala Nobelova cena za blbost, Jarda by ji fakt vyhrál.
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > analfagot> Když už chceš někoho opravovat, tak bys měl napsat, že se získává, ne vyhrává. Ale ona se reálně vyhrává, protože laureáti jsou vítězové úplně stejně, jako jsou vítězové ti, kteří získají českého lva.

Podstatné je, že ty jsi opravdu vylízaný. A ledva dostaneš šanci udělat se aspoň trochu důležitý, stejně se ztrapníš.
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > čtenář> Sklapni!
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > čtenář> Pusa se nesklapává, ale otevírá, to nevíš?
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > A co je vrchol trapnosti, že ty nejen kradeš naše básně, ale ty opakuješ naše slova, naše glosy a myšlenky, prostě trapné!
Komu to píšeš, když mi to nečtem? Hele, co ten netopýr, už odletěl? Nepiš, prostě si ho zas vyfoť!!!
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > analfagot> :D

"mi to nečtem"

A komu to teda čtete, pane idiot?
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > čtenář> Hlavně jak může vědět, že mu kdo krade nějaké myšlenky a glosy, když to nečte?
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > čtenář> No jedině tak, protože kdyby cokoli četl, a to hlavně po sobě, tak by i hňup jeho kalibru postřehl, že fakt není co ukrást.

Navíc je to přesně naopak. Jarynek je ten, kdo se opičí. A fest.
<reagovat 
Čtenář - 15.9.2019 > To jsem moc ráda, že jsi moc zvědav, protože to moc znamená, že tě moc potěším, mooc sklerotický Jaroslave.

Když si letem světem projedeš sekci literatura, zjistíš, že jsi doslova posedlý Bohunou, kterou omíláš v nadpisech, úvodnících, komentech a mnohdy i samotných "dílech".

Do Bohuny nahodile nadáváš zcela nevinným autorům, jimž prostor pod říkankami znesvěcuješ dalšími bludy o Bohuně.

Asi chceš, abych tě četla, když mi neustále něco věnuješ a když mě vidíš prakticky v každém, kdo sem hodí nějakou říkanku.

(V každém kromě sebe, ale to se může změnit, vzhledem k tvé neutuchající krizi identity a také vzhledem k tvé latentní homosexualitě, vyčerpanost z jejíhož popírání ventiluješ nenávistnými výpady vůči teploučkým sluníčkářům. Ostatně i přezdívka tvého alterega hovoří sama za sebe. Konečně svobodné doznání. Tančení striptýzu atd. Samozřejmě pod průhlednou rouškou křečovité nadsázky.)

Nebo ne?

Buď neklidný. Já tvou poezii určitě nečtu stále dokola. Když někomu odpovídám pod tvým příspěvkem, započítá se to jako zobrazení. To ale neznamená přečtení básně.

Promiň, že sfoukávám svíčku tvé naděje, že tě někdo opakovaně čte, ale opakovaně se lid přichází jen bavit. Tu mezi sebou, tu s tebou, obvykle jen tebou.

Jsi Jarku dobrý terč, protože se vztekáš a plácáš kraviny. Nikomu to však nezazlívej. Sám jsi pokřivený kokůtek s klikatou a sukovitou žilou.

Dobrou noc, a věřím, že zítra tady budou nejméně tři nové říkanky, kterým se můžem zasmát.

<reagovat 
 čtenář Bohuna Housková - 15.9.2019 > čtenář> Okamžitě se za mě vydávej míň!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 15.9.2019 > čtenář> Tak znovu!
1-nejsem julián
2-holou větou, proč to stále čteš?

Nemám čas na bláboly a po 1 řádku jsem dál nečetl. Víc pozornosti si nezasloužíš.
Ta analogie s Minářem sedí, tam juliánovi také nikdo neodpověděl, jako ty, rozumná odpověď, kterou bys se ctí unikla neexistuje a pravdu nikdy jako srab nepřiznáš. Nu a to je vše, přeji pěkné dny plné závisti, ktetá tě stravuje a já mám z toho opravdovou nehranou radost!
<reagovat 
 Čtenář - 15.9.2019 > analfagot> Julián jde spát.
<reagovat 
 Čtenář - 15.9.2019 > analfagot> Podle těch kvant hovadin, které sem dennodenně leješ pod třemi přezdívkami, bych soudila, že nemáš čas na nic jiného než na bláboly, ale spletla jsem se v tobě. Juliáne.
<reagovat 
 Čtenář - 15.9.2019 > čtenář> kstrejdá
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.9.2019 > čtenář> Odpověď jak bič! To říká kunda, která tu má 19 nicků a nakonec píše píčoviny v anonymizě? Chachacha! Dáme spíš nějakej tvůj další klip, či píseň, víme, že čtenáři už netrpělivě čekají, jak ses nám zase vodkopala...
Jsi nemocná, ale to blbost neomlouvá!


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.9.2019 > čtenář> Odpověď jak bič! To říká kunda, která tu má 19 nicků a nakonec píše píčoviny v anonymizě? Chachacha! Dáme spíš nějakej tvůj další klip, či píseň, víme, že čtenáři už netrpělivě čekají, jak ses nám zase vodkopala...
Jsi nemocná, ale to blbost neomlouvá!


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.9.2019 > A dáme si něco pro Otylou Bohunu na dobrou noc...


https://youtu.be/qdjfMBpwGEg
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.9.2019 > Ta čtrnácka z toho neusne!
Dobře ty, koňo!
BON, ROZEBRALI JSME JI JAK TONDU, TÝ TO NIKDY NEDOJDE, ŽE JE TU ZA KAŠPÁRKA A VŠICHNI SE BAVÍME NA JEJÍ ÚČET, to je ta převaha obdařených duchem nad bezduchostí primitivů, tu mít doma tak ji kopu z porodnice přímo do popelnice, zbytečnej člověk! Takových komplexů a mindráků nemá snad ani celá ta Minářovic chátra dohromady! Stejmě si myslim, že je nemocná nebo na drogách, když neví, proč nás tak pronásleduje, vnucuje se a nechá se veřejně fackovat...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 15.9.2019 > j.f.julian> BON, NO NORMÁLNÍ ROZHODNĚ NEBUDE, TO JE JASNÝ, BUDE TO NEJSPÍŠ VARGOŠKA, KDYŽ TU PREZENTUJE RASISMUS, A BUDE HNUSNÁ JAK PRDEL MYSTIPI"USE, TO JE TAKY JASNÝ, SAMEJ BEĎAR A CELULITIDA, A SMRAD NA 200 METRŮ! CHACHA, MUSÍM MAKAT, ČUS
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > Stále jsme nedostali odpověď PROČ N@S ČTEŠ STÁLE DOKOLA, JSI NEUSTÁLE PŘIPOJENA NA JULIÁNA A TEĎ I NA MĚ, KDYŽ SE TI NAŠE POEZIE NELÍBÍ!????
Tak na tu odpověď jsem fakt hodně zvědav!!!
<reagovat 
 čtenář Bohunka - 15.9.2019 > analfagot> Mně se tvé básničky líbí, protože jsou tak tupé, že mě občas rozesmějí, ale na opakované čtení to fakt není.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 15.9.2019 > čtenář> No pro tebe určitě ne! Ty to nepřekokt@š ani jednou a protože o životě víš hovno, tak existenciální poezie tě zcela mýjí!
Že jsi povrchní idiot nám ale nemusíš psát, my to víme a TY NÁS NEZAJÍMÁŠ, MY JSME
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 15.9.2019 > BOHUNO, TY KURVO, NEUMÍŠ PATRNĚ ČESKY,
MY o tebe NESTOJÍME, idí si mrskat šálu k pumpě, tlustá sestro sádla. VYMRDEJ Z NAŠEHO PROSTORU, PRASE!
BRZO TĚ OSOBNĚ UVIDÍME A JAK TY DOSTANEŠ PŘES DRŽKU TO UŽ VÍCKRÁT NEZAŽIJEŠ!
JESTLI DO TÝ DOBY NECHCÍPNEŠ, tak se těš!
Já osobně ti přeju tu nejhorší smrt v těch nejkrutějších bolestech, syfl je proti tomu nachlazení!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.9.2019 > analfagot> BON, nejhorší je tupec, který si myslí že je chytrý a zajímavý, přitom ani nepřečte báseň, krade a umí jen papouškovat co chytří řekli. Prostě PRASE! To je dobré jen na zabíjačku, a to naše už je slušně vypasené, jen ho píchnout!
<reagovat 
 Čtenář - 15.9.2019 > j.f.julian> ^^^

nejhorší je tupec, který si myslí že je chytrý a zajímavý
<reagovat 
čtenář Diaz - 15.9.2019 > Kucí, ta to dostala naplno! Pořádná nálož! TA SI BUDE MUSET ODTEĎ MRSKAT FRAJTRA NA SUCHO!! BON
<reagovat 
čtenář Diaz - 15.9.2019 > Na další vítězství nad kurvou 2 v 1
oblíbený seriál a Anivar, to není pro Zelený posraný děvky a sluníčkářky!

https://youtu.be/e6bOZJDzjWA
<reagovat 
čtenář Diaz - 15.9.2019 > Pobavilo mě, když si tlustá fousatá vargoška hraje na rasistku!
Ty pudeš, pičo! My tě naučíme pokoře, ty špíno sluníčkářská!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter