Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Akty
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 17.4.2003 (18:12:25), v časopise 14.5.2003

Do očí odlesky z holubích břich

a tvářím padáčky pih

přes rameno slunce

na druhé straně spouště

zápletku tušíš skrz obaly knih

 

Vysvoboď panenku z papíru

za slupkou rolety uvěř jí hloubku soch

až svitne rameny ve víru

rejnoků chrlících převleky do šupin

do střelkyň v síti pavoučích noh

 

Zažehni náboje hladovému světlu

Jí - ještě osleplé od umrzlých hladin

vyprávěj znovu tělo



Poznámky k tomuto příspěvku
egil (Občasný,Redaktor) - 17.4.2003 > Nádhera!! Vážně skvělé obrazy..

tady jsou poslední dobou často tak skvělé věci.. a tohle je jedna z nich.. dávám si do hypotetických nej..:)
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.4.2003 > egil> díky, odměním se za to pořádným panákem! ;-)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.4.2003 > egil> sama sobě, samozřejmě :-)))
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 17.4.2003 >

Tak ještě tu jedničku :o))


Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 17.4.2003 >

S hvězdičkou a vykřičníkem :o)))

 


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.4.2003 > RadimP> dík! ale na hádanky jsi lepší ;-))
<reagovat 
Leora (Občasný) - 17.4.2003 > Jo, pěkné.Pěkné, když si každé slovo té básničky představíš, jako jednu barvu obrazu...hm...
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 17.4.2003 > Moc pěkné :) Co říct víc :)
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 18.4.2003 > Smekám, Kelly, moc pěkné.
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 18.4.2003 > krásná!!!!!!!!
Body: 5
<reagovat 
amba (Občasný) - 18.4.2003 >

Vsechno co bych chtela napsat uz napsal egil....:-)


Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 17.4.2003 > Vitam Kelly v oblasti sexualne angazovane tvorby!!!
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 18.4.2003 > Filip Sklenar> já jsem sexuálně angažovaná od začátku, tos nepoznal? ;-))
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 18.4.2003 > viz egil, řadím ale za duhu, ta pořád vede ;) až budou ty hromadný yendovy akty, jejejej to bude jedna báseň ;)
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 18.4.2003 > peetea> dík za duhovou pochvalu - ale tahle je zas veselejší
;-)))
<reagovat 
 yenda (Občasný) - 18.4.2003 > peetea> ..to bude yenda báseň:-)
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 18.4.2003 > Kelly> to zase yo !
<reagovat 
yenda (Občasný) - 17.4.2003 >

Hezoučké...

že bych zkusil malou online-expres "agitku":-)
na fotografický akt:

 

 

být pánem světla
a také prostoru a času
TO je focení...
k nebi bys vzlétla
tam každý tvoji krásu
i ocení

 

a paní touha
obchází ladným krokem
a to pak
vteřina pouhá
je někdy skoro rokem
i naopak

 

jen zachycený sen
jež chvilku pustilas
na procházku...
a černé na bílém
tam zastavil se čas
ve tvém obrázku

 

A nehlaste se všichni:-)

Včera jsem přišel o půdní ateliérek...

tak nemám KDE fotit:-(

 

 


Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 18.4.2003 > yenda> děkuju...
krásný fotky!!! :-)))
<reagovat 
 yenda (Občasný) - 18.4.2003 > Kelly> krásný fotky? kde? který? :-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 18.4.2003 > yenda> jseš fotograf, tak asi ty, co fotíš, neeee??? :-)
<reagovat 
stefan (Občasný) - 18.4.2003 > mooooc pekne obraty, a prekvapive i pro mne dost pochopitelne.. jen ta amena v rymovani mi pri prvnim cteni dala trochu prace.. ale pri druhem, uz jsem zazil OK..
Body: 5
<reagovat 
Daen (Občasný) - 19.4.2003 > Je krásná...
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 19.4.2003 > Naty už smekla, tak já dám jen tu jedničku:-))
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 18.4.2003 >

Mno ... tomuhle druhu rýmu moc neholduju (já radši Večernici ). Druhá strofa mi každopádně přijde moc hraná na efekt. Nejlepší asi poslední 3 řádky.

Hodnotit nebudu, protože bytostně nesnáším zvolený námět básně a tak bych nebyl už ani subjektivní.

 

 


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 22.4.2003 > DeadKennedys> Tak ses udržel a nevylil sis na mě svou nechuť? ;o) no dík
Myslím, že o efektu to fakt není, jen odraz atmosféry, nic není vymyšlené, takhle to prostě vidím...
Rýmy tam nejdřív vůbec neměly být, ale nějak se tam vyskytly, tak jsem je nechala ;o)))
<reagovat 
Adina (Občasný) - 22.4.2003 > Líbí. Hlavně zápletku tušíš přes obaly knih.
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 22.4.2003 > OK, bezmezně ti věřím :o) Já taky neříkám, že je to špatný, ale téma mi zkrátka dráždí vylučovací orgány.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.4.2003 > DeadKennedys> Copak, nerad fotíš??? ;o))
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 24.4.2003 > Pěkné! :)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 25.4.2003 >

Jí - ještě osleplé od umrzlých hladin

vyprávěj znovu tělo

 

to mě tedy docela uzemnilo, bezvadný! věru!


Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 26.4.2003 > Trošku náročnější počteníčko (pro a-f)..."zápletku tušíš skrz obaly knih" - nádhera!
<reagovat 
barlach (Občasný) - 1.5.2003 > Tak trochu si připadám jako uprostřed galerie.Spíš než napsaná je namalovaná.A moc hezky.
Body: 5
<reagovat 
yossarian (Občasný) - 19.5.2003 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 17.5.2003 >
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 19.5.2003 > Dommi> Dík! Máš novou kytičku, žejo??? :-))
<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 19.5.2003 > Kelly> no jo, potřebovala jsem trochu změnu ;-) Líbí?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.5.2003 > Dommi> Jo, myslím lepší než motýlek ;o)
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 20.6.2003 > Rutinní skládačka, chaos zakrývá bezobsažnost.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.6.2003 > Minerva> ale nepovídej!!! ;o))
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 23.6.2003 > Kelly> Jo, je to o ničem. Kandované ovoce ve větru, to bych taky uměl. Jdu si číst Chan-šana.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.6.2003 > Minerva> Chan-šana neznám :o)) jééé, napiš básničku o kandovaném ovoci ve větru!!! prosííím ;o))))
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 24.6.2003 > Kelly> To je překlad, "Candles in the Wind" či jak se to jmenuje. Raději si tohö Chan-šana přečti.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 24.6.2003 > Minerva> hele, co má umřelá Dajána společnýho s focením aktů??? ;o))))
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 25.6.2003 > Kelly> Jaká zas Dajána?! Ta od Hložka?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.6.2003 > Minerva> LEJDY Dajána, co o ní zpívali "Candle In The Wind", když umřela...
<reagovat 
barlach (Občasný) - 2.7.2003 > Musel jsem se k tomu vrátit, prostě klenot!
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 31.7.2003 >  co to tu vyvádím za pokusy, omlouvám se. :-))
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 31.7.2003 >   Tedy. já jsem umělec, technika, to je moje. jak je možné, odklepnout prázdné okénko, hned dvakrát. ??? V básni je cítit smutek, já jsem to tady nenapsala. A když budu chtít známkovat, musím do dalšího chlívku. Aj.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 30.7.2003 > tak trochu hračičky... nic moc... ta tíha, co padá na básnivce, skoro až pobaví... :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter