Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Világoš-slovenský fašista!
Autor: ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - publikováno 9.6.2020 (20:14:59)
Tak jste si jistě všichni všimli, že fašismus, konkrétně slovenský fašismus, zaútočil na český literární web!

To nám ještě scházelo!

Nestačí ta přiblblá Bohuna s Járou ze štítný žlázy, nebo jiný, asi prdelní žlázy, to je fuck, teď ještě ten Vigos Vilagoš a Žaža útočí na jedinýho slušnýho člověka, který tady je!
Je potřeba upozornit, že on jediný na nikoho nikdy nezaútočil, že už se ho snažil urazit každej bezcennej kripl, ale pro Juliána není třeba obhajoby, to bychom převraceli dějiny Totemu.
Je potřeba pojmenovat věci pravým jménem!

Ty, Világoši, si sem přines slovenskej klerikální fašismus,
jinak řečeno, klerofašismus, kterej je tak neslavně znám z doby Slovenskýho štátu:

My to nestrpíme!
Tvé sprosťárny, vyhrožování násilím, tvé židobolševiské praktiky, vzývající Mečiara a nemenšího zloděje spojeného s mafií, tedy Fica, u nás neuspějou.

Nám stačí čučkaři Milionu chvilek, Kalousek, Němcová a Fiala, Fery, Bartoš a Michálek, ty vaše kuřbuřty, ty buzerante, nám sem netahej!

Jako každej zamrdanec, schovanej kdesi v Hornej piče u piče chceš získat popularitu na nejčtenějším autorovi 21 století!
Leda kuĺo, ty ďuro! Jestli ty, nýmand a hovno z prdele, něco jako Minář, shodíš vládu ČR, či Juliana z piedestalu, tak to my si strčime do krku šest vidlí!

Ano, těch vidlí, který ti koukaj z pytle hnusu ve kterym chodíš cinkat klíčema!
My se tobě, ale i tvejm soukmenovcům, kteří se přidali ke klerofašismu můžem jen smát.
Marná snaha neschopných rádobypoetů je totiž k smíchu.

Sluníčkáři taky chtěj sundat Babiše, hovno umí, prd předvedli, ale chtěli by vládnout.
A tak jako je na Totemu většina slušných, tak vás, vy fašisté, nebudem šanovat.
Julián tě má, ty čurybrku, úplně na háku, to ho ještě neznáš.
On na rozdíl od tebe není nacionalista. Uzná i slováka, když něco umí-mluvíme tady o Babišovi, ale co umíš ty, ty prase?
NIC!


Veřejně slibujeme, že tebe a všechny stoupence slovenskýho fašismu budem potírat kudy budem chodit.
Ve jménu Pavola Demitry, ve jménu George Floyda, ty pudeš, ty malej bezvýznamnej ufňukánku!
Vám, fašistům, nestačilo, že jste zavraždili Jána Kuciaka a jeho milou, že jste voddělali Kukurukuků, Krajíčka, Oldo Hlaváčka, Mistríka ad., vy byste nyní chtěli útočit na představitele český kultury?
A dokonce na toho největšího? Mistra, umělce hodna toho oslovení? Vymetem vás jak spadaný listí, ty žebráku z cikánskejch Košic.

Ve jménu Sparty Praha a FC Litovel, ve jménu práva a slušnosti, Zdeňka Štěpánka a Lály Peška, ve jménu demokracie a Okamury, vás, vy hnidy přisátý na mozolech českých rukou, na naší práci, kterou naši otcové vytáhli slováky z bídy a z područí maďarů, ty pudeš, Világoši a tobě podobní sluníčkáři a Eurohovada, migranti z negramotných slovenských vesnic, pudete všichni, kdo jste třeba jen duchem s fašisty ze slovenskejch dolin o kterých tak krásně zpíval alkoholik Duchoň. My chleba zadarmo nedáme!

TAK PŘÍSAHÁME!


Poznámky k tomuto příspěvku
Místyflus (Občasný) - 9.6.2020 > Jste tak mladí a už tak moudří!

Tohle jste děti sepsali velmi profesionálně, z hlubokou znalostí dějin, za to máte 1 s hvězdičkou!

To musí podepsat každej ČECH, každej slušnej Totemák, teda, jestli není skrytej fašoun, to ještě uvidíme!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 9.6.2020 > Byl jsem teď za Juliánem, opravdu slaví novou lásku a vzkazuje vám, že teď nastala chvíle, kdy Totem může vstát z popela Malosti.
To jsem ho citoval.
Za mě děkuju ZDŠ za jejich adekvátní reakci, tak to nakonec s našimi dětmi nebude tak zlý!

Děkuju nejen za Spartu a FC Litovel, ale i za Demitru a Babiše.
Vy jste si v Litovli tenhle rok prožili svý, to všichni víme, a teď jste se opět zachovali příkladně, máte můj i jfj RESPEKT!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 9.6.2020 > TAK PRISAHÁM!



Litovel GO!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 9.6.2020 > DRAHOŠE (Vigoše) DO KOŠE!
<reagovat 
Čtenář - 9.6.2020 > Estli ty lakatoš neplníš moje příkazy až příliš důsledně:)))
<reagovat 
vikos (Občasný) - 9.6.2020 > JA MAM ODVAHU TY GEŇO SMRADLAVE!!!!!
<reagovat 
vikos (Občasný) - 9.6.2020 > pičusik litovelik pod mi ho vyfajčiť!!!!!!
<reagovat 
vikos (Občasný) - 9.6.2020 > ty mas tak odporny ksicht, ze sa ti na neho vyserem, jebo pojebany SRAČKA

. S R A Č K A S I ! litovelik

. pod mi ho vyfajčiť, geňo!!!!
<reagovat 
vikos (Občasný) - 9.6.2020 > ty mas tak odporny ksicht, ze sa ti na neho vyserem, jebo pojebany SRAČKA

. S R A Č K A S I ! litovelik

. pod mi ho vyfajčiť, geňo!!!!
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 10.6.2020 > Marná snaha, Bohuno!
<reagovat 
vikos (Občasný) - 9.6.2020 > inak litovelik Babiš je slovák tak ako aj ja :)
<reagovat 
 Čtenář - 12.6.2020 > vikos> Podle jména je Babiš původem z podkarpatské Rusi -a potkal jsem v Česku Rusína, který tvrdil, že tam mají obec, kde žije asi 50% Babišů
<reagovat 
Zeheidrich (Občasný) - 13.6.2020 > Babiš je taky Bohuna a Bohuna je Egil a všechno za oponou je julián a kdo todle neví tak je pederast!
<reagovat 
 vikos (Občasný) - 9.6.2020 > ZDŠ Litovel 9A> ty sracka vyjebana - julianek

volam sa Viktor Struhár - ROZUMEL SI? :)
<reagovat 
 vikos (Občasný) - 9.6.2020 > ZDŠ Litovel 9A> ZAPAMATAJ SI TO, jebo!!!!!

<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 15.1.2021 > https://youtu.be/fCTDZsAymBg

Tak co, čobolko, koho nick ukradneš teď???
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter