Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
STRAŠÁCI
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 4.10.2019 (09:22:12)

„Lidem se jejich činy vrací,
to je jisté,
však přesto jsou tak krátkozrací;
prostě ateisté...“


~ STRAŠÁCI ~


Z polí zmizeli strašáci,
na strništích dlí vrány,
uličkami se potácí,
lidé, co zbyli sami...

~

Zas Bůh je někde na hruškách,
bloudí i má nevěsta,
už o nás dvou se nešušká,
ti „blázni“ z velkoměsta.

~

Nečestný úprk ze vztahu,
jen výmluvy a lhaní,
proč žena nemá odvahu,
nebolí ji, že zraní...

~

Když milenci se opouští;
u konce jejich cesta,
„zrádce“ má ruku na spoušti,
k nevěře ještě trestá!

~

Rozchod je lepší, nežli lež,
nač sypat sůl do rány,
strašáci lásku neznají,
ženy jsou ziskem hnány...

~

Bůh vidí komus´ ublížil,
kdo uvěřil, jen litoval.
Ten věrný zůstal na kříži,
tam za zdí, v tichu hřbitova.







Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 4.10.2019 > Ty sem dáš jen 1 kousek za měsíc; koukám, ale stojí to za to.
V tvé anotaci tě naprosto podpořím.
Václavek, Annav ap, ti už radši nekomentují nic, ale právě od nich bych komentáře chtěl, od poetů, kteří něco umí a vidí do tvorby, od Bohuny se dočkáme jen trapných urážek.
Takže jasná 5+D.
Udělám si tu PR - právě jsem okomentoval Miroslavka - 2, ale zítra to shrnu, protože vyhlásím BLBA měsíce října! Já vždycky čekám, jestli někdo ocení tvé dílo dříve než já, ale ne, takže už nečekám. Prostě, každej je tu jen kvůli své slávě a nikoliv kvůli poezii samotné. Mně udělá radost, když čtu krásnou báseň od kohokoliv.(Miroslavek měl dobrý nápad - to srovnání je však zdrcující pro nás všechny!))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 4.10.2019 > A sebehoničské trapno zvané Julián posilněné tím, že si někdo na písmáku všiml Karla Gotta, bude zas týden zběsile vřískat, než se mu zklidní hormony a dojde mu, že je zoufalec, který chrlí špatné texty a pak si je sám chválí.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 4.10.2019 > čtenář> Říkám-všichni kromě tebe, IDIOTE, včera jsi dostala přes rypák hned na několika webech, tak nevopruzuj, KUNDO!
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2019 > analfagot> Ano, včera ses znamenitě oddělal. Všimni si, že po tvé "omluvě" s doprovodem zmateného blábolení zavládlo trapné ticho.
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 4.10.2019 > Jen ty nás ženy nehaž do jednoho pytle! (Bohuna je evidentně v pytli idiotů).
Je to krásné a řemeslně dokonalé, jako vždy, ahoj.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2019 > 1 helen> Jen ty nás ženy?

Judlýne, je to svízel, předstírat někoho jiného, když s funěním a vyplazeným jazykem sotva usmolíš takhle neohrabané formulace, které jsou vrcholem tvé lyrické tvorby a vždy tě spolehlivě odhalí.
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 4.10.2019 > Zjistila jsem ze bohuna obtezuje i miroslavka, hleda vsude juliana!! To je vážná nemoc.
TI SLABÍ, TI SE VELKÝCH MUŽŮ BOJÍ, PŘED moudrými NIKDY NEOBSTOJÍ, abych parafrázovala juliánovu nádhernou báseň Z. Lukavskému. Tohle Bohuna neunese, hezký víkend, její plky už taky nečtu, opakuje, opisuje, nic originálního, prostě nepoučitelná závistivá blbka. 13 let???!!! Taková česká GRETKA-PSYCHOPATKA!
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2019 > 1 helen> Existuje nějaká zemřelá celebrita, na které Julián neparazitoval?
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2019 > čtenář> To asi ne. Naneštěstí slavní lidé vůbec netuší, že po ČR metá kotrmelce takový šašek jako Julián. Kdyby měli tucha, žijou dál, jen aby se vyhnuli tomu, že je oleze taková houba.
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2019 > čtenář> To že Pana Básníka neznáš ty, neznamená, že ho neznají jiní!
Je ti 13,on byl slavný hodně před tvým narozením. Už za pár let to uvidíš jinak...
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2019 > čtenář> On byl slavný za totality? Je pravda, že skřípe jak pradědovy tenisky značky Botas. Ty byly taky slavné. A už za pár let je uvidíme ve skupině "Staré věci, škoda vyhodit" na FB.
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2019 > čtenář> Myslel jsem, že jsi jen dítě, ale ty jsi hloupé dítě, pro mě konec dialogu!
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2019 > čtenář> Judla jede po chytrých dětech, protože se snaží soustavně zdokonalovat, a hloupé děti ho nemají co naučit, páč neumí přechodníky a vůbec.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.10.2019 > Samej anonym, asi Otylka-nečtu.
Divím se Totemu, že Juliánovu báseň-Karlu Gottovi nedal do časopisu! Ptám se, co už jiného?
Na int sdílelo již 15000 lidí!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 4.10.2019 > Já souhlasí se vším, co tu Analfagot zmínil i komentářem Juliána.
Báseň Strašáci se ti moc povedla!
A kluci-už ty anonymy taky nečtu, všechny jsou od tý pubertální lesby, chce si povídat a vystačí si i na odpovědi. Je jako MOR! Takhle zakomplexovaný dítě aby pohledal!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 4.10.2019 > Miroslavek> Díky, díky.
Tá má sebevědomí asi jako posraná masařka! Nuda, bez vtipu a inteligence!
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2019 > Miroslavek>  Já souhlasí se vším, co tu Analfagot zmínil i komentářem Juliána.

Já být přesvědčena, že tím, že o sobě Julík coby Miroslavek hovoří jako o Já, vlastně uznává, že nemá žádnou autonomitu, a když vysvětluje, že souhlasí s tím, co analfagot zmínil komentářem Juliána, v podstatě se, byť jako tupec... nevědomky, doznává, že je jedna a táž osoba.

To my všichni samozřejmě víme, ale zajímavý pokrok v této psychologické zápletce představuje šuldíkovo podvědomí, která má očividně vší té přetvářky až až, a postupně se jak pracka nemrtvého ze shnilé rakve dere na povrch.


<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.10.2019 > Zůstanu svůj a tónům stále náležím!!
Chacha, piš si dítě, piš, stejně tě nikdo nečte.
Ta ignorance tvých malovánek tě udolá, chachachacha!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 4.10.2019 > Bezva, trochu šovinistická, ale ok, každej to zažil!.
Bohuno, já se s tebou rád pobavím, když už tě všichni ignorujou, ale musíš taky vodpovídat, ne jen se ptát! Nějak jsem nepochopil tvůj posměšnej komentář, tady poslední? Mluvíš úplně z cesty, já to pochopil napoprvé a to nejsem ani inženýr, ani ve škole. Zkus to ještě jednou! Že tam chybí písmeno, tak to ti spletlo celej život? Takže - JAK TAM DÁVÁŠ TY BARVIČKY, JÁ TO TAKY NEVÍM, A JDE TO I Z MOBILU? -KOLIK TI JE? -ODKUD JSI? -NAPSALA JSI NĚJAKOU BÁSNIČKU A PROČ JI NEZVEŘEJNÍŠ! -CO TI UDĚLAL TOTEM A JULIÁN, ŽE JSI TAK NESVÉPRÁVNÁ A NESOUDNÁ? Píšu ti to v dobrym, tak doufám, že vodpovíš, teda, jestli nenenávidíš už celej svět... ahoj, jirka Ps-vždyť máš 2 příspěvky v první 5 a 3 v 10,nechápu s čím jsi nespokojená! 😎
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 4.10.2019 >
Nějak jsem nepochopil tvůj posměšnej komentář, tady poslední? Mluvíš úplně z cesty, já to pochopil napoprvé!



<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 4.10.2019 > čtenář> V poho, Bohuno, je vidět, že jsi chytrá a pochopila jsi mé dotazy. Vypadá to, že umíš jen omalovánky, tak šťastnou pubertu, právě jsi ztratila posledního kdo tě čet a spojence! Něco hezkýho mi namaluj, taky tu píšu, jestli sis nevšimla!
<reagovat 
Čtenář - 4.10.2019 > Tak, a chudinka přišla o 7 čtenářů najednou!
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2019 > VŠICHNI, CO SI TADY DĚLÁTE SRANDIČKY ZE STARÉHO ZLÉHO ČLOVĚKA, PODÍLÍTE SE NA ZLU. S KAŽDOU VAŠÍ VÝTKOU HO „POSILUJETE“, ABY JEŠTĚ VÍC ŠKODIL A SÁM SEBE TRÁPIL. BUD S TÍM PŘESTANTE, NEBO SI DÁL DO PODVĚDOMÍ UKLÁDEJTE DŮVODY PRO VLASTNÍ UTRPENÍ. A AŽ BUDETE STAŘÍ, VRÁTÍ SE VÁM TO. BUDETE JAKO ON.
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 7.10.2019 > Otylá Bohuno, NIKDO TĚ NEBUDE ČÍST, NIKDO, I KDYBYS PSALA JAK F. L. VĚK, nikdo nikdy, julián zavelel a my všichni půjdem za autorem krásných veršů, než za pubertální nenávistnou stalkerkou!!!
Pamatuj si - NIKDO, hihihi
<reagovat 
čtenář Bohuna sobě! - 7.10.2019 > https://youtu.be/qSKaV8zWpTw
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 7.10.2019 > Já se bavím! Boj Bohuny je jako boj ROPUCHY s krásným černým JAGUÁREM! Záleží jen na juliánovi, kdy tě rozšlápne! Má tě tu jak kašpárka a asi jen proto, že zvyšuješ pozornost k jeho básním. Nikdo nikdy tu nebyl tak oblíbený a tak čtený jako julián. A naprosto právem! Jeho poezie je výjimečná a bude tady minimálně těch avizovaných 200 let, ty už jsi teď mrtvá, jelikož nemáš žádný vlastní život a dusíš se žárlivostí a závistí! BLAHOPŘEJEME!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.10.2019 > Přesně tak, Bůh a MRŠINA, tak bych to viděl já!
<reagovat 
anae (Občasný) - 13.4.2021 > Jen ty nás ženy nehaž do jednoho pytle! :-)
Body: 5
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 14.4.2021 > anae> ženy se tam hází svými činy...
díky
<reagovat 
Čtenář - 23.7.2023 > už je tý Bohuně 60, všichni jste se spletli!🐖🐖to je vyčpělá stará panna, proto je tak naprdlá, vona kokota v hubě neměla😝max tak v řiti💩💩💩
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter