|
|
|
|
| toono (Stálý) - 22.4.2003 > Lord Of Time> ..zda se ze se mi tady zacala schazet spolecnost pratel draculiny..
jeste ze vas neni vic nez 5..
mimochodem mam lepsi fota nez ta vase bazarova bohyne..
jinak mas pekny nick.. kdes ho sebral?? ve ktere pohadce??
| | | <reagovat |
|
|
|
|
| Draculina (Občasný) - 22.4.2003 > toono> Tak tohle je opravdu ubohe!
Che che che no jo no pan Toono umelec s uzasnou schopnosti rozpoznavat krasu a gacki foto.
Jedine co je na tom hezke je ta holka na fotce za oknem, ale to neni tva prace!!!!!!!!!!!
Tudiz zese fotis prace nekoho jineho. A ted budes argumentovat ze si fotil tu zed nebo ja nevim co ....
ccccccccccccccccccc za 5
| | | <reagovat |
|
|
kimot (Občasný) - 22.4.2003 > Mne se to nahodou docela libi. Nejsem profik jako spousta pohadkovych bytosti okolo a jsem tomu celkem rad, protoze nemam zkreslen pohled na vizualne prijemne veci profesionalni deformaci... :) Priznavam, ze jsem pravdepodobne ovlivnen krasou slecny uvnitr, ale i tak. A myslim, ze prave o ni tady jde...
Pro me je to hodne pocitova a prijemna fotografie.
P.S. Docela by me zajimalo, jestli bylo sahnuto do beloba zdi. Je az neskutecne, jak je za okraji okna bilo... :)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| hanibal kanibal (Občasný) - 22.4.2003 > toono> o tom kdo je tady jednoduchy by jsme si mohli povidat ale ne moc dlouho protoze brzy by jsi me uz nevystacil kamerade...ze zrovna ty si dovolis vzit slovo "jednoduchy" do huby je docela skandal, asi uz si lecis puchire pred zrcadlem, co...
navic bych te silne doporucil neutocit na kazdeho ktery nezdeli tvuj nazor, to delaji detatka ve skolce a ocividne i ---TOONO---
zkusil jsem prijd na to, proc vlastne jses takovy jako jsi...
jsou tedy vice moznosti ktery ti zkusim v kratkosti zdelit takovym zpusobem ze to pochopi i dyslectic
Prevelike mnostvi mentalniho poruseni u mladencu spusobuji traumaticke zazitky v detstvi, mimo jine doba kojeni a jeho prerusovani, nuceny sexualni styk s rodicem anebo blizkym pribuzenstvem, pad z kosiku, prilis horka koupelna, svedectvi rodicovskeho sexu, zakaz onanie...
nejsem si jeste docela jistej co u tebe zpusobuje ti tve ulety a vcem je to proroctvi tve nenavisti proti zenam celkove zalozene, ale jestli pokracujes v tom psanim jeste par dni tak urcite na to prijdu
Mohl bych ti to vsechno podlozit z nekolika odbornimi vyrazy ale tomu by jsi stejne nerozumel tak to vynecham
Celkovej obraz o tobe jsem si uz udelal a myslim ze to bude docela vyborny priklad pro extremne sloziteho pripadu traumatizovaneho kluka ve spojenim s extrovertem a zaroven dramaticky postizenim tragedem
Velice zajimave....
| | | <reagovat |
|
| toono (Stálý) - 22.4.2003 > hanibal kanibal> ..hele, neopisuj tady ten papirek co dal ten pan v bilem plasti tvym rosicum a posleze policii..
..to uz taky v bohnicich internet??
| | | <reagovat |
|
|
| toono (Stálý) - 22.4.2003 > hanibal kanibal>
..mam dojem ze vzajemne se nepochopime nikdy.. snad ja bych se mohl pokusit..
..mrtvoly zrovna nejsou moje parketa.. navic na strasidla neverim, takze varovat me nemusis.. nebudu se v noci bat..
| | | <reagovat |
|
|
| toono (Stálý) - 22.4.2003 > hanibal kanibal> .. a kdyz se nebudu?? drzet..
..sado-maso praktiky co delas doma s draculinou me nezajimaji.. ..takze nepopisuj jak si to delate pripadne kdo koho prosi..
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
DeadKennedys (Občasný) - 22.4.2003 > hanibal kanibal : Tvá matka zgebla na lepru, když šoustala s otcem co ?
LordOfTime : Chceš vykouřit ?
Draculina : Na co si to hraješ ty krávo ? Takový bohnický případy by se měli izolovat od společnosti.
a-front : Kretén se zas projevil, takový jako ty znám, machrujou blbejma kecama a samy hovno uměj.
kimot : radši zalez než ti rozkopám držku mentále !
toono : rozeznáš vlastního čůráka od psího ocasu ?
...... nezapomněl jsem na nic ? .... jo .... fotka ... no dobrá číča a zajímavej námět.
| Body: 3
| | <reagovat |
|
|
|
|
| Draculina (Občasný) - 22.4.2003 > DeadKennedys> .........................................0`0` dalsi pan Doktor z hor.....................
Ja nevim na co si tu kdo hraje.............................
PS: ja nejsem tva maminka- KRAVA
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|