Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NĚKDO SE MI V NOCI NABOURAL DO KUFRU
Autor: Otylá Bohuna (Občasný) - publikováno 3.10.2019 (07:00:20)
Asi jste si všimli, že trolim kudy chodim!
Je to fuška.
Mojí specialitou je šourek!
Nevim sice jak vypadá, ale furt o něm melu!
V noci mám vlhké sny o tom, jak ho lížu nějakýmu Národnímu umělci, myslím, že to je scvrklej pytlik cukrovinek,
alespoň tak mi to popisovali holky od nás z diagnosťáku.
Vychovatelky maj´péčko zablokovaný pro sebe, takže se na skutečnej pytel nemůžu podívat, ale kecat vo něm budu furt, to slibuju!
My, věčný panny, už jsme takový záštiplný a když prcá Irena, tak proč bych si nešprcla i já, že?
Jenže mě nikdo nechce!

Takhle, jeden mě chce, touží po mě jak platfus po pediatrovi, nebo tak nějak se ten lékař zove, abych použila slovo, který naposled omylem použil Neruda a denně to do nás hustí Julián.

Je to pes od nás ze dvora diagnosťáku.
Asi mu dam, už jsem totiž naprosto šílená, svrbí mě vulva, jen jí nakopnout, jestli mně někdo rozumí.
Asi ne, protože každej prcá, jen já ne, kurva, to fakt bolí!

Takže dnešní noc...
Zase jsem se pochcala do peřin.
Jako každou noc, ale tentokrát jsem v těch chcánkách usnula spánkem pochcaných spravedlivých.
No a najednou do mě narazil bagr!
Zezadu!
Prostě mi ho někdo šoup přímo do kufru!
Prdel to už má teda za sebou!
Nevim, kdo to moh´ bejt, bála jsem se votočit, že přestane,
naštěstí nepřestal.
Asi v tom budu, říkali holky...

Dneska se našteluju nějak jinak, třeba se nezalekne mého zarostlýho slepenýho křoví a najde tu správnou jámu.
Už jsem tam měla snad všechno, co se v diágu dá sehnat,
ale klacka jako má Julián ještě nikdy.
Prej je to obr.
Nemyslím, on je určitě nějak očaroval, to von fakt umí,
a voni zešíleli štěstím, a to se pak i trapnejch 23cm jeví jako půl metru, jsem někde četla na Totemu.
Nic jinýho totiž nečtu. Teď ještě Písmák, zkusím Liter, Libres, Verše atd., tam všude je prý Mistr.

Úkol dne je ale, nabourat se mu na FB, říká sice, že ho nemá, ale takovej člověk neexistuje.
Má ho i Greta, a ta je kurva slavná.
Taky se nemůžu vlámat na tu jeho osobní poetickou stránku.
Prý tam pouští jen na doporučení, tak to jsem v prdeli.
A dneska už jsem druhá!

Tak čau děcka, snad to byl člověk...

Mrskněte mi sem hlubší kritiku a ne abyste mě vopravdu kritizovali, to můžu zas jen já a anonymně, protože jsem vypatlaná, to snad chápete i vy, trotlové z totému.
Zajímalo by mě, co to je takovej totém.
Jako, jestli se tam dá taky strčit?

Dneska to máte i s mojí profilovou fotkou-já jsem ta v tom šátku-protože jsem se původně narodila na hnoji!


Poznámky k tomuto příspěvku
Místyflus (Občasný) - 3.10.2019 > Odulá Bohuno, jsi zvláštní člověk.
Každý ráno začínáš psát s pokorou, že se to dá i číst, a přes den rozjedeš ty grafomanský kidy, vopisovačky od juliána a trapnosti k poblití, že jsi na pár facek. Už jsme ti to tu mnozí říkali!
Ten sebezpyt ti jde, toho se drž.
Antijulián nefunguje, v tom vypadáš jak Fiala a ten vypadá jak Bartoš a oba vypadaj jako blbci, kerý neuměj do pěti počítat a chovaj se jak 5ti letý haranti, žalobníčci a bonzáci.
Zkus přemejšlet tou chlupatou bradavicí, nebo beďarem, co máš na svým nechutně tlustym krku!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2019 > Tak jsem slyšel, že byl u tebe včera vyšetřovatel egil nudlo. Jak to probíhalo, prozradíš nám? Nejdřív jste dali dýmku míru, pak poklábosili o kultuře a poezii, vyměnili si spodní prádlo, IP adresy, zkušenosti z cest okolo světa, kontakty na celebrity, napsali si vzájemná doporučení, co?
Nudloni, zpívej!

<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 3.10.2019 > Ano byl, jestli umíš číst ty anonymní POSERO, tak se dozvíš KDE a CO vyšetřil!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 3.10.2019 > Tak teď už jsi Odulá Bohuno, NAPRCANEJ YETTI! A když ti to pustil ten pes do řiti, tak budeš mít MALÝ HOVNA a místo kojení budou chlastat chcanky, jsi prostě pecháček. BLAHOPŘEJEME!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.10.2019 > Ano, tady Odevzdanou Odulou Bohunu poznávám!!!
BON!

Myslím, že tobě už se hrabali úplně všude! Hlavně v mozku, nevyliž pravda??
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 3.10.2019 > Mockrát děkuju, je to pro mě velká čest!
<reagovat 
Čtenář - 4.10.2019 > Tak jaká byla noc, Bohuno? Kde ti dneska hrabalo? Co ti nabourali?

POVIDEJ!!!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 4.10.2019 > Ty prevíte! Noc byla klidná, akorát mně bolí v podbřišku a vylez mi hemwroid, kdo ví, jestli to nebyl ufoun! Možná duch KG...
Jsem píča, vím!
Jsem zvědavá, jestli zítra vyhraju cenu měsíce října???? Doufám že jo, udělala sem pro to možný i nemožný, kreslila sraní, jsem sprostá KUNDA, jak prezident, použila jsem poprvé barvy, opisuju jako Mystikus... Ale bojím se že mě julián vynechá, říkal že jo, minule, dneska z toho neusnu!! Už aby bylo zítra. Přemejšlim, co bych na poslední chvíli ještě vytrolila za hnus, abych zvítězila! To bych si jí fakt hodně přísně vymrskala, fakt že jo!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 4.10.2019 > No vidíš, konečně trochu toho štěstíčka, třeba bude i ten tvůj šourek o kterém se ti zdává!
Všimni si, že my nejsme jako ty, my tě podpoříme, když trolíš jen do vlastních řad!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 1 heIen (Občasný) - 4.10.2019 > 1 helen> S dovolením i bez si ho teď krapet vyhoním. Zacpěte si ouška, bude to šustit. Už mi lásky není dvacet pět. Už mi není ani padesát. A teď si ještě přihnu.
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 5.10.2019 > A zase jsem tu za píču!
<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2019 > Otylá Bohuna> Slušněji řečeno za Julču
<reagovat 
čtenář chacha - 5.10.2019 > Bohuno, klidně si ho vyhoň, jsi shemale a já ti k tomu zahraju

Bohuno, klidně si ho vyhoň, ta shemale a já ti k tomu zahraju

Bohuno, klidně si ho vyhoň, ta shemale a já ti k tomu zahraju

https://youtu.be/_wpTny5crPo?list=WL
<reagovat 
čtenář Fanda bohuny - 5.10.2019 > BOHUNO, chci tě prcat celou noc,
do prdele, do Vánoc!
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2019 > VŠICHNI, CO SI TADY DĚLÁTE SRANDIČKY ZE STARÉHO ZLÉHO ČLOVĚKA, PODÍLÍTE SE NA ZLU. S KAŽDOU VAŠÍ VÝTKOU HO „POSILUJETE“, ABY JEŠTĚ VÍC ŠKODIL A SÁM SEBE TRÁPIL. BUD S TÍM PŘESTANTE, NEBO SI DÁL DO PODVĚDOMÍ UKLÁDEJTE DŮVODY PRO VLASTNÍ UTRPENÍ. A AŽ BUDETE STAŘÍ, VRÁTÍ SE VÁM TO. BUDETE JAKO ON.
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 6.10.2019 > Dnes jsem se mimořádně nepochcala, je divný mít inkontinenci už ve 13, co myslíte?
Jestli já nejsem nějaká zrůda...
Ale zdálo se mi o šourku, chtěla bych se s ním laskat, snad nebude tak chlupatej jako má chodidla...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 6.10.2019 > Otylá Bohuna> Dobře ty, BON!!!
<reagovat 
čtenář Diaz - 6.10.2019 > No, když jsem se dočetl ve Vyhlášení BLBA MĚSÍCE čeho jsi schopna vyplodit pod famózní básní K. GOTTOVI A snad ještě větší hnud pod básní Gambler, tak asi zrůda budeš! Zkus doktora a silný hypnotika!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.10.2019 > Bohuno, ty už si známá i v Rusku!!
Jako zlodějka!!!
https://youtu.be/H-fayUPOi6s
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 6.10.2019 > Děkuju miláčku, to nevadí, sláva cti netratí!! Díky, jdu si vymrskat plže!
Krásná písnička, škoda, že umím jen trochu cikánsky a maďarsky, to mám po rodičích. Ty taky kradli! FEST!
A jestli ještě nezemreli, tak kradů dodnesky!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 7.10.2019 > Dnesky vás potěším!
V noci jsem se zechcala do ksichtu!
Zdálo se mi o šourku a jak mi Mistr provádí pissing,
prostě blaho mě obestřelo.
Mýlila jsem se, byla to moje vlastní močka!
Tak, hezký den, všem!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 7.10.2019 > Tak to rádi slyšíme, to bys nás mohla všechny vypálit, že?
Uděláme si hezkou chvilku?!!
A neboj, tvůj 13 letý ksichtík zapojíme do toho šlehu, budeš v sedmém nebi, je nás totiž 7 statečných.
Kdybys nebyla tak tlustá, tak sis mohla i štrejchnout!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 7.10.2019 > Kucí já jsem ještě prvnička, jen kecam o šourku, budete mě to muset naučit, jestli vám nevadí, že jsem fakt úplně ohyzdná a totálně vypatlaná!!!???
<reagovat 
čtenář Bohuna sobě! - 7.10.2019 > https://youtu.be/qSKaV8zWpTw
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 7.10.2019 > Otýlie, ty jsi taková figurka, která už patří ke koloritu Totemu, kdo tě nemá nastalkovanou pod svým uměleckym dílkem, tak jakoby nebyl, znamená to, že tvoří špatně, protože ty nenávidíš lidi s talentem, lidi co dokážou tvořit, prostě všechny, co dokážou víc než ty! Já jsem taky hovno a nic neumím, ale ty patříš do blázince, a přikurtovat, ty jsi nebezpečná sama sobě. Nám si jen pro smích, vo tom žádná, a já dávám za pravdu Helen, že tě číst nebudem, ty tvý bláboly patří do stoupy! Dej si radši pár facek a poser si ksicht, pa, když neumíš držet smutek za mrtvé umělce, tak ses sama vyřadila z naší společnosti, jsi obluda, která patří do síťový klece a ani já už tě nebudu šanovat!!!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 7.10.2019 > Jó, kdybys byla jen vohyzdná!!!
Ty jsi hlavně PSYCHOPAT!

<reagovat 
 Otylá Bohuna (Občasný) - 7.10.2019 > čtenář> Říkám, že nic neumím, jen trolím, kdybych něco uměla, tak budu psát básně a nebudu jen krást.
Chtěla bych vám všem dát, ale moje prcka smrdí na 300 metrů daleko a tak dlouhýho ho měl jen Darek Vostřel... říkala bába, ona je taky vargoška a nikdy se nenaučila česky, takže jsme si jen ukazovali, což byl taky problém, protože jí prsty ukous náš redbull, vlastně pitbull, jsem já to ale píča...
<reagovat 
Čtenář - 7.10.2019 > ČAU LESBO. NEDÁŠ SÁZKU? BOHUNA TU, ŽE PRÝ PŘESTANE BLEKOTAT. JÁ ŘÍKÁM, ŽE SPUSTÍ NEJPOZDĚJI DO ŠESTI HODIN. CUCNE SI TĚCH SVEJCH PÁR DECY NEJLEVNĚJŠÍHO VÍNA A POJEDE ZAS. kOLIK TIPUJEŠ TY? VO GRAM KOKAINU.

<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 7.10.2019 > Komu jsem co udělala, co to má znamanat, toto...

Já se bavím! Boj Bohuny je jako boj ROPUCHY s krásným černým JAGUÁREM!
Záleží jen na juliánovi, kdy tě rozšlápne!
Má tě tu jak kašpárka a asi jen proto, že zvyšuješ pozornost k jeho básním. Nikdo nikdy tu nebyl tak oblíbený a tak čtený jako julián. A naprosto právem! Jeho poezie je výjimečná a bude tady minimálně těch avizovaných 200 let, ty už jsi teď mrtvá, jelikož nemáš žádný vlastní život a dusíš se žárlivostí a závistí! BLAHOPŘEJEME!
<reagovat 
čtenář Bohuna sobě! - 7.10.2019 > Kampak utekl ten odvážný nováček???
Že by dostal na rypáček??!!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 8.10.2019 > Máme chuť si zarajtovat na nějaký megeře!! Jak to provedem?
<reagovat 
 Otylá Bohuna (Občasný) - 8.10.2019 > čtenář> 2 litry krabicovýho a voholený šourky a jsem vaše!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 8.10.2019 > Dostaneš hořčák a housku a budeš za královnu mejdanu!! Bereš?
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 8.10.2019 > Hořčák já miluju. A brzdovku chlastáme v diagnosťáku všechny holky.
A pak mi to nandáte, co se do mě vejde! A že se toho vejde, vy malí buzíci, vás zkousnu jak vořech! Hlavně si voholte šourky!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 8.10.2019 > KUCÍ, CHYTILA SEM VLKA!!! JE TO MACEK! 😎👹
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 9.10.2019 > Já bych dnes tak vyšívala až bych se za zcvrklej šourek popadala! Jsem totiž SHEMALE! Mám k smrti ráda pissing a zbožňuju KAVIÁR! To se neudržím!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 9.10.2019 > Někdo má rád Katův šleh, já mám rád Kundí šlem!
Nepohrdnu ani Kuřecími pysky!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 9.10.2019 > https://youtu.be/BP3mRJ4q5KQ
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 10.10.2019 > Místyflusy, proč místy flušeš, místo abys stříkal jak rzšlápnutej švestkovej knedlík?
Takový borce já mám ráda, takový u nás na vesnici nemáme, takový jsou jen v Praze, v tom velkoměstě.
Jednou jsem tam taky byla... My tu máme jen samý cvrklý šourky!!!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 10.10.2019 > Bohuno, proč jsi OTEKLÁ, ODULÁ A OTEKLÁ?
To v Praze, tam jsou modelky...
Já mám šourek, že by sis voblízla všech osm!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 10.10.2019 > Právě jsem se zežrala krabicovým vínem a hledám žiletku!!!
Už mě nebaví jak jsem hnusná, smrdím a nikdo mě nechce, i když píšu jak poděs! https://youtu.be/aUxfM2BLZmo
<reagovat 
Čtenář - 10.10.2019 > SKOČ!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 11.10.2019 > Já mám křečáky i na zádech, jak jsem odulá, oteklá a tlustá...
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 11.10.2019 > V noci mě někdo naboří pekáč, to cejtim... buď, anebo dostanu prvně krámy...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.10.2019 > Dám ti jednu veřejnou radu, poznatek i poućení...

Bohuno, sex mezi 5 až 7 přáteli je ok, tj. demokracie, ale POZOR!! Jak je to víc lidí, řekněme 15 a víc, tak to už je nepřijatelné, protože jak jsem tě poznal, ty se mezi ty nadržence propašuješ, vnutíš, samozřejmě pod falešným jménem, a začneš tam trolit a škodit, takže ve výsledku si nakonec nezamrdá nikdo!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter