Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ČUČKAŘI II.
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 16.11.2019 (09:36:14)

 

ČUČKAŘI II.

 

(16.11.19 – Letná)



Už zase plivou na Babiše,
Bartoš vám trávu předepíše.
Každej jak prase ve svym žitě,
po moci touží v prosperitě!


Omluvit se však neuměli,
keců jak Ahoj na neděli...
teď zase remcaj - melou hovna,
ty žvásty „malých“ duší rovna.


Kde byl ten Minář za „komárů“,
že „oblékl se do taláru",
neznalost mladým hlavy plete,
blbostí blbost nevyřvete!


Učitel, doktor, dřejí „bídu“,
nepochopitelné pro invalídu,
40000 - to je láce,
„vykrvácí“ ta honorace...


Důchodcům stovky nepřejete,
sami se svinsky kapsujete,
co třeba „trapná“ prodavačka;
třicet let keců - dokolečka!


Teď, když vám Babiš zatnul tipec,
vypěnil každý nepoctivec,
smetanu slíznout byste chtěli,
ti, co dřív kradli, jsou zas smělí!


Že mám jít kamsi: "Vem si ho čerte!"
Je vám to fuk? Tak na to serte!
Už jděte taky do prdele,
s čučkaři žít je neveselé!

 



Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 16.11.2019 > magoři si udělali procházku na Letnou, já bych jim přál aby vyhrál Fackoun Kalousek!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 16.11.2019 > Minář za ty poplašný zprávy by měl dostat 10!!
Dřív by dostal provaz, zmrd šovinistická!
<reagovat 
Čtenář - 16.11.2019 > přesně, chtěj změnit násilím a nátlakem výsledky voleb, jak presidentských tak ostatních, HOVNO, PO DRŽKÁCH A K LOPATÁM!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.11.2019 > NEPOCHOPILI, ŽE ANTIBABIŠ A ANTIJULIÁN NEFUNGUJE...

<reagovat 
Čtenář - 16.11.2019 > Minář je dětina, on chce bránit Českou televizi? To už není jen na facky, takže máme jasno, kdo tyhle zmrdy podporuje!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.11.2019 > Dodal bych-chtěj vyjít do ulic, když přijdeme o peníze z EU? Tak proč nevyšli za Kalouska?
To se nehodilo Čt, Fialovi, ať jde ten MAXIPES DOPRDELE!!!
Dnes rozhodli definitivně, že budu volit Babiše! 5ti letý děti tam řvou demisi, tak to má váhu jak za korunu piča!! Prý nepoleví dokud Babiš neodstoupí? Tak to Dobrý den volové, naopak, příště budeme mít 40%!!!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 16.11.2019 > Teď ten trotl vyhlásil, že za ně bojuje celý svět!
Tak to už je na svěrací kazajku, zase to přehnali z fetem...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 16.11.2019 > Dřív nebo později zajdou až k násilí... mám nabito!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.11.2019 > ANOTACE AŽ ZDE!!!!

Nebaví mě! Říkal jsem to už minule, jim jde o moc a lžou lidem, vyvolávají v nich pocity nespravedlmosti, žárlivosti a závisti, aby se přes ty ovlivnitelné dostali ke korytům.
Mladí ví prd o minulosti, ale soudruh Minář by chtěl minulost soudit, jak trapné a směšné.
Nikdy nebudou spokojeni, mamlasové z opozice, jako Piráti a Fiala.
Tahle rýmovačka si nehraje na báseň, je to účelovka pro kterou je vhodný i gramatický verš!
Minule to svobodomyslní rádoby demokraté neunesli, takže jsem byl vyobcován ze 4 literárních webů, tady trochu přitvrzuji, ale pozor, takhle mluví právě ta chátra a já chci aby mi rozuměla! Ve své trilogii, která čítá cca 800 stran a 350 básní nemám kromě básně Nasráno jediné sprosté slovo, to jen, že tento jazyk není moji přirozeností...
ANO, pálí je dobré bydlo, ničeho si neumí vážit, rozdělují národ, dělají nám ostudu v celém světě, neznají soudnost a pokoru!
Minule to na webech četlo přes 10000 lidí a věřte, že těch Srdíčkářů, Sluníčkářů, Minářů a ostatních lhářů bylo jen pár. Toto je jen předzvěst a upoutávka, myslím, že komentáře přinesou výživnější diskuze.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.12.2019 > ČUČKAŘI, PIRÁTI, ODS, TOP, STAROSTOVÉ, Mináři A PODOBNÍ LHÁŘI A KORYTÁŘI - KDYBY JSTE SE POSTAVILI NA PALICI, TAK UDAVAČE A VÍTAČE VOLIT NEBUDEME!!
KDYŽ NEBUDE BABIŠ, BUDE OKAMURA, DĚLNICKÁ STRANA, ČI JULIÁNOVA STRANA RADIKÁLNÍHO ŘEŠENÍ!!! Ještě budete chtít vrátit chvilky, kdy jste mohli krást, vy zmrdi! Pudete sedět, voda se vaří...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.12.2019 > Jesť tak, hochu drahý. Nepoučitelní kreténi! Jen závistiví neschopové by mohli volit feťáky a udavače!
Máš pravdu i v tom, že jsem připraven do politiky vstoupit, a dle mých informací nejenom já, ano, česko směřuje k... , tím jsem si jist. Tak jako tak u předčasných voleb zvítězí Babiš s ještě větší převahou, toť zatím vše, co k tomu chci říci. Všechno zlé je k něčemu dobré a kdo s čím zachází, tím také schází!! Blbost a Malost, Závist a Nenávist nevymítíš ani plamenometem, ta tu bude vždy. Budu muset, tak na týden přestat sledovat zprávy, jelikož opět Čt, Seznam, Fiala a Piráti budou hovna rozsévat všude. TO JE PLÁN A PROGRAM, jak se vyrovnat západu? Možná, jak sem dostat migranty a odevzdat důchody nemakačenkům, zvýšit kriminalitu a nahrabat pod sebe, ale rozhoďně NE, JAK ZVÝŠIT PLATY, DŮCHODY, ZLEPŠIT KVALITU ŽIVOTA! OK, asi je čas na ČUČKAŘE III.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.12.2019 > Smál jsem se až jsem se za pupek popadal... ta opozice, ty čučkaři jsou fakt zoufalí a mimo, Jermanová s Kalouslem a Bartošem zastupují pár tisíc feťáků a zlodějů a řvou, že je zájem většiny zveřejnit zprávu, která je důvěrná. Novináři z Bakalova ranku jsou hysteričtí a dupou nožkama, jak ženská, která touží po análním styku, avšak SMOLÍK, BLBOVÉ, VY NIKOHO NEZAJÍMÁTE, ZASTUPUJETE JEN ZLODĚJE, národ není tak hloupý, jak byste chtěli a potřebovali, SEREME NA VÁS. NA BABIŠE MÁM VÝTKU I PROSBU - proč ty šmejdy nezavřete? Např. za šíření poplašné zprávy!? Za mě by dostali dvacku
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 3.12.2019 > a nebo, jak říkáváš, TENKÁ, REZAVÁ PILKA...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.11.2019 > To jelito Fiala by chtěl vládnout, doufám, že ty zloděje z ODS + PIRÁTŮ žádný soudný člověk volit nebude. Je třeba obnovit trest smrti, za to, a euthanasii by měli mrcasové demonstrovat!
Vysoký boty na ty šmejdy!
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2020 > j.f.julian> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 16.11.2019 > HOVADA říkali že emigrují, když bude zvolený Babiš, tak ať kurva vypadnou, neplní vlastní sliby!!!
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2020 > analfagot> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 13.5.2020 > čtenář> Děkuji, správný postřeh Sluníčkáře, který jediný má pravdu a sprostě nadává, když má někdo jiný názor.
Jenomže o tom už tu píšu, takže pozdní probuzení, asi z marihuanového oparu...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.5.2020 > stalkere, máš to marný, sice brečíš na špatném hrobě, ale dám ti pádnou odpověď!
NA HRUBÝ PYTEL HRUBÁ ZÁPLATA! MY JSME TI ARGUMENTY DALI-JEN SLUNÍČKÁŘSKÝ DUŠEVNÍ MRZÁK JE NECHCE VIDĚT!
Co se týče mě - JÁ ZA ZLO PLATÍM STONÁSOBNÝM ZLEM!!
přestaň otravovat, opakovat se, vypadni z Totemu a máš to vyřešený, knechte bez talentu a slušnosti!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter