Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Řekni mi, proč? - 711
Autor: Miroslavek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 25.3.2020 > Vidim že jsme měli stejnou myšlenku, jenom já sem nacpu něco aktuálnějšího.
Tady bez diskuze a bez jediný chybičky D.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 25.3.2020 > analfagot> Jdu na tebe, dík
<reagovat 
Čtenář - 25.3.2020 > nudla jede. jen tak dál!
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 25.3.2020 > čtenář> a kde mám ty body? včera si se mohla přetrhnout s novejma nickama, abys mohla bodovat a když ti sem dam fajnovku, tak nic?!
A kde je ten tvůj slíbenej vtipnej příspěvek, Prasačko?
Čekáme a už jsme zoufalí!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.3.2020 > Ty naivo, to by ses načekal...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 26.3.2020 > Těžko na cvičišti, lehko na bojišti, proto třeba
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 30.3.2020 > Báseň dobrá, ale čárky bych vynechal.
Body: 4
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 30.3.2020 > František Vyrut> Umíš si představit jak by to četla bez čárek taková Zkouška? Já jo, proto musím!
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 26.3.2020 > zkouška> Copak ty...
Mirku, dobře ty, ukázal jsi, že jsou na Totemu ČUČKAŘI, kteří dají 5 bodů každý píčovině a když přijde poezie, tak neví co s tím a jsou tak zoufalí, že začnou hledat chybu za každou cenu!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 26.3.2020 > zkouška> Já už neusnu! ZKOUŠKO, SORRY, ALE TOHLE TVÝ NE-HODNOCENÍ POSÍLÁM DO SOUTĚŽE O BLBA MĚSÍCE, TOHLE UŽ SNAD NENI ANI MOŽNÝ!
<reagovat 
 čtenář Hanka - 31.3.2020 > Diaz> Už jsem se tě ptala minule,jestli neumíš psát slušně veřejně?!
<reagovat 
čtenář Hanka - 31.3.2020 > Tebe by odsud měli asi vyloučit
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 31.3.2020 > Člověče nešťastná, ty se neumíš ani přihlásit a už bys někoho vylučovala!?!
A navíc Diaze! Tak to sis naběhla... docela tě lituju, to jistě nezůstane bez odezvy, doufám, že to nepíšeš ze své IP adresy...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter