Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
1898 veľmytučná, starávošklyvá
Autor: APV (Občasný) - publikováno 17.10.2020 (00:26:46)
1898 veľmytučná, starávošklyvá aeštektemu brejlatádouchová
4.10. 2020 5:49:45
fčérasamaprypomelaveta, ktorúpovedalwerych nadotazovačkuspublykovačky, žebymunevadilo, keťhoposdrafjanesnámyljuďja, aležemuvadí, keťhoposdrafjaznámy avon nefje, ktotoje.

yšolsompobetonke afďjalkesbadal starúnesnámúbabú, ktorejmohlobyť tak 8desjať. vostarkýchsymyslym, žeuštomóžempovedať atakspýšem, žebola ajveľmytučná. celkovosadáspýsať, čosomkonštatoval akojyrka abrháma aleybalenfduchovy, žetobolataká veľmytučná, starávošklyvá aeštektemu brejlatádouchová.

keťsmedošly, taksasnejvyklubala spolužjačkasgympla, ktorejmeno staktnych, taktyckych alebostaktystyckychdvóvodou nespýšem, abysymohlamyslyjeť, žeydevonejakú úplneynúspolužjačku.

1898 very fat, old ugly and wearing glasses
yesterday I was reminded of a sentence that werich said to a question from the audience that he would not mind being greeted by strangers, but that he did not mind being greeted by acquaintances and he did not know who he was.

I walked on the concrete and in the distance noticed an old unknown woman who could be about eighty. I think I can say that about the old ones, so I will write that she was also very fat. overall, it is possible to write what I stated as jirka abrhám but only in the spirit that it was so very fat, old ugly and wearing glasses.

when we arrived, she turned out to be a classmate from the gym, whose name I wouldn't write for tactical, tactical or tactical reasons, so that she could think that she was a completely different classmate.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter