Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
.: The Flag :.
Autor: Cedrik (Občasný) - publikováno 1.9.2020 (18:53:05)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 2.9.2020 > Tos fotil ty, jo?
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 2.9.2020 > Jakoze sem davam cizi foto?
<reagovat 
 Čtenář - 2.9.2020 > Cedrik> No jak mám vědět, že jsi kosmonaut. Je to pohled z oblohy, ne?
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 2.9.2020 > čtenář> A cim to asi tak mohlo byt focene? Co treba dronem?
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 2.9.2020 > Zkusím sem vložit odkaz na video k fotce z YOUTUBE:

Lanscape of My Wandering II
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 3.9.2020 >

Zajímavý pohled, ale jako
divák-laik chci od fotky víc :)


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 3.9.2020 > Zeanddrich E.> jasný, v pohodě :)
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 3.9.2020 > Zdravím. Ty víš, že to není špatný, jinak bys to sem nedal...
Ono je to vlastně hodně dobrý. Co to kurva je? Jak je to vysoko? To je vozidlo na kraji cesty, jsi to ty? To pak ale ta cesta musí být neuvěřitelně široká. Vypadá to jako prstence Saturnu.
Nejdřív se člověk podívá, uklidní a pak už klid nenajde.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 3.9.2020 > Sallybill> Děkuji..

Je to záběr z dronu, z výšky asi 30 metrů. Na této fotce jde o linie, kresbu, kompozici, pravidelnost a barvy.. Měla by i v této minimalistické podobě zaujmout, což se povedlo na jiných fotoserverech a sociálních sítích, ale tahle věc je samozřejmě individuální...

Ve finále jde o pole s kukuřicí, na kterém vznikla cesta, kterou se tam dostávají farmáři a vedle pravidelnosti kukuřice mě zaujala i tím, jak se tam vykreslují stopy po pneu..
Originální foto je v rozlišení 12mpx, ale zde na serveru se nedá dát tak velká fotografie. Tahle fotka bude vytištěná na A3 a půjde na sklo do série ostatních snímků krajiny pořízených TOP DOWN VIEW.

Jestli Tě zajímá, jak k záběru došlo, podívej se na odkaz na video na youtube, který jsem sem přidal do jednoho z komentářů.. LANDSCAPE OF MY WANDERING
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.9.2020 > super, zajímavé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 3.9.2020 > Jako přiznám se, že tahle fotka byl trochu test tady místních umělců :)
Upřímně se radši vůbec nebudu pouštět do kritiky aktuální tvorby na Totemu. Je to jen mrhání časem. Ještěže jsem včas odešel z místní redakce :)

Chci mluvit jen za výtvarno a vizual obecně, tedy Galerii a musím říct, že je to prostě děsný, škoda těch dat na serverech.. :)
Možná je v tom určitá úlitba zvrácenosti dekadentního světa, či exhibice určitých lidí, ale je mi z toho spíš smutno.. Kvalita prezentovaných prací je blízká nule, ale beru to spíše jako záchvěv umírající komunity, kdysi velmi zajímavé..
Rozumím už odlivu lidí kteří něco skutečně umí do jiných částí internetu..

Totem prostě postupně padal a padal, až spadl na dno.. :)

<reagovat 
 čtenář prtek - 7.9.2020 > Cedrik> super foto a souhlas - taky jsem byl/a v redakci vytvarna , stve me to stejne jako tebe...bylo to tady kdysi opravdu excelentni...zdravim, asi jsme se znali...porad mi chodi na email zpravy pro redakci - ani to provozovatel, vlastnik? nedokazal zrusit
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 7.9.2020 > čtenář> Mozna se zname, kdo jsi? :)
Jsem rad, ze si i ostatni vsimaji stavu Totemu.
Bohuzel nostalgicky prihlizime destrukci. A to pritom staci jen projit ten seznam autoru! Tolik zajimavych a talentovanych lidi tu bylo. Zatimco ted...
<reagovat 
čtenář Kolemjdouci - 20.10.2020 > Chtělo by to něco udělat a ne jen nostalgicky fňukat!!!




<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter