Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zašmodrchaná nit,...
Autor: Petr Votáčka (Občasný) - publikováno 26.10.2019 (11:03:30)
Co já s tím že nejsem v psaní tak vtipnej nevyšla mi žádná knížka a že neumim pořádně číst, leda luštit křížovky a hrát šachy,... na tom by nebylo nic divnýho kdybych si nemyslel že jsem hloupej, ale deset už mi bylo, a padesátku mám ještě pčed sebou, tak nevím co se stalo, někde se to zašmodrchalo, nejradši mám modrou barvu, jako nebe, a červenou jako jablko, dal bych si jablko, ale nemám, nebe je tady pro všechny tak si taky ukradnu, tamto psaní mi nevadí, ale přeci jenom nějakou tu chytrost bych potřeboval, asi se musím většinu toho naučit, tak díky za radu, a kdyby sme se neviděli ta sbohem, jinak nashledanou, slunce v buši, a pěknou noc a dobré ráno, pátý nebo šestý to je jednou, ale spytihněv, poděkovat umím,...


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Kolemjdoucí - 26.10.2019 > Velká beznaděj!
<reagovat 
čtenář Landronka X - 26.10.2019 > Už o tom přemýšlím nějakou dobu: ty pokusy o umění na amlitech v posledních letech jsou tak zastydlý, že i když napíše někdo něco jen automaticky (třeba opice tlučící do psacího stroje), vyleze Dílo. Napodobovat autory z předminulého století, omlouvat "kulturou" svou nudnost, soplit ódy na mrtvý hrdiny... fuj! Takže tohle je blbost, jak víš sám, ale i blbost se zde jeví svěže.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter