Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mušky před Mariánským mostem v Ústí nad Labem.
Autor: Márty (Stálý) - publikováno 22.4.2020 (09:53:28)
Nešel jsem fotit mušky, ale když vlétly do záběru, tak jsem se nezlobil.


Poznámky k tomuto příspěvku
Focus (Občasný) - 22.4.2020 > Barevně přesycené, ale mě by ten foťák nejdříve zaostřil na velkou plochu a až na druhý pokus na ně, ale to by už asi tu nebyly...
<reagovat 
Čtenář - 24.4.2020 > Já bych to nedal. Při focení bych pořád věděl kde stojím, v dálce dýchal se shromaždištěm na severním nádraží...





<reagovat 
 Márty (Stálý) - 24.4.2020 > čtenář> Ještě to šlo, od shromaždiště na severním nádraží jsem byl docela daleko, stál jsem na Benešově mostě.
<reagovat 
 Čtenář - 25.4.2020 > Márty> Jsem trochu emočně tupější, ale v Ústí jsem se vždycky bál. A snad proto se tam často zastavoval a TO VŠECHNO nechával na sebe dolehnout. Ale na (Benešův) most jsem si nikdy nestoupl, to bylo i na mě příliš. Takový krásný most...

Podle mě, i na této fotce je nádraží sever vidět. Tedy aspoň ten žár tužby po životě lidí, co právě nastupujících do dobytčích vagónů. Nemám pro to důvod, ale pořád se mi zdá, že tam byl vždycky nějaký můj předek. I na tom nádraží, i o pět let později na mostě. A vždycky že stál, stojím, na odvrácené straně lidskosti.

No, asi jsem si vzal Jungovy teorie o kolektivním vědomí (vině?) příliš osobně. Je dobře, že dnešní Ústí fotíš. Je v tom připomenutí včerejška, mátožné vyrovnávání se s dneškem, ale i naděje, že zítra asi fakt bude líp. Mám tvoje fotky rád.


<reagovat 
NiLi (Občasný) - 28.4.2020 > Ty čtyři jsou fajn, ale trochu mě ruší ta jedna "ve skále" ... holt hmyzu se neporučí :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter