Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hlavně neumírat pomalu
Autor: žáci egylovi (Občasný) - publikováno 14.7.2020 (11:14:38)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 14.7.2020 > Ještě že ti egylové jsou. Např na tobě zanechali opravdu hluboké stopy. Že tys byl vystaven věhlasnému přísnému pohledu egyla, po němž hrůzou se i Horáčkovi s Pažoutem otvíraj žákovský knížky, což? Na literáty muší bejt přísnost, to redaktoři dobře vědí a nechť podle toho s vámi i jednají.

<reagovat 
 Čtenář - 14.7.2020 > čtenář> Však on na tebe egil jednou opravdicky zaklekne a - to pak na tebe budu zvědav!
<reagovat 
 Čtenář - 14.7.2020 > čtenář> Taky se vás stránky totemu načítaj třeba dvě minuty? Je od redaktorů hezké, že nám tu dopřávají takové opravdu hezké prostředí. Ale k věci: Očividně nevíš, o čem mluvíš. Přísný pohled, hrůza z egilova pohledu, jistěže. Ale to nejhorší jsi očividně nezažil - jeho odsudek! Představ si, že by si si musel vyslechnout jeho věhlasné Přesouvám tě do odpadkového koše!!! Pak žádná hrůza, ale rychlá smrt na místě, to si piš (nebo nepiš, ty si dopsal pičo)!
<reagovat 
Čtenář - 14.7.2020 > ty si vymaštěnec
<reagovat 
 Čtenář - 14.7.2020 > čtenář> Přesně! My chcem nudlajzovy fotky a především "báseň", jak to láduje kocourovy do prdele.
<reagovat 
 Čtenář - 14.7.2020 > čtenář> BOHUNO, už ti je 14 let? Zatim se to nikde neprojevilo!
Komu to cpeš do prdele ty? cikánům v diagnosťáku?
nejvíc mě pobavilo jak si komentovala ty fotky-takhle se vyjadřujou 11letý děti!
Sallybill o tobě napsal, četla jsi to? Bylo to trefný, pičo s koulema
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 16.7.2020 > Miroslavek> Ty vole, to je pták, co?
Anonymů se zastává a přihlášenejm buď nevodpovídá nebo na ně útpčí! hnus, a ještě moralizuje. Dej si pár facek!
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 17.7.2020 > to je přeci OTYLÁ BOHUNA, poznávám její styl a rukopis
<reagovat 
Čtenář - 18.7.2020 > plňuje to normu neumětelů (teda každý, kdo píše čtyřverší, je neumětel), bože, dědku, tys tak kolosální kokot, že to není možný. vůbec nevíš, co z tý kušny vypouštíš
čtenář ministrině maláčová - 18.7. > čtenář> Přesně tak. Já bych měla sprostýho dědulu taky u prdele, ale co píše, všechna ta sebeudání, to hodnotu prostě mám. No kdo jiný by sám sebe udal, že je panic? Kdo si myslí, že čim kratší text, tím zákonitě proto, že autora delší nenapadl? Za sebe mám ale nejraději ty jeho pokusy vynutit si lítost sliby zítřejší smrti. Prostě je třeba jednou za čas do juliuše rýpnout a on nás pak bude tejden zásobovat nejneuvěřitelnějšími možnými humory. Ten s tou gotovo starou byl jeden z nejlepších, ale předvede další. Proč. Protože JÁ se postarám:)))!
<reagovat 
Čtenář - 18.7.2020 > Ano, Bohuna ma na rozdil od judlianala rozpoznatelny styl. Julan jen kopiruje a zavidi.
<reagovat 
Čtenář - 18.7.2020 > ten tě má v piči, smradlavý kurve!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter