Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pláč
Autor: ilra (Občasný) - publikováno 24.9.2000 (13:30:33)
Pláč

Je krásná.V očích vidím plamínky a ve tvářích blaženost.Opět si kreslívá kytičky a hrot její tužky bezmyšlenkovitě obtahuje obrysy toho,co vytvořila.Její obličej je opět jako obrázek.Jako knížka,kterou chceš a musíš přečíst najednou a bez přestání.Opět bloudí v dálavách a splňuje si tajná přání.Při písničce,kterou ráda má,se opět brouzdá bosa a srdce její tajnou melodii zpívá si.Je jako sluníčko,ta její LÁSKA.Na co se podívá,čeho se dotknou její ruce,to rozkvete jako slunečnice po čerstvé ranní rose.Miluje a je radost se na NI podívat.
Dlouhé hodiny hladil bych Ji rád,šel bych se Tam s Ní podívat.Na ty pláně velkolepé,na východ slunce zpoza hor a křičet s Ní světe,světe,mám svou LÁSKU a žádný bol.Položit Jí srdce k nohám a čekat až skloní se a vezmeš ho do svých dlaní,přivine ho ke svým rtům a unikne Jí povzdech malý.
V tom srdíčku však bolest krutá,že vše co v Tobě krásné jest,patří tomu jménu,co šeptáš v polospánku a já pláču,že sešla jsi z mých cest.Nevyznám se v sebe sama a jsem rád,že kveteš coby růžička,mé srdíčko však pláče,sténá,moje maličká.
Zapomněl jsem v opojení,že s LÁSKOU nemožno si pohrávat a nyní pláču,že co bylo,není a Tvoje LÁSKA nedává mi spát.Chtěl bych šeptat ve světle Luny - MILUJI TĚ,MÁM TĚ RÁD,na mých rtech však slova není a duše začala se bát.
Bože,pomoz svému služebníčku,zastav čas a vrať ho zpět.Vždyť ty ohníčky,ten hrot tužky a ten výraz zasněný-ty patřili jen MI!!! To vše uniklo mi mezi prsty a srdce mé mi puká žalem.Trestáš mne? Tak trestej a nespokoj se s málem!!! To utrpení,co seslal jsi,zasloužím si právem.Ten kdo city na hřebík si pověsí,zasluhuje puknout žalem.Když pohladím Ji po tváři,nevím kdo ji hladí a když jí oči zazáří,nevím koho vidí.A když ke spánku uléhám a chtěl bych milování,náhle nevím,zda jsem s ní sám a s kým si její city hrají.
Co komu dáno,to tomu jest.Tomu však,co jedno ráno sešel ze správných cest asi náleží ten krutý trest.Duše má se uzavírá a bojí se,co bude dál.Má Láska však neumírá a mrzí mne,že jsem si s ní pohrával.Vždyť ty krásné city,co Ona dneska prožívá,Já jsem spoutal do ulity a dnes….už není má….


Poznámky k tomuto příspěvku
Cobain (Občasný) - 24.9.2000 > Je to velmi krasne vyznani, co musi obmekcit kazde srdce i kdovijak zahorkle. Obcas se objevi rym jakoby odnikud, i to se mi libi a jinak velmi citove. Pekne
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 27.9.2000 > Velmi citové. Poezie v próze. To není špatná parketa.
Body: 3
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 27.9.2000 > má pokolona... Díky bohu, že je to míň sladký, než předtím...
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 27.9.2000 > Moc hezky citově zabarvené, že i verš se sem tam do těch vět vloudí. Působí to pěkně.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter