Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
3+3 o... Vánocích
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 21.12.2019 > Slovíčka plná obdivu nechám na jiných...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 21.12.2019 > já ti rozumím
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.12.2019 > je to pro mne vždy nejvyšší vyznamenání, když nýmand, nicka, shemale Bohuna MUSÍ urážet autora, neb dílo je opravdu mimořádné. Jsem lidsky šťastný, je to potvrzení mé výjimečnosti!!!
A teď už hybaj zpátky do síťový klece ODULÝ GERONTE bez talentu! GRETA už tě tam jistě čeká, iron do držky a spát!
<reagovat 
Čtenář - 22.12.2019 > Vskutku dojemné, když se sprostý idiot začne sebelitovat. Buď nám dál, nudloune, odstrašujícím příkladem. Díky ti za to.
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 22.12.2019 > čtenář> Čistá klasika a krása, nedivíme se, že koktavá, šišlavá beďarka Bohuna se zcvrklym šourkem nemohla žárlivostí dospat. Opět se zesměšnila. Nebudem ti, jfj, kazit dílo expresivními výrazy, Bohuno, ty rajdo malomocná, napíšem to to to k k k tobě!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 22.12.2019 > čtenář> Čistá klasika a krása, nedivíme se, že koktavá, šišlavá beďarka Bohuna se zcvrklym šourkem nemohla žárlivostí dospat. Opět se zesměšnila. Nebudem ti, jfj, kazit dílo expresivními výrazy, Bohuno, ty rajdo malomocná, napíšem to to to k k k tobě!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 22.12.2019 > Už rozumím rčení, že blbost bolí!
Ta šmudla Bohuna vydává cit za něco negativního a svojí bezcitnou ignoranci, nevzdělanost a absenci poetiky za + ? Putštok je chytřejší! Dejte jí uhlí!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 23.12.2019 > Pro Bohunu, jak říká Helen - hejty hajtry

https://youtu.be/mJjoGaO2YHU?list=LLJ6Pjhu8Risu8M-A74Bk8eg
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 23.12.2019 > analfagot> Vidím, že Anál se neudržel...
To já mám pro Bohunu jinou, s Vánoci to sice nemá nic společného, ale mám ji rád a jsem si jist, že Bohuna ji nikdy nepochopí, neb ji psal veliký básník...

https://youtu.be/tTWP6HZkYuA?list=LLJ6Pjhu8Risu8M-A74Bk8eg
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 25.12.2019 >
alespoň na Vánoce nebudu se snažit

spekulovat, nakolik to tu s

námi ..myslíš vážně; .. :).


Body: 5
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 28.12.2019 >
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Hanka - 28.1.2020 > Je mi vás líto, pane
Šla bych s vámi občas na kafe
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 29.1.2020 > čtenář> Hanko!
1 - si všichni tykáme
2 - to kafe beru, samozřejmě na mě, ale...
3 - až zahodíš tu lítost, nesnáším veřejně projevovanou lítost, to je intimní záležitost!
4 - přestaň s tím vyšším věkem, kdybych se za to nestyděl, tak mi to neuhádneš... jsem ještě klouček s velkými zkušenostmi života, to je celé...a že mluvím spisovně? Počkej po tom kafi… (vtip?)
Díky, kdyby ses přihlásila, lze psát do vzkazů, abychom nakrkli Bohunu-ona mě totiž už léta sleduje a pronásleduje, stalkerka… A jestli píšeš-rád si počtu!
<reagovat 
 čtenář Hanka - 2.2.2020 > j.f.julian> Snažila jsem se sem před časem zaregistrovat, ale opakovaně se mi to nepovedlo. Považuji to tak trochu za pokyn osudu. -Píši nějakou poezii, ale jsou to spíše jen takové pokusy. Možná mi s tím někdy poradíte.


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.2.2020 > čtenář> Počkej Hanko! Já jsem totální netechnické, nepraktické nemehlo a problém jsem neměl.
Díky Bohuně, která krade přímo naše nicky a prochází jí to jsem se na to zaměřil a...
Stačí vyplnit jen nick, nic jiného není třeba, žádný mail, telefon apod. a jsi tu.
Tvé pokusy by mě zajímaly a budeš-li chtít, tak rád poradím, a nemusí to být ani veřejně, aby jsi nebyla terčem Bohuny, která sice nic neumí, ale ráda uráží.
Anonymně se nebojí...
Každý jsme činil pokusy, důležitá je autenticita, což neznamená, že nemůžeš mít své vzory, ale to se projeví až časem.
No, teď si mě nabudila, tak sem s tím!
Mně nikdo neporadil, kdysi, na všechno jsem si musel přijít sám a ta cesta byla dlouhá a strastiplná.
Blbounů, kteří se na autora vytahují je mraky, jako v životě, ale nikdy nepřijali moji Výzvu si to rozdat na poetickém poli, třeba s nějakým zadáním apod.

Já osobně píši poezii jinou, existenciální, taková ta "krásná", jak já říkám, ta mi do vínku dána nebyla.
Líbí se mi, ale děkuji Bohu za talent psát o životě prožitém, plném ran osudu apod.
S poezií ti možná nepomohu, nakonec je to věc osobní a intimní, ale s čím ti mohu (a rád) pomoci, je řemeslo, rytmus, metrum, budeš-li psát v rýmech (což není to samé jako vázaná poezie), v tom jsem dle svého skromného názoru nabyl již zkušenosti...j.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter