Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BLB a IGNORANT - LEDEN 2020
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 2.2.2020 > "O tom, že Bohuna útočí na kohokoliv, kdo projevý kladný vztah k mé poezii je stará vesta."

To ses zase projevyl, zpráskaný čokle.
<reagovat 
 čtenář čehý - 2.2.2020 > čtenář> Tak to zase pr! V tom má j.f. pravdu. Bohunka nenávidí redaktora Martina a nejvíc egila za to, že píšou s juldou tak strašlivě si podobné věci. Tak bacha zase ty, "čtenáři."
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.2.2020 > čtenář> PROJEVYL?
Aha, to bude asi ta správná čeština, kterou u mě postrádáš... zaplaťpánbůh!!!
GRATULUJI A BLAHOPŘEJI K TITULU BLB ÚNORA! potvrdil jsi nám to, hnidopichu! DĚKUJEME!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.2.2020 > čtenář> už nepij v poledne, vše se ti pak slije do jednoho díla...
<reagovat 
 Čtenář - 2.2.2020 > j.f.julian> Tvé mnohasetkilometrové vedení si tentokrát dává mimořádně načas.




Ono zas díky tomuhle jde vidět, že to po sobě nčteš, což je dobrá zpráva. Nudla nudí i sám sebe. Naopak svou senilní zmateností baví všechny kolem.

Díky!


<reagovat 
Čtenář - 2.2.2020 >

<reagovat 
Čtenář - 2.2.2020 > Děcka buďte na něj hodnější. Dejte mu občas déčko, ať ho dostane i od někoho jiného než od sebe. A neposmívejte se jeho... všemu. V jádru je to hodný chlapík. Akorát v životě sklízí hlavně posměch, tož je na jeho náznaky alergický. Vlídnost, vlídnost a laskavost nade vše!
<reagovat 
Čtenář - 2.2.2020 >

<reagovat 
 Čtenář - 2.2.2020 > čtenář> Aha, to bude asi ta správná čeština, kterou u juliána nenajdeš. To ses zase projevyl.


<reagovat 
 čtenář Anička - 2.2.2020 > čtenář> Co se ti nelíbí? Výt vydle vyžle kobyla, vymydlit vidru oslovujeme voláme, ne asi, vijmenovaný slova podle judly-nudly-šrámka. BóŽe!
<reagovat 
 Čtenář - 2.2.2020 > čtenář> Ale nejde jen o ty projevi. Celkově ten šarm souvětí, "O tom, že Bohuna útočí na kohokoliv, kdo projevý kladný vztah k mé poezii je stará vesta."

Jako přece... Ten člověk chtěl vkládat báseň.

O tom je stará vesta? Nebo chtěl říct, že každý, kdo projevý kladný vztah k jeho poezii, je dle Bohuni stará vesta?

Juliáne, odkašli si, ukloň se, ruce pěkně za záda a přednes nám, o čem je stará vesta.

<reagovat 
 čtenář lulián - 2.2.2020 > čtenář> (se uklání a deklamuje):
stará vesta, to je jako ergo kladívko egil
a mladá vesta, to je jako duet heleny s hankou
vlastně je to kvintet o čtyrech hlasech
hložek, gottwald, slánský, trockij a pablo neruda.
A já, och, šrámkův následník, zpěvník a zpěvák v jednom,
zbora a zborník v druhom, a redaktor Martin - tumáš Déčko!!!

pěkně jsem to zarecitoval:?

<reagovat 
j.f.juIian (Občasný) - 2.2.2020 > Hanko, a přesně tohle je to, o čem jsem nepsal. Já bych samozřejmě takový pravopisný paskvil nikdy nevyplodil. Proto když klepneš na mé jméno, uvidíš, že nic nevkládám a už sem chodím pouze občas, neb ten stalker mým jménem uveřejňuje podobné literární obludnosti.

Chceš-li, abych si prohlédl tvé básně, raději mi je zašli soukromě.
<reagovat 
 čtenář Hanka - 2.2.2020 > j.f.juIian> Pošlu julku, hned pošlu. Tě do prdele.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.2.2020 > https://youtu.be/mMdyEfQAsRI?list=WL

Bohuno, teď už svoje zoufalství a negramotnost nehodím do vtipu, ráda opravuješ každou čárku, ale hrubku takový velikosti, to tu ještě nebylo!!

Posílám ti k útěše píseň, která ti sedne jako básnička ZDŠ!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.2.2020 > ANO, OPĚT TREFA DO STŘEDU HOVNA!! GRATULEJEM, ZKOUŠKO, že ses chytla na hloupolapku!
<reagovat 
Čtenář - 2.2.2020 > Všimli jste si, že nudlu dudlu lze spolehlivě poznat ve všech jeho inkarnacích dle hysterické dávky vykřičníků, kterou vždy spolehlivě vystřílí za každou taaakhle drsnou stírací větou?

Hrozná hysterka toto.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.2.2020 > HUŠ, ZPÁTKY DO DÍRY!!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter