Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MISTŘE!+ Raport (F. Šrámek)
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 30.5.2020 > Vidíš, takhle komlexně jsme tu ještě nic neviděli.
Doslova 3 Mistři se sešli u jedné sklenky a nelze vypíchnout ani jedinýho, že by byl lepší!

Fráňa Šrámek
Zdeněk Štěpánek
Jaromír František Julián

Nádherná pocta poezii.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 30.5.2020 > Anále, krásně jsi to napsal!
Já všude čtu, že tvoje báseň, juliáne už nemůže být lepší,
avšak ony nejsou lepší, jen jsou neuvěřitelně krásný, procítěný, prostě úžasný.
Ty už sis piedestal postavil a my ti děkujem, že tu krásu můžem sdílet.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář klára - 30.5.2020 > Pod takovou krásou je hřích reagovat na ignoranta, sám nám dokázal, že si spletl web.
Je to celý příběh o největším herci 20 století, o nejlepším recitátorovi všech dob.
Také ti děkuju a chápu tě, jak ráda bych tvé básně slyšela od něj.
<reagovat 
Čtenář - 30.5.2020 > V tv jsem viděla, že 18 letí neví, kdo byl Hitler... no dobře, to jsou poloidioti, ale že někdo nezná našeho nejlepšího herce, tak to už je výraz totální negramotnosti. A to že svoji blbost ještě může dát veřejně na odiv, to už nemá obdoby! Kolik ti je debile-ty musíš bejt asi ze Superstár, né, ty hlupáku!
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 30.5.2020 > Taky je-vás, všechny 3,máme rádi.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 30.5.2020 > vzpomínka na rodiče je vždy sugestivní...
Krásné!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 30.5.2020 > Miroslavek> Mirku, ty lišáku!
Ano, jako dítě jsem na těch představeních byl a poeSii miluju i kvůli Z.Š.
<reagovat 
Čtenář - 30.5.2020 > Hlavně že znáš Mináře, PIČO!
<reagovat 
Čtenář - 30.5.2020 > Ten pán na obrázku je kdo? No očividně byl včera hodně zlitej. Ale proč se kvůli tomu, že ho bolí hlava, nechává přitom fotit, to je záhadou. Ale lakatoš tomu rozumí a - to je hlavNÍ!

Ovšem nejvtipnější jsou opět prdelákovy sebevýchvaly. Za ně bych i platila, moct je číst každej den :))).

<reagovat 
 Čtenář - 30.5.2020 > čtenář> TYHLE SEBEPOCHVALY OPRAVDU NEMAJÍ OBDOBU ANI NA JINÝCH, STEJNĚ PITOMÝCH SERVERECH. TO JE skutečná TVORBA, jediná ORIGINALITA A ZÁBAVA. A STAČÍ SE K TOMU VYLEJT A NEVĚDĚT, CO DĚLÁM. DÍK LAKATOŠ, PRO TOHLE JE TO POSLEDNÍ, PROČ LIDI NA THOTHEM CHODÍ.
<reagovat 
 Čtenář - 30.5.2020 > čtenář> včera? aha, tak to jo!
My tu jsme kvůli poezii, blbko, ne kvůli tobě ani tvýmu vyfetovanýmu mozečku plnýho sádla!
Nevotravuj, nejsme na tebe zvědaví!
<reagovat 
 Čtenář - 30.5.2020 > čtenář> tak tak. vargoš lakatoš alkohol poetry
<reagovat 
 Čtenář - 30.5.2020 > čtenář> ALE HOVNO! NA TOTEMU VŠICHNI ČEKÁME NA EGILA. CELÝ CIVILIZOVANÝ, MODERNÍ SVĚT POEZIE ČEKÁ NA EGILA. CO NÁM ZAS ZEJTRA LÁDÍK PŘEDVEDE. A - MY SE DOČKÁME!!!
<reagovat 
Čtenář - 30.5.2020 > Je to slabý
<reagovat 
 Čtenář - 30.5.2020 > čtenář> hihi, napiš nám co je na tom slabý? ať se pobavíme!
A připoj nějaký svý silný dílo, jo!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.5.2020 > NO, stalker patrně nepochopil, že - MLČETI ZLATO!
Když něčemu nerozumím, tak se neztrapňuju a držím pysk.
Už jsem ti mnohokrát psal, že ten, kdo nemá kapacitu, aby pochopil cokoliv v životě se pozná tak, že se tomu směje, vysmívá a uráží to.
U poezie to platí dvojnásob.

<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 5.6.2020 >


.. .


Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter