Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
3 o... HRÁČ
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 2.1.2020 > síla
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 3.1.2020 > nějakej zfetovanej sluníčkář! Prej poctivej... a hovno píše UDAVAČ Z BRUSELU!
TY POCTIVEJ, PROČ JSI TEDA ANONYM, BLBE???!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.1.2020 > Přesně Anále! Jako Debilní blok! Sama se prohlásí za Poctivou a pak ti ukradne překrásnou báseň! To jsou Sluníčkářky jak vyšitý, ty hovna ze Seznamu a Český tv, Minář, ekoteroristé, zblblí puberťáci, kteří se maj jak prasata v žitě, ale furt budou remcat o Babišovi, idioti, kterým jsme zaplatili školy a oni, místo aby to vraceli státu a pracujícím, tak jsou líní udělat cokoliv zadarmo, dělat přesčasy nebo protestovat proti blahobytu ve volném čase. V pracovní době za naše prachy se to vyřvává na náměstích, vy hlupáci, kteří jste pro stát nic neudělali!! Kolik jsi ty poctivče dala na slepý děti za minulý rok!? Ty primitivní shemale, který umí jen kecat skrytá v davu nebo anonymně na netu! Až za tebou bude něco vidět, tak budeš mít právo kecat!! ZATIM TÁHNI DO PRDELE, HNIDO PŘÍŽIVNICKÁ! Zlatí komunisté, to už bys seděla!
<reagovat 
Čtenář - 2.1.2020 > Tim, že si dlouhodobe sam sobe davate decka a body, pane, odrazujete od Totemu poctive lidi.
<reagovat 
 Čtenář - 2.1.2020 > čtenář> jo, je to magor a hajzl v jednom
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 3.1.2020 > čtenář> prozradím ti tajemství!!
TO NEJDE!
Kdybys něco psal a publikoval, trotle, tak bys to věděl, Bohuno!!

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 3.1.2020 > čtenář> prozradím ti tajemství!!
TO NEJDE!
Kdybys něco psal a publikoval, trotle, tak bys to věděl, Bohuno!!

<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 3.1.2020 > čtenář> japa to víš, anonyme Bohuno? že bys soudila dle sebe?
UKRADLA JSI MI BÁSEŇ, ZMRDKO!!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 3.1.2020 > čtenář> chacha, Bohuno, nějak jsi ztratila odvahu psát pod svým nickem!!!?
Pobavilas, GRATULUJI!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.1.2020 > MYSTIKUS A BOHUNA!
A JE TO TAK DOBŘE!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 3.1.2020 > já jsem spokojenej se současnym stavem! Vyhladit Sluníčkáře doo posledního!!
Kvalita se prosadila?!!
Zmizely články fb ignorantů!
Julián, Anal ap, to je mistrovství poezie+!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.1.2020 > Díky Mirku, je to vítězství ducha nad anonymy a Minářovými pohrobky.
SLAVME!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 3.1.2020 > Bohuno VOPLÁCANÁ, voni tě tu vopravdu nemaj rádi, lepší bude, když zavřeš kušnu a budeš sem dávat jen ty svý úchylný videa z refíže, foto svýho poštěváka nebo jak si mrskáš frajtra v autě!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 3.1.2020 >
NĚKDO MĚL ZÁJEM ZNIČIT TOTEM A PODAŘILO SE MU TO. STAČILO JEDNOU ZA TÝDEN DLOUBNOUT DO HOVNA JULIÁN A NÁSLEDNÝ SMRAD JEHO SLOV UŽ ODRADIL K DNEŠKU VŠECHNY. VŽDYŤ DNESKA UŽ SEM NECHODÍ ANI TEN PRASÁK EGIL! A TAK TO MÁ BÝT;).



kdopak to asi byl, hehe hehe muhehe

<reagovat 
 čtenář Hanka - 28.1.2020 > čtenář> Jsi hodně zlý, čtenáři. MOŽNÁ SE TI JEDNOU VRÁTÍ
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter