Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
klíště
Autor: taky bohuňa (Občasný) - publikováno 27.9.2020 (19:09:39)
Bohuňák nám ukázal svou krysu a já vám nyní ukážu své klíště🐰


Poznámky k tomuto příspěvku
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 27.9.2020 > hnusný klíště, zlatá krysa
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 27.9.2020 > vidím, že je tady nová móda, každý nám ukažte svoje zvíře! a teď Zkouška!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 27.9.2020 > tak tomu řikam klíšťák, kdes to koupil?
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.9.2020 > chachacha, taky bych prosil tu Zkoušku, to bude jistě něco extra ordinerního...
<reagovat 
Čtenář - 28.9.2020 > Najednou do mne vjela taková radosť z toho, že jsme před sebou voba tak najednou odhalili, vyskočil jsem ze židle, a začal jsem Tondu objím.at apod., ..., a kdyby sme nebyli s Tondou tak hodně hetero, tak snáď bych mu dal i něžnou facku po hlavě zezadu, jak se dává děckovi, když dostane ve škole o stupeň nebo o dva lepší známku, než ste od teho děcka čekali. 
<reagovat 
Čtenář - 28.9.2020 > Leta sleduji autory na totemu, ale podobné prase tu ještě nebylo. Ve střídání se sebelítostivými, rádoby citlivými básničkami vzniká "tvorba" opravdu zlomová. Která - bohužel - bude reprezentovat naší dobu. Ano, ať se nám to líbí nebo ne, I V KAŽDéM Z NÁS JE KUS tohoto odporného člověka.

Hrdiny se ale stávají redaktoři. Asi pochopili, že je to sice hnusné, ale pokud pravdivé, je třeba se povznést nad osobní názor. Opakuji: REDAKTOŘI TOTEMU, to jsou opravdoví hrdinové. Važme si jich.

<reagovat 
Čtenář - 28.9.2020 > Na Totem se už moc nehodí chodit nám, mladším ženám, protože se jim tady dlouhodobě usiluje o slušnost jejich pocitů, a o dobrou náladu do školy, apod., a mladším dívkám to může i narušovat jejich výchovu pro celý život
<reagovat 
 taky bohuňa (Občasný) - 28.9.2020 > čtenář> kolik ti je mladší ženo? 55? nebo 12? ukaž fotku! a nebo rovnou zvíře!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 29.9.2020 > čtenář> takže 60 a máme jasno!!!
prej mladší žena...
stará paprika si, feministka s odporem k heterosexu, že se nestydíš!
vždyť ty se neumíš ani přihlásit!
jsi zbabělec a s takovym se odmítáme bavit, neobtěžuj slušný lidi!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 30.9.2020 > hola a máme tu vlny zdola, takže další kousek se blíží? to jsem napjatem co to bude?!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter