Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PTÁČEK
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 24.10.2019 (04:36:39)
~ PTÁČEK ~

Letí…

Magická křídla po větru kloužou,
potemní slunce,
těžkne kříž…

Štěbetá ptáček radostí z jara,
blíží se Bohu - blíž a blíž.

Pospíchal kamsi do větví olše;
jen tak s ním letět…
o tom sníš…

Osud jak bodlák řeže a kouše,
pálí tě život,
zemská tíž!

~

Na kraji nebe tíseň nás zebe,
minulost,
lásku
- nevrátíš!

V smrtelném rouše
duše jak souše;
ptáčkovi v letu nestačíš!


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 24.10.2019 > Ty krávo Járo! A co ty cikáni, jsou s nima probkémy, kde se to vzalo?
V cílový rovině tvá noha na plyně? Ještě přidáváš?! Mám se co učit! Rudla a Ty... tu díru už nezalepíme.
https://youtu.be/QtO-c-lnvdE
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 24.10.2019 > https://youtu.be/9Ev06e5ViC8
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 24.10.2019 > Tak, tu tvoju...
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 24.10.2019 > Ach, zemřel jako ptáček...

https://youtu.be/-5w_lOjQ0Wg
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 24.10.2019 > Ano ano, správně si to pochopil, egil je takový ptáček. Ty jsi zatím jen pták, ale budeš li dál psát takhle jako egil, i z tebe jednou bude prapták, pak ptíca a nakonec i ty budeš jako egil, taky bude ptáček. judla a egil, konečně se na totemu něco děje, konečně jde totem správným směrem, tedy nahoru, konečně vzniká kvalitní poezie. egil julián poetry. a tak má být.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.10.2019 > 1-vem si prasky
2-mne se libi basen Az od ZDS LITOVEL, ta tě naprosto vystihuje! Už nečtu, tak si piš se ZDŠ Liberec nebo co to je.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.10.2019 > Děkuji přátelé za mé oblíbené písně. Přidám tu momentálně nej, kterou jako jedinou českou jsem zařadil do svého Pohřebního menu... https://youtu.be/tTWP6HZkYuA
<reagovat 
 Čtenář - 24.10.2019 > j.f.julian> To viš, tvoje pohřební menu. Jen si ho bude muset každej zaplatit sám, protože po tobě zbudou jen dluhy a vykradený sklenice od okurek ze společných lednic v pečovateláku.
<reagovat 
 čtenář anička - 24.10.2019 > čtenář> EGILA NA VÁS NA VŠECHNY!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.10.2019 > Kde bych na něj asi vzal, blbko...
Den svého skonu znám už dávno, zemru pln síly v nekonečné světské slávě, opuštěn všemi a všechny opustiv!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.10.2019 > Bohuna není autor, to si vyprošuju!
Jsi zmatený, mé odpovědi sprostým stalkerům jsou velmi velmi jemné, kdyby jsem používal její slovník, tak by ti slezli vlasy! Opět jeden, který soudí lidi aniž si zametl před vlastním prahem a je líný zjišťovat časovou posloupnost! Až ti někdo bude nadávat do čůráků, kund, nějakej zasranej mlíčňák a stalker, kterej sám nic netvoří, až se ti bude vysmívat, že ti umřeli děti, že máš smrtelné nemoci, bude nadávat tvým rodičům ap., až si to ty sluníčkáři a Piráte vyzkoušíš, bude to opakovat pod každou tvojí básní, po několik let, tak pak mi něco vyčítej. Tvůj koment je mi na hovno a tvá nespravedlnost příznačná pro Malé lidi, kteří místo aby se zastali píšícího a tvořícího autora, je pro ně jednodušší se přidat KE ZKURVENEJM ZMRDŮM! Tomu říkám odvaha... Už mi neodpovídej, prostě mě nečti!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 30.10.2019 > A už vím jak na takový ptáčky!
Od teď všichni přeposílejte ty nechutný hejta Bohuny a Mystikuse tomuhle SLUNÍČKÁŘI!
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 30.10.2019 >


..Kdyby se autor ve svých komentářích ..neprojevoval ..zhusta jako ..kanálová

výpusť, tak bychom mu to i více věřili ;.. :).

Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 30.10.2019 > Zeanddrich E.> Zase jeden co mluví v množném ćísle... MY mu to věříme!!!
Jestli ty si necháš srát na hlavu a když tě někdo napadne, tak zalezeš jak posranej srab, tak od Juliána se toho nikdy nedočáš! On tu nebojuje jenom za sebe a právě za to ho miluju a vážím si ho, takových odvážných a hrdých lidí, kteří navíc i něco (narozdíl od tebe) umí, těch je v ČR málo, jenže to říkat někomu tak přízemnímu, jako je čučkař, patrně cenu nemá!!!!!!!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 30.10.2019 > Zeanddrich E.> Tak ty jsi velkej magor!
Ty budeš asi velkej znalec poezie!
Budem ti říkat BOHUNISTA!
Přečti si magore, co ta mrdka sama o sobě píše pod 1 z 10 nicků Otylá Bohuna a můžeš se s ní hned nechat zavřít do síťový klece, u mě máš utrum!
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2019 > Zeanddrich E.> ..Kdyby se autor ve svých komentářích ..neprojevoval ..zhusta jako ..kanálová

výpusť, tak bychom mu to i více věřili ;.. :).

(správně Zdendo. estli chce nudla 5 bodů, at se omluví našemu mulému myštíkovi - takhle mu vždycky dáme vždy jen čtyři body - A TAK TO MÁ BÝT :))))))
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 1.11.2019 > Zeanddrich E.> 


myslel jsem tím


..sebe a mé poradce ;.. :).



<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 31.10.2019 > čtenář> PRASE-JÁ SE TĚ NA NIC NEPTAL A CHCEŠ LI SI DOPISOVAT SE SOUKMENOVCEM, TAK MIMO MŮJ PROSTOR, DOBYTKU!!!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 31.10.2019 > čtenář> Tobě, zmrde, pomůže, když ti někdo konečně rozšlabpe ksicht!
Voda se vaří, neboj, neunikneš!
<reagovat 
 Čtenář - 9.5.2020 > j.f.julian> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 9.5.2020 > j.f.julian> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 28.10.2019 > DEVADESÁT PROCENT OBRATU NA TOTEMU JSOU SPROSŤÁRNY JAKÉHOSI JAROMÍRA, OVLÁDANÉHO JEDNÍM PRSTEM DAREBÁKA JEŠTĚ VĚTŠÍHO. A DO VŠEHO ZASE TEN EGIL!!! BRAVO TOTEM, BRAVO!
<reagovat 
 Čtenář - 9.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter