Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přáníčka SLUNÍČKÁŘKY - PF 2020
Autor: Otylá Bohuna (Občasný) - publikováno 25.12.2019 (13:43:27)

PŘÁNÍČKA SLUNÍČKÁŘKY - PF 2020

Dneska to bude jiná zpověď, nebudu se přiznávat k tomu, že jsem napůl hnida a napůl nesvéprávnej nevychovanej fracek, dneska vám odhalím celou pravdu o Bohunce Houskovic z diagnosťáku...

Já se hrdě hlásím k tomu, že jsem Sluníčkářka, Havloidka, Srdíčkářka, že miluju Mináře a na náměstích po celý republice na něj házích krvavý kaťátka vod krámů, na ksicht samozřejmě, protože on je pro nás, tak trošku pořád zfetovaný holky kolem 13 let, něco jako byli Beatles a Lennon pro ty starý knechty!
Kéž by si mě jednou všim a vzal mě za ruku a prošel se se mnou po náměstí, aby všichni viděli jaká jsem krasota, a taky aby viděli lidi, že Minář není buzerant, jak se řiká v Praze!

My mu u nás říkáme familierně Minařík, jenže prej před lety (asi 100) existoval ještě nějakej jinej Minařík, ten snad vyhodil do vzduchu Svobodnou Evropu nebo co, a taky do něj byl zamilovanej Pepík Laufrů, prej si to fakt hodně užívali. Pak ho snad nějak popravili nebo co, myslím Minaříka, i když Pepík už možná taky nežije, co já vím... tyhle starce by měli popravit všechny!
Hlavně teda Babiše, Soukupa, Zemana a vlastně všechny ty důchodce, aspoň by zbyly prachy pro nás pro mladý.
Především pak pro nás Piráty! My bysme to uměli chytit do rukou.
Jako na Magistrátu Prahy ten Hřib nebo Klouzek, teď nevím...
Co, že je všechno ucpaný, hlavně že Koněv je v hajzlu, Čína nás nenávidí, Rusko jakbysmet, prostě jsme s tím zatočili jak rusáci s Kocábem, když spolu řvali vožralí častušky.
To musela bejt doba, to se to kradlo!
Ne, jako dneska, když musíme udávat v Bruselu jak za Hitlera,
na nás Piráty toho už moc nenechali, i proto bych se zbavila těch votravnejch důchodců.
Za prvé maj scvrklý šourky, za druhý jsou proti fetu a to je to jediný a hlavní, co my Piráti a Sluníčkáři prosazujem!
Jak by se tu dejchalo, kdyby tu nevotravovali, svý si užili, tak ať jdou do prdele, já stejně rodiče neměla, tak ať táhnou do Rumunska.

Doufám, že vyhrajem ve Volbách!
Musíme toho Babiše zlikvidovat!
Vykouříme ho, estébáka!
Pak si sem vemem asi milion krásnejch chudejch dětiček z Afriky, tak kolem 15 let, aby už věděli co a jak!
Do Brna se vlezou!
A taky do Ostravy, slyšela jsem, že se tam prej uvolní asi 40000 bytů pro ty moje přičmoudlíky!

Chystáme se tam vyrazit z Milionem chvilek a Minářem. Už malujem v diagnosťáku hesla, jako...
HORNÍCI DO PŘÍRODY
HORNÍCI POD STANY
ZPÁTKY DO PŘÍRODY
OBYDLETE SLOJE atp.
Doufám, že nám poděkujou, když neuměli poděkovat Bakalovi, za to, že je zbavil starostí s opravama, hypotékama a vůbec, musí to brát pozitivně, tak jako to berem my Srdíčkáři.

Snad dostanu od nich hodně srdíček na FB, a doufám že i Lucinka Bílá, Terezka Pergnerů a Radeček Banga. Ten by mi jistě uměl nakapat do tlamy nebo aspoň vymrskat červa!

Byla jsem po dlouhý době v Praze na Staromáku.
Trochu sem si tam stříkla do bagančat, protože jsem osobně viděla Bartoše a Hříbka a taky Pospíšila. To je sice vůl jak Laufr, ale je s námi, někdy, tak jsme zato s ním, i když ten trotl podkuřuje Kalouskovi. A s tím vochlastou my už nejsme, lidem se to prej nelíbí, tak připrcáváme potají.
Za to jsme s Českou televizí, ať kradou šmejdi, hlavně když nám platěj ty náměstí! Klidně ať zvednou ty poplatky, my máme na patře jednu starou ruskou televizi a stejně tam o fetu nic pořádnýho nedávaj!

Dala jsem si na Staromáku houbičkovýho Kubu...
Ještě se motam!
Hřib se teda vymlouvá na kuchaře, ale mně je jasný, že ta naše partia, Farský, Starosta, Bendl, Němcová, ta pomatená, co teď vede TOPku a kuci z Pirátů, co se rvou o koryta a tak hezky se pojmenovávaj, že by se ta uklízečka od Nečase za to nemusela stydět, takže chodí v noci po lesích aby sobě i lidem mohli na Vánoce udělat hezky, když už jim celej rok hází jen hovna o Babišovi a Zemanovi...
Teda teď jsem napsala nejdelší větu ve svym životě, že ani Zkouška by ji nesvedla. Problém mám ovšem stejnej jako u veršů Juliána. Je to na mě moc dlouhý a ztrácím se v tom. Snad to aspoň, vy hnidopiši sebestředný, přelousknete! Já neměla to štěstí studovat jako vy! Ve mně se hrabali frajeři už vod 4 let! Jen mi niky nikdo neřekl, co vlastně hledaj...

Přestala jsem z toho KUBY dokonce i koktat!
No teda - i vidět, ale po nasazení Husákovejch brejlí se to kapku zlepšilo.
Něco jako Kapku naděje myslím, co že si z toho ze zákona vždycky majitel užere 10%, to je nic, proti pomoci Srdíčkářům, zmotanejm aktivistům, zelenejm teroristům a dalším chvályhodnejm neziskovkám.
Lidi jsou ovce, vždycky tam vrazej dopředu Trojana, Kluse nebo jinýho šaška a lidi solej celý vejplaty. Hovada! Ale vždyť jo, třeba nám daj do Diagnosťáku umělý robertky, protože tady všechny píchá jen nějakej debílek, kterýmu je úplně jedno koho prstuje!
To mě uráží, todlecto!

To už se dostávám k přáníčkům a předsevzetím.
Musím to napsat teď, protože se nás, veselý holky, chystaj zavřít na Silvestra do síťový klece.
Tak především bych zrušila mejdlo! Je to k ničemu!
Možná jen když mi kuci - chovanci, na mejdanu pochčijou vlasy...
Prý ho dělaj ze židů, říkali holky vod nás.
Pak taky doufám, že konečně vymyslej podprdu na mínus jedničky dovnitř.
Kdo se s těma vytahanejma plandajícíma ceckama má tahat. To Klaus má větší.
Vůbec by se měla vrátit ta skvělá upřímná a poctivá partička, říkali cikáni vod nás.
Klaus, Topol a ten jeho čičmunda, Paroubeček, co má a my ne, Gross už zas nestíhá..., Kalousek a ta jeho banda ze Švýcar, Bohm a Janoušek, ten óbr zloděj Hodek s Hejtmánkem, samože taky Mrázek s Rittigem a Krejčířem.
Jo, prý bylo dobře, říká ODS a ČSSD... ok, teď zas chvilku buden krást MY!

Taky bych si přála voňavku Živé květy, aby překryla ten ukrutnej smrad, kterej se z bůhvíjakýho důvodu šíří kolem mě, že masařky vodpadávaj jak číňani na náměstí Nebeskýho klidu, nebo tak něco, vim hovno, na světě jsem ještě nebyla, což neznamená, že nemůžu dělat chytrou horákyni (napůl blbou a napůl smradlavou) a nemůžu ty starce poučovat, jak by měli žít a kdo z nich půjde z kola ven!

Což mně připomnělo mojí modlu GRETU Kuhnberkovou nebo kýho ďasa se ta princezna ze švédskýho diagnosťáku jmenuje.
Chtěla bych se s ní přivázat k velrybě a proplout celým oceánem až na kraj světa. Jak to na tom kraji asi vypadá... to je pak jako konec, či co... musim se zeptat Mináře, ten prý má i střední školu! Sice nějakou kadeřnickou, ale taky dobrý. Já mám 4 roky zvláštní základky v jednotřídce. No a co, poserte se, stejně pudete!
Dejte nám zbraně, dali jsme si na ně, tohle heslo jsme prý převzali s Minářem vod Komunardů, ale to je fuck, aspoň na něco jsou dobrý, když tam nemaj žádnýho pěknýho černouše, jako je Banga a ten rozcuchanej přerostlej kolohnát, co furt dostává po držce!

Fiala má prej zas mokvající řiť. Takovou tu kluzkou...
OK, ale je proti Babišovi, tak je taky náš!

Taky bych v příštím roce ještě ráda sjela Juliána, teda jestli ještě vydrží, nevěřím, že mu ještě stojí prut! Závidím tý Babetě, když jí to nandával do kaďáku ještě mladej a plnej entuziasmu. MNĚ JO! Jako, že mně stojí!
Měl by slevu, kdyžby mě vzal do Violy a potom na kabel, jestli mně vy prasata rozumíte!
Slevu, protože mi někdo v noci vyrazil zuby, pořezal mě žiletkou a nasral mi do uší! Prý syřani, hovno, vargošky vod nás!
Škoda že mi nepůjčili mejdlo, ale stejně by ho měli zrušit. Ať smrdí všichni!

Dál bych si přála holicí strojek. Ale nějakem pořádnej, aby chvíli vydržel, když si s ním chci holit chodidla, vobočí, záda i řiť!
Pak bych si přála jetou sukýnku Seleny Gomez. Ona je taky Sluníčkářka a hrdě nese, že jí ten Bíbr chcal při šoustu na prsa, jinak s ním prej nic nepohlo. Teda jako s kašparem, jestli mi rozumíte.
V neposlední řadě a jistě víte proč, bych si přála suspenzor Jarouška Jágra!
Ale ten z Nagana, ten bude mít takovej oder, že když ho prodám na Ali, tak mám do smrti vystaráno a můžu poslouchat ten skvělej rap, když už básním Mistra nerozumím.
Abych nezapomněla!
Moc bych si přála být po celý film Láska z pasáže se Sagvánem, jako přitom, rozumíte, to bych mu dovolila všechno, co by chtěl!
Teda, jestli by tím smradem neutek!
Já sem vám totiž neřekla, že tak, jak mi smrdí z huby, to je jahodový pohlazení proti tomu, jak smrdim dole. A máte úplně fuk jestli přemejšlíte o vagíně či mym vohromnym zadku, kam by si vešla i má kolegyně Sluníčkářka Evička Farná se svými boky jako prádelník starýho Prachaře z Krakonoše. No, ten mladej je taky divnej, Sagi je Sagi. Když vyrazili za buchtama s Juliánem, to muselo bejt dílo, to museli lítat šprcky po všech třech podničkách, který navštěvovali. I když... tenkrát se kuci ještě nebáli, takže šli určitě navostro, dneska to prý stojí za hovno. Ale nevim, střízlivou mě ještě nedostali...

Tak to je asi všechno, poslouchám Marii Půlpánovou - Čest Rudé vlajce, kterou mi doporučil Julián a je to nářez! Takhle hysterickej přednes už dneska neslyšíš, ale chytlo mě to za varlata! Že jsem shemale snad už opakovat nemusím...

Tak snad se my Sluníčkáři a Srdíčkáři dočkáme alespoň tý legalizace marjány a její zlevnění. Politici říkaj slevnění, ale voni ví vo češtině prd!
Vaše Bohuna, někdy otylá, někdy odulá, prostě jak mi to sedne, ta facka vod primáře...

A spooooustu srdíček, objímání a jen pozitivně (i když máte aids jako já)




Poznámky k tomuto příspěvku
Místyflus (Občasný) - 25.12.2019 > BOMBA BOHUNO!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.12.2019 > Tys tomu dala zase na prdel!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 25.12.2019 > když se daří, tak se smaží, ta písnička ti sedne!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 26.12.2019 > Co ti na to za ZDŠ Litovel máme říct...
Gratulujeme a ať se daří, snad nás konečně všechny přelízneš a přečmoudíš jako Poslední Inka, Zkouška a tvá ostatní alterega tvýho rozčvrcení pomatenýho mozku v šestibloký šestiboku, ty Trondo pomatená, nadržená!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Diaz - 26.12.2019 > Na mě to dělá dojem jakože jsi místo kapra měla tekutou stravu!
Přesněji hektolitr uloženýho semene Járy Kohouta!
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 26.12.2019 > Minář ale je teplomet, v to maj pražácí recht! Ten je tak teplej, že mu hoří šnuptychl v kapse! A všichni ti buzíci na náměstích jsou stejní, říkal to Klíma, co chtěl vojet Kajínka!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 27.12.2019 > Díky, mí věrní fanoušci.
Ano, jsem děvka i když jsem vlastně ještě nešprcala.
Ale rozhodně bych jí jednou chtěla být na plný úvazek!!
Vydělat hodně kaček, abych si mohla kupovat módu, mám totiž vybranej vkus, vy mamrdi!
zATÍM JEN LÍŽU KOULE TOMU NAŠEMU DEBÍLKOVI, CO NÁS PŘIVAZUJE DO KLECE, KDYŽ DĚLÁME BUGR A VŽDYCKY NA MĚ VYLEJE ASI LITR SEMENE.
Já si ale představuju, že to lížu Juliánovi, druhej v pořadí je Sagvan a třetí je Minář.
Někdy mám zvrácený sny o Fialovi s Kalouskem, že mi to nandávaj na trojici...
Ok, jdu se vymrskat, protože sem se docela slušně rozdělala už jenom tou představou jak Julda dělá LÁDO LÁDO!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 28.12.2019 > Voteklá Bohuno, co je pravdy na tom, že jsi taky židobolševická vargoška a že žereš jen Dalmácký čufty??
<reagovat 
 Otylá Bohuna (Občasný) - 28.12.2019 > Místyflus> Tak to bych si vyprosila, ty mamrde ze skládky ze z Plzně.
Můj původ je nejasný, zřejmě matka nebo její teta mě prý zanechali na náměstí v Černošicích, tam jak teď starostuje ten tlouštík šišlavej a přidali prej návod k použití.
Já nežeru jako ty, zmetku, ale mám ráda bramborový šišky a škubánky, všechno s mákem!
Mák, my sluníčkáři, máme ze všeho nejraděj!Chtěli bysme ho mít na polích místo řepky toho esesáka! Vlastně asi estébáka, vím hovno, co to je za titul!
Tak bacha na hubu, nebo přijde FACKOUN Kalousek a ten ti vybere stoličky! Zežranej!
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 29.12.2019 > 7. Šourek

Stejně jako stimulace bradavek není pro každého pána, ani hrátky se šourkem se nemusí líbit každému. V případě, že vám partner dovolí, abyste se šourku věnovala, zaměřte se především na linii uprostřed, která připomíná šev. Jeden z nejsilnějších prožitků navodíte tak, že se napijete horkého čaje a následně po švu přejedete teplým jazykem. Partner se naprosto ztratí v nových a silných pocitech, které zákonitě přispějí k silnému orgasmu.

Aby ses ty OBŠOURNICE něco naučila, když vo tom jen kecáš!!!
<reagovat 
čtenář m 2 - 29.12.2019 >

„Tělesně ..silnější" česká holka :) by o sobě napsala třeba :




.„jsem holka ..prostorově mírně významnější“ :), …, nebo „jsem kráska


slovanského typu ..plus“ :), …, „jsem holka krev a ..mlíko mlíko mlíko“ :), …, „jsem kráska ..a la


Rubens“ :), …, „jsem holka do nepohody ( nejen) širokého ducha“ :), …, apod. td. (..na tisíce zp.ůsobů :) ), ..., ale snad na ..99,99 % by ..o sobě nenapsala:


„jsem otylá“.

..
..

Z toho plyne, že jsi, autore, na nás ..ušil plytký, neumělý ..fejk :), ..., alespoň tedy ohledně ..prezentovan.ýho toho ..Tvýho pohlaví co se týče; .. :).
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 30.12.2019 > jestli jsi tlusta jako já, tak tě chápu, ale udělat si ze sebe srandu umí jen člověk-žena s nadhledem + jsem shemale, tak jsem lhala v čem?
Jedu v chlastu, drogách, tak vo co ti go?!
<reagovat 
čtenář Honza Karek - 30.12.2019 > Já také neznám holku, která by o sobě řekla,že je otylá :). Konkrétně tohohle slova se ženské všeho věku přímo štítíí
<reagovat 
 Čtenář - 30.12.2019 > čtenář> Já jsem Kareš, pardon :)
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 30.12.2019 > proto je Otylka tak výjimečná, i když možná je tak upřímná, že je na fetu. Já jsem Mareš.
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 30.12.2019 > https://youtu.be/u6jEBCM4lkk
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 31.12.2019 > https://youtu.be/pSso4vqksYk


to máš vod nás, ty malá děvko!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter