Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JSEM HOVADO, VÍM!
Autor: Otylá Bohuna (Občasný) - publikováno 28.10.2019 (19:26:21)
To jen na úvod, protože za chvíli půjdu zase do síťový klece u nás v diagnosťáku-dostala jsem přes držku vod cigánek a musíme tam všechny, tak vám to vypíšu až mě pustěj... Snad to bude jen 1 noc, co je pozitivní, že dneska hlídá dementní Jirka, takže mám naději...
Jsem tady, vy nadrženci na chlupatou lolitku!! To byla noc, ta toho umí moc! Teď jsem se teprvá probrala... Ten mi dal, dobytek nechutná! Pravdu jste měli všichni!!! Dement mě přikurtoval a pak si se mnou dělal co chtěl, co fantazie dementa dovolila... Nejdřív se hltavě jen díval a u toho funěl jak Fiala nad pornem pro zvířata, pak mě začal kurevnik voblejzat a vošmatávat, hnusák má bazadovku, takže nevíš jestli ti kouká na kozy nebo na kundu, nemohla jsem ani křičet, protože takovou radost jsem holkám nechtěla udělat, tak jsem si jen volizovala rypák, v domění, že se mu to znechutí! Hovno, vono ho to rozrajcovalo ještě víc, že vyndal ten sloní chobot a začal si ho mrskat a u toho supěl jak Kalousek když schovává úplatek! Takže v podstatě mi moc ten parchant neublížil, bohužel jsem furt panna. Co jediný bych vypíchla z tý nekonečný noci, že mě několikrát (po 3 jsem to přestala počítat) zestříkal pravou dementní mrdkou, asi jako mystikus do vola a řičel taky jak střelenej vůl! Tolik bláta jsem na ksichtě nikdy neměla a ani ve filmu Tarzan s Roccem Sifredim jsem to neviděla! Jó, Rocco, to by byla jiná polízanice... tenhle debil mě ani nepřelíz, tomu říkám Zbytečná zkažená noc v síťový kleci!!! Další v Diagnosťáku. Dali mně nějaký voblbováky, tak jsem vám to mohla sdělit až teď, život stojí za hovno!! NIKDO MI TO NEUMÍ POŘÁDNĚ UDĚLAT, KAŽDEJ MÁ JEN KECY, ANI SE NESVEDE PŘIHLÁSIT, JAK BY TO PAK SVED UDĚLAT NADRŽENÝ LOLITCE... Pojďte mě, proboha vás prosím, někdo už pořádně domrdat!! Vždyť už mi bylo 13!!!

Poznámky k tomuto příspěvku
Místyflus (Občasný) - 28.10.2019 > Takže jsem tu právě včas! Dneska fakt píšeš sračky, to se nedá!!
Kdyžtak zkus narazit hlavou na síť, třeba se ti konečně rozsvítí OTYLÁ BOHUNO!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 28.10.2019 > Konečně!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.10.2019 > Tady máš dárek, blbko, ať máš vlhký sny o mně...

https://youtu.be/BP716b6WrEM
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.10.2019 > https://youtu.be/_wpTny5crPo

Bohuno, i já ti gratuluju k síťové kleci a posílám ti tvou oblíbenou pecku. Vy, shemale, to máte složitý... Mrzí mě, že jsi dnes nevyslyšela mé prosby a rady u Anála, ale víš co-možná právě proto ti Bůh skrzevá tvé souputnice něco chtěl napovědět. JÁ NAROZDÍL OD NĚJ VÍM, ŽE JE TO ZBYTEČNÉ...
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.10.2019 > Tak se budem těšit na tvé zážitky v separaci, pa, judlýno se scvrklym šourkem!!!
Body: 5
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 28.10.2019 > Hele, ber to pozitivně, aspoň si vodpočineš, ty jai 20 hodin denně na Totemu ap. a hejtuješ tolik lidí, že ti nezbejvá čas ani se voholit a umejt, musí to bejt fakt úmorná zátěž...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Jára z Vo-pičí hory - 28.10.2019 > Mám dojem že bys mohla v noci zažít parádní řitní orgasmus!
<reagovat 
čtenář Diaz - 28.10.2019 > Já si spíš myslím, že dementovi spíš zahraje na příčnou flétnu! Taky poprvé!
<reagovat 
čtenář Anička - 28.10.2019 > To já bych se vsadila, že mu vypije židovskou hůl, když je to židobolševická Tronda...
<reagovat 
čtenář Diaz - 28.10.2019 > Nebo mu vykloktá slepeckou hůl, takže zejtra bude bez zubů!!!
😪😪😓😬
<reagovat 
čtenář Jára z Vo-pičí hory - 28.10.2019 > Možná že jí dement vyjede slepeckou holí culifrndu a vona ho zesere jak Bartoš Michálka!???
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.10.2019 > Tady to jede! Já bych Bohuně poradil stimulovat nemocnému předstojnou žlázu, to by ho oživilo, ale raď dívce, která má místo prstů žabí blány..
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.10.2019 > Jedno je jistý, že se zas podělá až za ušima, jestli je přikurtovaná, což je u ní povinnost, tak se na ní vydělá celej diagnosťák!
To bude voňavý ráno...
<reagovat 
Čtenář - 28.10.2019 > https://youtu.be/8APzMikJbLU
<reagovat 
čtenář BABETA - 28.10.2019 > Bohuno, jsem s tebou, jsou to parchanti a my něžný stvoření, furt by nám to cpali bez předehry do análu a ani neřeknou Dobrý den, kozy ven!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.10.2019 > Babeta tu ještě scházela!!!
Tak tady máš Chopina, ty předehro a vyval co máš! https://youtu.be/9E6b3swbnWg
<reagovat 
čtenář Diaz - 29.10.2019 > Chci vidět KREV!
🙌👏
<reagovat 
čtenář BABETA - 29.10.2019 > Dělala jsem rajskou!
<reagovat 
čtenář Diaz - 29.10.2019 > Já bych spíš přivřel Bohuně koule do svěráku!!! 🔨🔨🔨
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.10.2019 > Babeto jdi spát, vstáváš v 5 musíš dělat prachy, aby sis mohla koupit chlapa! Třeba Mažňáka Kehára!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 29.10.2019 > Babeto a teď nám něco zahraj ty, třeba na dudy!
<reagovat 
čtenář BABETA - 29.10.2019 > Já ti dám dudy, že ti bude anál malej!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.10.2019 > Babeto, nepředváděj se tu, tohle je slušnej podnik!
A pak že se oklikou nedostanem k té předstojné žláze...
<reagovat 
čtenář Diaz - 29.10.2019 > Ok, já myslím na Bohunu, určitě už má v hubě šourek!!!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 29.10.2019 > To víš že to dá, ta je totiž chlupatá i v hubě, pro ní jsou 2 varlata jak kozí bobek, BONbónek pro Bohunku.
<reagovat 
čtenář BABETA - 29.10.2019 > Dělala jsem rajskou!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.10.2019 > HUŠ BABETO, NEJSI ÚČASTNICE ZÁJEZDU!!!
Aby ses neplet anále, tihle dementi to maj jak lední medvědi, ten jí tu hubu roztrhne! Třeba pak ale přestane trolit... ok, musím se věnovat dívence, zítra to proberem, až holka vystřízliví z toho šoku
<reagovat 
čtenář Diaz - 29.10.2019 > Takže bude krev!!!
<reagovat 
čtenář BABETA - 29.10.2019 > Vařila jsem rajskou!
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 29.10.2019 > Rajská je na hovno, my chcem mrdat!
<reagovat 
čtenář BABETA - 29.10.2019 > https://youtu.be/MhlKjHrr8WM
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.10.2019 > Je potřeba vyzdvihnout, že o Bohuně hovořil včera i prezident Zeman.
O Malosti, závisti, hejtování, o citátu Čapkově, který jsem tu vícekrát citoval...
<reagovat 
 čtenář YebačkaYblátě - 29.10.2019 > j.f.julian> Co jsi kde a kolikrat citoval je kazdymu ukradeny tragede.
<reagovat 
čtenář Anička - 29.10.2019 > Yetti to dá!
<reagovat 
 čtenář Herr Pes - 29.10.2019 > čtenář> Nebo ty jemu.
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 29.10.2019 > Hallooo, Bohuno, ty starej papriko, my čekáme na tvou poudačku!!!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 29.10.2019 > Taky ti sem přispěju, sestro stalkerko


PRASEČÍ král


Jsem králem hovad
a znám jen prd,
jak na poušti je nomád,
na Totemu jsem zmrd!

Já škodím kudy chodím,
stříkám si do textilu,
pomluvu, když já zplodím,
vřískám jak Děti míru!

Pořád musím psát hovna,
bez nich mě život sere,
mé chytrosti jsou rovna,
vlezte mi do prdele!

Jsem jedno velký lejno,
namísto básní - hnus,
obdivovatelek čpí hejno,
jsem prase - Místyflus!



<reagovat 
Čtenář - 30.10.2019 > Tohle je pravá poezie! I s těma vtipnejma glosama pod tím skvělym monolegem, tohle má koule i budoucnost!!!
<reagovat 
Čtenář - 30.10.2019 > https://youtu.be/MFrTPlpGwkE

Tak za to přiznání ti pošlu hezkou holku, ať víš jak nikdy nebudeš vypadat!!!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 30.10.2019 > Ty máš do lolitky asi jako Bartoš do Kennedyho!
Já bych si dal lolitku, rád mám když mě po ránu vypálí děvčátko sotva ochmířené...
ALE YETTI?!?! TO SORÁČ!!!
<reagovat 
čtenář m 2 - 30.10.2019 >


po ovoci poznáš

strom ( i bejlí)


<reagovat 
 Otylá Bohuna (Občasný) - 30.10.2019 > čtenář> Nadávat mně nebudeš, bramboro!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 31.10.2019 > Bohuno, stojí mi klacek!!!
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 31.10.2019 > Bóžo, tady máš 5 prutů, nenech se vošálit, proč brát málo...
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 31.10.2019 > Já sama bych chtěla vojet toho Zeandricha, ten se zastal stalkerky, to bude chlap...
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 9.12.2019 > TAK JAK DLOUHO BUDU JEŠTĚ ČEKAT NEŽ MĚ NĚJAKEJ FERDA POPÁRÁ?
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 31.1.2020 > ZKOUŠCE (Bohuně) Vždyť, kdo tě MRDÁ, lásko má? Tvá kunda, tolik úslužná, mě objímala „ušima“... Koho dnes MRSKÁŠ, důro zlá, zadnice tvá, tak neskromná, dojala mého kozáka, kolikrát jsem ji krutě zbil; přisála ses mi na PTÁKA! Kdo PRSTUJE tě, milená, stříkalas jako Anna K., jsi jenom koza cvičená, komu teď saješ ČŮRÁKA? Bývalas hodně odulá, přesto ses občas pohnula, kdo ti ho vráží do řitě, užíváš si to dvojitě?! Vzdor vaginálnímu funění nepřijde mé odpuštění, já vím že samota tě bolí... však poženu tě SVINSKOU HOLÍ! Obtloustlá BOHUNO, mateří douško, mě vzruší jenom SHARLOTA! S tebou mi bylo pochmurno; toť vzkaz i tobě, ZKOUŠKO! VYKUŘ SI SVÝHO KOKOTA!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter